تفاوت کراتین و بوتاکس مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تفاوت کراتین و بوتاکس مو

تفاوت کراتین و بوتاکس مو

تفاوت کراتین و بوتاکس مو خیلی بیشتر از نتایج آنهاست. مهم ترین عاملی که باعث تفاوت کراتین و بوتاکس می شود تفاوت در مواد تشکیل دهنده آنها می باشد که هر کدام در درمان های متفاوت به کار می روند. عنصر اصلی برای کراتین موادی به نام فرمالدهید می باشد که بیش از یک اندازه معینی نمی‌ توان استفاده کرد. زیرا منجر به سرطان می شود. همچنین به خاطر نظارت سازمان های نظارتی حد استفاده از فرمالدهید در کراتین ها خیلی کم شده است.

بوتاکس مو نوعی درمان است که اصلا از مواد شیمیایی مانند فرمالدهید در آن وجود ندارد و به همین خاطر برای سلامتی ما ضرری ندارد.

چه کسی بیشتر به درمان کراتینه مو نیاز دارد!؟

کراتین بیشتر برای کسانی مناسب است که موهایی درخشان دارند ولی در شرایط آب و هوایی مرطوب، موهای آنها ور و مجعد می شود و در اینجا کراتین به آنها کمک می‌ کند.

چه کسی بیشتر به درمان موی بوتاکس نیاز دارد؟

بوتاکس بیشتر برای کسانی مناسب است که موهایی آسیب دیده دارند و در طی زمان بار ها موهایشان را رنگ کرده اند و آسیب زیادی را به موها وارد کرده اند.

لازم به ذکر است که بوتاکس علاوه بر تاثیر مثبتی که بر روی هر نوع مو مثل صاف، فر، وز، مجعد و.. دارد می تواند روی موهای ضخیم و حتی خیلی نازک نیز انجام شود.

نکته

همانطور که گفتیم، کراتین اکیدا برای افراد باردار توصیه نمی‌ شود ولی از بوتاکس می‌ توانند استفاده کنند، البته قبل از انجام بوتاکس لازم است با دکتر مشورت کنند.

تفاوت بوتاکس و کراتین مو در نتایج آنها

کاملا مشخص است که نتایج هر دو روش درمانی مو با هم متفاوت است. یکی از این ویژگی های نتایج قابل مشاهده درخشندگي، صاف شدن و ابریشمی شدن مو ها می باشد.

نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص نتایج این دو روش درمانی باید به اطلاعتان برسانیم این‌ است که کراتین بیشتر بر روی زیبایی مو ها تمرکز دارد و آن را نمایان می کند ولی بوتاکس بر بخش ساختاری مو تمرکز دارد.

در واقع هدف بوتاکس این است که با ترمیم ساختار آسیب دیده مو ها، به آنها بهبودی ببخشد و تغییراتی از داخل به آنها ایجاد کند و در نتیجه کار موهایی سالم تر و صاف تر از قبل به شما تحویل می دهد. از مزایای دیگر بوتاکس می توان به نرم کردن مو ها و حجم دادن آنها اشاره کرد.

هدف کراتین کردن مو این است که، کراتین های از دست رفته مو ها درمان شوند و به حالت طبیعی بر گردند و حاصل این عمل صاف شدن و از بین رفتن وزی مو می شود.

شباهت کراتین و بوتاکس مو در چه چیزی است؟

فرایند هر دو نوع درمان مانند یک دیگر شروع می شود، مثلا در ابتدا موها را کاملا با شامپو شستشو می دهیم که هر نوع کثیفی و آلودگی و چربی از سطح سر و ساقه مو ها پاک شود و سپس انجام عملیات کراتین یا بوتاکس را آغاز می کنیم. جالب است بدانید که هر دو نوع رمان را نیز می توانید در خانه نیز انجام دهید فقط مسئله مهم اینجاست که باید وسایل لازم را به همراه داشته باشید.

قیمت کراتین و بوتاکس مو

به دلیل انحصاری تر بودن روش درمانی بوتاکس، قیمت آن نیز بالا تر از کراتین می باشد و همینطور پیدا کردن سالن های زیبایی که خدمات بوتاکس را به طور تخصصی انجام دهند نیز سخت تر می باشد. به این خاطر گران تر است.

در آخر، مهم ترین مطلب قابل بیان این است که نوع درمان مهم نیست، آن چیزی که موهای شما به ان نیاز دارد مهم است. یعنی اینکه موهایتان در چه موقعیتی قرار دارند و دوست دارید که به چه حالتی تبدیل بشوند؟

این فرایند بسیار مهم تر از هزینه ی درمان می باشد. شما با مراجعه کردن به افراد متخصص در این زمینه می توانید مشاوره کامل درباره نوع و روش درست درمان مو های خود بگیرید.

امیدواریم که مطالب جمع آوری شده برایتان مفید واقع شده باشد و همینطور توانسته باشید راه کار مناسب برای درمان موهای خود پیدا کرده باشید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تفاوت کراتین و بوتاکس مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری