روش کراتین مو چگونه است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش کراتین مو چگونه است؟

روش کراتین مو چگونه است؟

کراتین مو با توجه به انتخاب متخصص های متفاوت انجام می گردد. در این روش که روش اصولی آن است موهای فرد باید به صورت دسته ایی انتخاب شوند و توسط یک فویل پیچیده شوند هر دشته از موها باید به صورت کامل آغشته به مواد گرددند و توسط اتوی مو احیا شوند. این روش ممکن است دو ساعت و یا بیشتر نیز طول بکشد. مدت زمان توسط متخصص کراتین مو و سطح کار او و همجنین پر حجم بودن و یا کم حجم بودن موی مشتری و بلند و کوتاه بودن موهای مشتری انتخاب می شود. در این روش با استفاده از موادی که موهای فرد را به آن ها آغشته می کنند احیا می شود و باعث صافی تقریبا چند ماهه شده است. به نوعی این روش مو های  آسیب دیده را نیز ترمیم می کنند و شکل شکنندگی و فر بودن آنها و یا وز بودن موهای افراد را از آنها می گیرد و شکل صافی و درخشندگی را به آنها می دهد. قطعا همه افراد آرزوی داشتن موهای صاف و درخشنده را دارند و ممکن است برای این کار به کراتین کردن مو اقدام کنند. همچنین روش های دیگری نیز برای صافی و ترمیم موهای سر وجود دارند مانند: پرتیئن ترابی موهای سر و یا احیا موهای سر اما کراتین مو نیز یکی دیگر از این روش ها می باشد که به افراد مختلف پیشنهاد  می شود. همچنین از این روش برای صاف شدن مو نیز استفاده می شود اما برخی از افراد با هدف ترمیم موها خود به کراتین کردن مو های خود اقدام می کنند ممکن است حتی موهای صافی نیز داشته باشند اما باز هم موهای خود را کراتین کنند. البته حتما قبل از این عمل درباره جنس موهای خود و همچنین موادی که قرار است برای شما گذاشته شود و سالن آرایشی که برای کراتین کردن موهای خود به آن مراجعه می کنید تحقیق های لازم را انجام دهید.

کراتین کردن مو برای چه افرادی پیشنهاد می شود؟

کراتین مو به افرادی که آرزوی موهای صاف همیشگی و تمیز بودن موهای خود را دارند پیشنهاد می شود. همچنین افرادی که مدت های طولانی از اتو موهای مختلف برا روی موهای خود استفاده می کنند نیز این روش پیشنهاد می شوند. همچنین برخی از افراد وقت کافی برای صاف کردن موهای خود ندارند و مجبورند همیشه مدت های زیادی را صرف این قضیه بکنند این افراد می توانند برای چند ماه از موهای صاف همیشگی برخوردار باشند. برخی از افراد موهای کدری دارند این دسته از افراد نیز می توانند با استفاده از روش کراتین کردن موها موهای خود را بهر شکل درخشنده و صاف در بی آورند. این روش برای افرادی که موهای فر و یا وزی دارند نیز پیشنهاد می شود زیرا به دلیل داشتن مواد کراتین موهای فرد از حالت فر خوردگی و وزی خارج می شود و به شکل موهایی صاف و درخشنده در می آید.

نکاتی درباره کراتین کردن مو که باید رعایت شود

  • قبل از کراتین کردن موهای خود حتما از اطلاعات کافی درباره نوع محصول هایی که قرار است برای موهای شما استفاده شود و یا جنس موهای خود محلی که به آن جا اقدام به انجام کار می کنید اطلاعات کافی را حتما کسب نمایید.
  • همچنین بعد از انجام کراتین مو حتما روند مراقبت های لازم را طی کنید و آن ها را در مدت مشخص و منظمی طی کنید.
  • استفاده از شامپو های مخصوص بعد از کراتین نیز مهم است زیرا شامپو های معمولی ممکن است آسیب هایی به موهای شما وارد کند و مدت کراتینه را نیز کمتر کند.
  • از ماسک موهای مخصوص کراتین در داخل حمام و بیرون حمام نیز استفاده کنید زیرا باعث تقویت کردن موهای خود شده و آسیب کمتری به موهای خود وارد می شود.
  • از بافتن موهای کراتین شده به صورت سفت خودداری کنید زیرا ممکن است حالت موهای خود را عوض کرده و عمر کراتینه را کمتر کند پس از این کار جددا خودداری کنید.
  • موهای خود را اتو نکشید این یکی از مواردی است که ممکن است بعد از انجام کراتین مو زیاد به آن توجه نشود پس حتما توجه کنید که به موهای خود وسایل گرمایشی زیادی برخورد نکند.
  • موهای خود را با کش به صورت سفت نبندید و از این کار خودداری کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش کراتین مو چگونه است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری