لیفت و لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

لیفت و لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

درمان افتادگی ابرو ها

بسیاری از خانم ها دارای ابروهای زیبا و پرپشتی هستند. اما ابروهای این افراد به مرور زمان، به دلایل مختلفی کم پشت می شود و یا حالت افتادگی پیدا می کند. همچنین برخی از افراد دیگر از همان ابتدا مژه های کم پشتی دارند.

 ولی برای این دو گروه، راه های گوناگونی وجود دارد که بتوانند ابروهای زیبایی داشته باشند. به همین دلیل نباید نگران باشند. لیفت و لمینت ابرو یکی از این راه ها برای پرپشت کردن ابرو ها می باشد. اما برخی از بانوان نمی دانند این روش برای آن ها مناسب است یا خیر. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بگوییم این روش در چه زمان هایی و برای چه افرادی مناسب است.

دلایل نیاز به لیفت و لمینت

همانطور که گفتیم برخی از بانوان ابروهای کم پشت دارند. این بانوان به دلایل مختلفی ابروهای آن ها کم پشت شده است. این دلایل می تواند پا به سن کذاستن، روش زندگی غیر صحیح، اخم کردن بیش از حد و … باعث می شود ابرو حالت زیبای خود را از دست بدهد.

علاوه بر آن برخی از این دلایل موجب می شود تا تعداد تارهای ابرو کم شود. در این موارد لیفت و لمینت ابرو بسیار به کار بانوان می آید. زیرا به کمک این دو روش می توانند ابرو های خود را تقویت و بالا ببرند. زیرا لیفت ابرو باعث حالت دادن به ابرو ها و به نوعی بالا رفتن آن ها می شود. اینگونه حالت افتادگی از بین می رود. همچنین لمینت ابرو موجب تقویت مژه ها می شود. اینگونه هم به کمک لمینت، کسانی که ابروهای کم پشتی دارند، می توانند این مشکل را از بین ببرد. پس اگر ابروهای شما حالت خود را از دست داده است و یا کم پشت شده اند، با کمک لیفت و لمینت ابرو می توانید این مشکل را از بین ببرید

کسانی که نیاز به لیفت و لمینت دارند

افرادی که به طور ذاتی ابروهای آن ها رو به پایین است.

خانم هایی که چشم و ابروهای آن ها حالت افتادگی پیدا کرده است.

اگر فاصله میان چشم ها و ابروهای شما کم است به لیفت نیاز دارید.

افرادی که ظاهر تاتو را دوست دارند ولی به دلایل مختلف نمی توانند این کار را انجام دهند.

بانوانی که نمی توانند دائما ابروهای خود را آرایش کنند.

افرادی که به دلایل مختلفی ابروهای آن ها کم پشت، افتاده، بد فرم و … شده است می توانند با لیفت و لمینت این موارد را از بین ببرند.

بانوانی که ابروهای پرپشت، ضخیم و مرتب را دوست دارند.

خانم هایی که تار ابروی آن ها به صورت کرک می باشد و ضخامت کافی ندارد.

دلایل نیاز این افراد به لیفت و لمینت

برخی از بانوانی که جزو موارد بالا هستند می خواهند بدانند که چرا به لیفت و لمینت نیاز دارند. در واقع باید بگوییم که امروزه مژه های پرپشت و ضخیم از مقیاس های زیبایی محسوب حساب می شود و به نوعی مد حساب می شوند. زیرا خیلی وقت می باشد که ابروهای نازک از مد افتاده است. پس اگر شما می خواهید ظاهر خود را به نوعی امروزی کنید، لیفت و ابرو برای شما بسیار مناسب است.

همچنین لیفت ابرو علاوه بر ابروها ، بر روی چشم و پوست افراد تاثیر دارد. زیرا با انجام عمل لیفت، افرادی که چشم های افتاده دارند حالت زیبایی به آن ها داده می شود. همچنین لیفت ابرو موجب کشیده شدن پوست افراد می شود. این گونه تا مقداری چین و چروک های پوست از بین می رود. این گونه با انجام لیفت؛ ابرو، چشم و پوست شما ظاهر بهتری پیدا می کنند. در کل لیفت ابرو باعث جوانتر و زیبا تر شدن افراد می شود

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : لیفت و لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری