مزایای کراتین کردن مو چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مزایای کراتین کردن مو چیست؟

مزایای کراتین کردن مو چیست؟

کراتین مو روشی نسبتا همیشگی برای صافی و درخشندگی موی افراد است. مو در زیبای نقش زیادی دارد و برخی از افراد از موهای وز و یا فر یا شکننده برخورد دار هستند که رضایت کافی را از موهای خود ندارند در این روش می توانند کراتین مو را انتخاب کنند اما موضوع اصلی این است آیا کراتین مو معایبی دارد؟ کراتین مو چه مزایایی دارد؟ برای چه افرادی موثراست؟جواب همه این سوالات را در این مقاله خواهیم گفت و آن ها را بررسی خواهیم کرد. کراتین مو برای افرادی که استفاده همیشگی از اتوی مو دارند یا برای هر مهمانی باید موهای خود را صاف کنند و از حالت موهای خود رضایت کافی را ندارند. موهای برخی افراد ضعیف است یا کر است و افراد رضایت کافی را از موهای خود ندارند در این روش افراد می توانند به کراتین کردن موهای خود اقدام کنند. اما قبل ز انجام کار باید از اطلاعات کافی برخوردار باشند.مزایای کراتین کردن مو به عواملی مانند: نوع مواد کراتینه و یا برندی که برای کراتین کردن آن انتخاب می شود و سطح تخصص متخصصی که برای کراتین کردن مو به او اقدام می کنید. همچنین برای انتخاب سالن آرایشی نیز باید محتاط عما کنید زیرا اگر به سالن معتبری مراجعه نکنید ممکن است آسیب هایی به موهای شما وارد شود که دیگر قابل جبران کردن نباشد یکی از این آسیب ها می توان سوختن موها را نیز مثال زد. پس قبل از انجام کار حتما مزایا و معایب کراتین مو همچنین سطح تخصص متخصص را بررسی کنید وبعد اقدام به انجام کار بکنید.

چند مورد از مزایا کراتین کردن مو چیست؟

  • یکی از مزایای کراتین مو روشی است که بر خلاف روش های قدیمی مانند صاف کردن موها با سشوار و یا اتو های مو می توانید از کراتین برای صافی موهای خود بدون نگرانی انجام دهید.
  • صرفه جویی در وقت یکی دیگر از مزایای این روش است زیرا برای کسانی که موهای وز و یا فری دارند قطعا همیشه باید زمان زیادی را برای صاف کردن موهای خود صرف کنند پس این روش برای آن ها که روش همیشگی است پیشنهاد می شود.
  • حالت دهی آسان می تواند یکی دیگر از مزایای کراتین مو باشد در این روش به دلیل صافی مو موهای فرد حالت دهی بهتر و آسانی تری نیز دارند و به هر حالتی که فرد دوست دارد می تواند موهای خود را شکل دهد و احساس رضایت بیشتری نسبت به موهای خود داشته باشد.
  • تاثیر کراتینه بر موهای افراد به قدری زیاد است که فرقی نمی کند موی فرد کدر و یا وز و یا فر باشد کراتین تاثیر خود را می گذارد و به موها حالت برقی و صافی بیشتری را نیز می دهد.
  • مراقبت های کمتری لازم است از مو های کراتینه شود زیرا حالت مو ها همیشه صاف است و فقط کافی است آنها را شانه بزنید.
  • این روش باعث بیشتر شدن حجم موها شده و باعث کیفیت بیشتر موهای فرد شده است زیرا به نوعیی موهای فرد را تقویت می کنند. استفاده از کراتین برای صافی مو که خود کراتین یک نوع مواد ترمیم کننده است که در روش های دیگری نطیر: لیفت ابرو و لیفت مژه و…. نیز از کراتین استفاده می کنند.
  • بدون عوارض جانبی است زیرا ممکن است عوارض بسیاری کمی آن هم در صورت متخصص نبودن فرد و با توجه به نوع کیفیت موهای فرد اعلام شود

معایب کراتین مو چیست؟

  • از هزینه زیادی برخوردار است زیرا مواد کراتین مو گران است و برای افرادی که موهای پر حجم و بلندی داشته باشند به دلیل استفاده از مواد بیشتر گران تر است.
  • بعد از کراتین کردن مو باید از شامپو های مخصوص استفاده شود زیرا شامپو های معمولی ممکن است به مو آسیب وارد کنند و قیمت این نوع شامپو ها ممکن است برای برخی از افراد گران باشد.
  • یکی دیگر از معایب کراتین مو مصنوعیی بودن موادی که برای کراتین کردن مو از آن استفاده می شود.
  • همچنین ممکن است به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت مو های افراد در معرض مواد کراتین توسط اتو مو و گرما آسیب هایی ببند این نو آسیب بستگی به نوع موهای فرد و جنس موهای افراد مختلف تعیین می شود.
  • ماندگاری کوتاه مت کراتین مو یکی دیگر از معایب آن محسوب می شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مزایای کراتین کردن مو چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری