نکات مهم برای لیفت و لمینت ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نکات مهم برای لیفت و لمینت ابرو

نکات مهم برای لیفت و لمینت ابرو

یکی از پر طرفدارترین سبک های زیبایی و آرایشی که امروزه همه جا به کار گرفته می‌ شود، لیفت و لمینت ابرو می باشد که علاوه بر بخشیدن زیبایی به چهره، مزایای خوبی نیز برای ابرو ها دارد.

در ادامه مطلب شما را با این شیوه و نکات مورد رعایت آن آشنا می کنیم. 

به هاشور کردن و هدایت کردن ابرو ها به سمت بالا و حالت دادن به آنها و تقویت کردن ابرو ها برای پر پشت تر و ضخیم تر شدن، لیفت ابرو گفته می شود. لیفت ابرو علاوه بر زیبایی استثنایی که به چهره می بخشد، باعث جوانتر نشان داده شدن چهره و پوست افراد نیز می شود.

لمینت ابرو نیز به فرایندی گفته می شود که جهت ضخیم تر شدن ابرو ها در مدت زمان طولانی تر نسبت به لیفت ابرو انجام می شود که باعث تقویت و کراتین شدن ابرو ها نیز می گردد. در این فرایند، مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی است که بر روی ابرو ها قرار می‌ گیرد و منجر به تیره تر و پر رنگ تر شدن تار های ابرو ها می شود. لازم به ذکر است که این عمل، اگر با مواد اورجینال و عالی انجام شود به هیچ وجه منجر به ریزش ابرو ها نمی شود و بلعکس، باعث می شود ابروها رشد بهتری نیز داشته باشند. چون موادی که در این فرایند به کار گرفته می شود، مواد ارگانیک و بوتاکس تراپی می باشد.

این دو روش لیفت و لمینت ابرو بیشتر مختص کسانی است که طرفدار ابرو های هاشوری هالیوودی می باشند و علاقه مند به این سبک ابرو ها هستند و همچنین حالت ابرو های دخترانه و پهن مورد پسند آنها است.

یا کسانی که ابرو هایی بسیار نازک دارند و خواستار این هستند که با این روش ابرو هایشان پنهای بیشتری داشته باشد.

نکاتی که قبل از لیفت ابرو می بایست رعایت شود

در این بخش قصد داریم تا شما را از نکات مهمی مطلع سازیم که برای انجام عمل لیفت و لمینت ابرو لازم است به آنها آگاه باشید.

می بایست قبل از انجام عمل لیفت و لمینت ابرو ، بدون هیچ آرایشی حاضر شوید پس بهتر است قبل از انجام لیفت یا لمینت ،حمام بروید زیرا ابرو ها نباید تا دو روز به هیچ عنوان آب به آنها خورده شود.

لازم است در صورت داشتن بیماری کم کاری یا پر کاری تیروئید و یا اختلالات هورمونی و.. قبل از انجام لیفت و لمینت ابرو ،به تکنسین مربوطه، اطلاعاتی از شرایط خود دهید.

توصیه می‌ شود ابرو ها را به مدت یک یا دوماه(اگر کم رشد هستند) اصلا کوتاه نکنید تا به اندازه کافی برای عمل لیفت و لمینت مناسب باشند و کار بهتر روی ابرو ها انجام شود.

لازم به ذکر است که حداقل تا دو یا سه  هفته قبل از انجام لیفت و لمینت ابرو ، از رنگ کردن ابرو ها اجتناب کنید چون همانطور که می دانید، در عمل لمینت، ابرو ها رنگ می شوند و وقتی شما قبل از لمینت ابرو ها را رنگ کنید باعث می‌ شود ابرو هایتان آسیب ببینند.

نکته مهم در این بخش این است که لیفت و لمینت ابرو برای ابرو هایی ک دکلره شده اند ممنوع می باشد و این عمل را تا بعد از ازبین رفتن دکلره تارهای موهایشان نباید انجام دهند.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو تا چه مدت می باشد؟

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو ، در ابتدا بستگی به نوع مراقبت و حفظ آن می باشد و در مرحله دوم به رشد ابروهایتان بستگی دارد. ولی به طور معمول، ماندگاری آن به مدت یک ماه تا دوماه می باشد.

 

به شما پیشنهاد می کنیم که بعد از انجام لیفت و لمینت ابرو ، بوتاکس ابرو را نیز انجام دهید زیرا این عمل باعث تقویت ابرو ها، درمان کم پشتی و درمان ریزش تار های موی ابرو نیز می‌ شود و همینطور فضای خالی بین ابرو ها را نیز پر می‌ کند و به طور کلی باعث ریکاوری و بهبود ابرو ها می شود.

 

امیدواریم که مطالب گرد آوری شده برایتان مفید واقع گردد و بتوانید با علم جامع و کافی برای دستیابی به زیبایی قدم مناسب بردارید. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به موضوعات دیگر سایت اطلاعات خود را افزایش دهید و با دید کاملا باز تصمیم بگیرید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : نکات مهم برای لیفت و لمینت ابرو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری