علت وز شدن و صاف نشدن مو پس از کراتین

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

علت وز شدن و صاف نشدن مو پس از کراتین

علت وز شدن و صاف نشدن مو پس از کراتین

همان طور که می دانید کراتین کردن موها امروزه بهترین روش درمان برای احیا و صافی موها می باشد. در واقع درعصرمدرن با استفاده پی در پی از رنگ موهای مختلف، اتومو، سشوار، بابلیس و.. نیاز به انجام کراتین بیشتر می شود تا موها بتوانند به حالت اولیه خود برگردند. فرایند انجام کراتین کار ساده ای نمی باشد و نیاز به تخصص دارد و همینطور باید خدمات انحصاری دیگری برای ماندگاری آن نیز انجام داد. در این صورت می توانید کراتین مناسبی را برای موهای خود تجربه کنید وگرنه آسیب های متعددی به موهای شما وارد می کند. از دلایل اصلی که بعد از کراتین کردن مو ها ،موهایتان وز می شود همین می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به شما خوانندگان محترم اطلاعات بیشتری بدهیم.

انجام صحیح و بدون نقص کراتین مو چگونه است؟

از دلایل اصلی و مهمی که باعث وز و مجعد شدن موها پس از کراتین کردن، می تواند نحوه انجام فرایند کراتین کردن به صورت اشتباه باشد. باید بدانید که این کار یک عمل کاملا تخصصی می باشد و  باید برای انجام آن حتما پیش افراد و تکنسین های متخصص این زمینه که چند سال تجربه انجام این کار را دارند مراجعه کنید. از دلایل مهم دیگر وز شدن موها پس از کراتین، استفاده از مواد نامرغوب یا بی کیفیت کراتین می باشد. این دو عامل اصلی ترین عوامل از بین رفتن یا اثر نکردن کراتین به طور کامل می باشد. و جالب است بدانید که شما اگر به طور غیر تخصصی این عمل را انجام دهید در اصل دارید  به جای احیا کردن آنها، به مو های خودتان آسیب وارد می‌ کنید.

مراقبت های بعد از کراتین کردن مو ها چیست؟

لازم به ذکر است که هر نوع کار های آرایشی و زیبایی پوست و مو نیاز به مراقبت پس از عمل دارند که باید با دقت انجام شوند. اگر پس از کراتین، مراقبت انجام شود عمر کراتین موهای شما افزایش پیدا می‌ کند. برای مثال در دو سه روز اول کراتین آب به موها نرسد، از شامپوهای فاقد سولفات استفاده باید بکنید تا نمک موجود در آنها کراتین را از بین نبرد، به هنگام استخر رفتن از کلاه ضد آب استفاده کنید تا کلر موجود در آب استخر به کراتین موها آسیب وارد نکند. انجام این کار ها باعث طولانی تر شدن ماندگاری کراتین می شود.

دلیل صاف نشدن مو ها پس از کراتین کردن

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد ،کراتین یک روش برای مو ها و صاف شدن آنها  می باشد. روش های دیگری مانند ریباندینگ، صافی ژاپنی و… وجود دارد ولی ما به شما کراتین را پیشنهاد می کنیم. حال در اینجا برای شما علت صاف نشدن مو ها پس از کراتین کردن مو را ارائه می دهیم.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : علت وز شدن و صاف نشدن مو پس از کراتین
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری