کراتینه کردن مو ها با مواد طبیعی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

کراتینه کردن مو ها با مواد طبیعی

کراتینه کردن مو ها با مواد طبیعی

می‌ دانیم که تمام روش های آرایشی و زیبایی پوست و مو همانطور که مزایایی دارند عوارضی را هم نیز شامل می شوند که ممکن است برخی از آنها عوارض کمی داشته باشه یا برخی دیگر عوارض زیادی به همراه داشته باشد. کراتین کردن مو ها نیز علاوه بر مزایایی مثل صافی مو، درخشندگي و احیای مو ها، معایب و عوارضی هم نیز شامل می شود و کاملا بی خطر نمی باشد. اما اگر می خواهید که مو های خود را صاف و کراتین کنید و در عین حال از خطرات ناشی از مواد آن در امان باشید ما به شما بهترین گزینه کراتین یعنی انجام این عمل در خانه را پیشنهاد می کنیم. برای انجام کراتین در خانه تنها نیاز است که به آشپز خانه بروید و با موادی ساده ک در هر آشپز خانه ای یافت می شود موهای خود را احیا کنید.در ادامه مطلب  کراتین کردن مو ها را به شما آموزش می دهیم.ماسک هایی که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم دارای خواص های بسیار زیادی می باشند که از آنها ممکن است بی خبر باشیم.

نکته

نکته مهم که حائز اهمیت است این می باشد که در استفاده از ماسک های کراتین خانگی باید همواره صبر و پشتکار زیادی داشته باشید زیرا حاصل شدن نتایج در این نوع ماسک ها ممکن است کمی به تاخییر بی افتد

معرفی ماسک ها

ماسک تخم مرغ و موز

اولین ماسکی که به شما معرفی می‌کنیم ماسک تخم مرغ و موز می باشد. همان طور که می دانید تخم مرغ دارای خواص پروتئینی بسیار زیادی می باشد که باعث صاف و لخت شدن موهای شما می شود و لطافت فوق‌ العاده ای نصیب مو های شما می کند. موز نیز دارای ویتامین A می باشد که باعث می شود پوست و مو مرطوب شود و پتاسیم موجود در آن به درمان وز و مجعد بودن و آسیب دیدگی مو ها کمک می کند.

برای درست کردن این ماسک در ابتدا باید : یک عدد موز بزرگ که رسیده باشد را کاملا له کنید و تخم مرغ را به آن اضافه کنید و هم بزنید. همچنین می توانید دو قاشق غذا خوری عسل و 2 قاشق غذاخوری شیر را نیز به مواد خود اضافه کنید. پس از مخلوط کردن آنها، مواد آماده شده است و می توانید آنها را به موهای خود بزنید. باید بدانید که از ریشه تا نوک موها باید به مواد آغشته گردد و پس از این کار مو ها را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و پس از گذشت 2 ساعت مو هایتان را با آب ولرم و  شامپوهای مخصوص به آرامی آبکشی کنید. شما با استفاده از این ماسک در طی هفته ها می توانید  تغییرات چشمگیری در زیبایی و لطافت و صافی موهایتان ببینید.

ماسک ماست و تخم مرغ

این ترکیب یکی از بهترین ترکیب ها برای موهای آسیب دیده می باشد که نرمی قابل توجهی به موهای شما می بخشد. همچنین این روش علاوه بر کراتین کردن مو ها ، باعث تقویت رشد مو ها نیز می‌ شود.

برای ساخت این ماسک لازم است چهار قاشق غذاخوری ماست درون یک ظرف بریزید و یک تخم مرغ درون آن بشکنید و  چهار قاشق غذاخوری سس مایونز نیز به آن اضافه کنید. مخلوط را به قدری هم بزنید تا یک دست شود و کف کند. و بعد ماسک را کل مو ها بزنید و ماساژ دهید و یک ساعت سر خود را با کلاه پلاستیکی ببندید و سپس مو هایتان را با آب سرد و شامپوی مخصوص بشویید.

ماسک شیر نارگیل و روغن زیتون

اگر موهایتان در اثر رنگ و دکلره آسیب دیده اند و وز شده اند به شما پیشنهاد می کنیم که از خواص ماسک شیر نارگیل و روغن زیتون برای موهایتان غافل نشوید. شیر نارگیل دارای خواص ویتامینی زیادی است که نیاز مو ها را تامین می‌ کنند و از زمان های قدیم زنان هندی از این شیوه برای رسیدگی به موهای خود استفاده می کردند.

چربی های موجود در روغن نارگیل مو ها را تغذیه می کند و مانند کراتین کردن مو ها ، آن ها را نرم و لطیف می کندهمچین می توانید به ترکیب خود نشاسته ذرت و آبلیمو اضافه کنید تا اثری فوق العاده برای موهای خود بسازید

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : کراتینه کردن مو ها با مواد طبیعی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری