روش انجام لیفت ابرو با نخ به چه صورت است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش انجام لیفت ابرو با نخ به چه صورت است؟

روش انجام لیفت ابرو با نخ به چه صورت است؟

سطح میزان اعتماد به نفس انسان ها در بیشتر شرایط وابسته به زیبایی چهره یا اندام آنها است. به همین خاطر اکثرا دنبال این هستند که جذابیت و زیبایی صورت و بدن خود را به سطح بالایی برسانند تا اعتماد به نفس آنها نیز ارتقا پیدا کند.در چهره، ابرو ها از اهمیت زیبایی بالایی برخورد است و حالت و فرم ابرو ها نقش کثیری در زیبایی نیز دارد.در این مطلب ما قصد داریم به شما راهکاری را معرفی کنیم که به آن لیفت ابرو با نخ می باشد و با انجام آن می توانید حالت زیبا تری به ابرو های خود بدهید و اگر افتادگی یا مشکلاتی از این قبیل دارید، از بین می رود و با افزایش فاصله بین چشم ها و و ابرو ها، زیبایی بیشتری به صورتتان ببخشید.

در این قسمت ما قصد داریم تا شما را با روش های انجام لیفت ابرو با نخ ، آشنا کنیم.

قبل از انجام این عمل، یعنی لیفت ابرو با نخ ،پزشک متخصص کسی که می خواهد این کار را انجام دهد را به طور کامل معاینه می کند. این معاینه در خصوص از آگاه شدن پزشک از وضعیت سلامت فرد می باشد و نیز اینکه متوجه شود آیا این روش مناسب او هست یا خیر. یکی دیگر از وظايف پزشک متخصص این است که با فرد داوطلب صحبت می کند تا از انتظارات وی به طور کامل آگاه شود تا بتواند کار کاملی بر روی صورت او طبق خواسته ی خودش انجام شود تا  رضایت کامل از نتیجه ی عمل را بدست آورد.

بعد از اینکه پزشک از انتظارات مراجعه کننده آگاه شد و به طور کامل و دقیق وضعیت وی را بررسی کرد، زمان مناسبی را انتخاب می‌کند تا لیفت نخ را برای ابرو های مراجعه کننده انجام دهد.

لازم به ذکر است که در زمان انجام لیفت ابرو با نخ به هیچ عنوان نباید هیچ ماده آرایشی و شیمیایی بر روی پوست وجود داشته باشد. همینطور پیشنهاد  می شود که مراجعه کننده برای مدت یک هفته قبل از انجام این عمل، از استعمال و مصرف سیگار،. قلیان، الکل و مواد غذایی و دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری و قطع کند.  دلیل انجام این عمل این است که این فرایند باعث بهتر شدن نتایج عمل می شود و از بروز انواع عوارض پس از عمل نیز جلو گیری می‌ کند.

پیش از شروع کار و انجام عمل، پزشک با علامت گذاری قسمتی از شقیقه و ابرو، قسمت هایی که برای ورود و خروج سوزن ها بر روی پیشانی و اطراف ابرو انتخاب شده اند را مشخص می‌ کند. بهتر است بدانید که با توجه به میزان و سطح افتادگی ابرو ها و انتظارات فرد، جنس و طول نخ هایی که توسط دکتر متخصص مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعیین می شوند.

پس از انجام این کارها، دکتر متخصص قسمت مورد نظر را کاملا تمیز کرده و استفاده از دارو و پماد های بی حسی، قسمت هایی که برای ورود سوزن است را بی حس می‌ کند. لازم به ذکر است که در این نوع عمل ها از بیهوشی برای انجام عمل استفاده نمی شود زیر عوارض بیهوشی خیلی بیشتر از بی حسی می باشد و نیازی به استفاده از بیهوشی نمی باشد.

بعد از مرحله ی بی حسی، نخ های مخصوص در سوزن های مخصوص این عمل قرار می‌گیرند و از قسمت هایی ک علامت زده شده وارد پوست می شوند. (جالب است بدانید که این سوزن ها بسیار ریز می باشد و زخمی در چهره ایجاد نمی‌کند.) بعد از ورود سوزن ها، باید با جهت داد به نخ ها ابرو ها را به طرف بالا کشید. و این مرحله با توجه به میزان افتادگی ابروها و خواسته ی شما تعیین می شود و در حین این کشیدگی نخ به بافت پوست می چسبد و آنها را نیز به طرف بالا می برد.

سپس، بعد از آنکه محل مناسبی برای نخ ها پیدا شد سوزن ها خارج می شوند و ابتدا و انتهای نخ ها بسته می شوند. باید بدانید که بسته شدن این نخ ها از داخل پوست انجام می شود و به هیچ عنوان قابل تشخیص نمی باشد و در بیرون پوست فقط سوراخ هایی ک برای ورود و خروج سوزن بوده مشخص می باشد.

این نخ ها به مرور زمان جذب بافت پوست می شوند و پس از تحریک سلول های پوستی باعث سریع شدن فرایند کلاژن سازی پوست در آن ناحیه می شوند و افتادگی را در آن قسمت از بین می برند.

مدت زمان این عمل بین 1 تا 1.5 ساعت می کشد که بستگی به سطح سن افراد، حالت مورد نظر افراد، نوع پوست وافتادگی ابرو ها دارد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش انجام لیفت ابرو با نخ به چه صورت است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری