احیای مو در منزل

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

احیای مو در منزل

احیای مو در منزل چیست؟

موهای سوخته و آسیب دیده در اثر رنگ های متعدد شیمیایی و دکلره کردن و سشوار و اتو کشیدن مو ها از شایع ترین و بیشترین مشکلاتی می باشد که خانم ها با آنها سر و کار دارند. بنابرین باید به دنبال راه ها و شیوه های مناسب برای بهبود و التیام دادن به مو ها بود تا مشکلات آن را بر طرف کنیم.در این مقاله ما قصد داریم به شما احیا کردن مو ها در منزل را آموزش دهیم. کراتین کردن مو ها از روش های متداول برای صافی و احیای مو ها می باشد. و کراتین کردن مو ها در منزل به این صورت است که شما پروتئین های طبیعی را به موهای آسیب دیده بزنید تا مشکل شما را حل کند.لازم به ذکر است که کراتین به صورت طبیعی در مو ها وجود دارد و این پروتئین برای مو ها بسیار ضروری می باشد اما گاهی اوقات مقدار این پروتئین در مو ها کم می شود و باعث خشکی و وز شدن مو ها و همچنین مشکلاتی همچون آسیب دیدگی در اثر رنگ و دکلره کردن می شود.

فایده ی احیا برای مو ها چه می باشد؟

لازم به ذکر است که اگر قصد دارید این روش احیای مو را در خانه انجام بدهید باید بدانید که این کار به دقت و حوصله و صبر بالایی نیاز دارد تا به درستی انجام شود و بتوانید نتیجه لازم را به دست آورید. استفاده از این روش مزایای زیادی را به همراه دارد که باعث می شود خشکی و آسیب دیدگی مو ها رفع شود، وز و مجعد بودن مو ها از بین بروند و موهای فر را به موهای صاف و لخت تبدیل کند.

 

نکته

این روش نیاز به دقت و تخصص دارد و اگر تصمیم دارید که در منزل این کار را انجام دهید بهتر است یک دستیار کنار خود داشته باشید تا در مراحل به شما کمک برساند و تا پایان کار به مشکلی رو به رو نشوید.

طریقه انجام احیای مو در منزل

در این قسمت ما می خواهیم شما را با نحوه انجام احیای مو در منزل را آموزش دهیم و بگوییم که به چه چیز هایی نیاز دارید و چگونه باید آن را انجام دهید. و به صورت دقیق انجام دهید تا نتیجه مثبتی کسب کنید.

احیای مو با کراتین شیمیایی

در اولین مرحله برای احیای مو در منزل باید مو های خود را به طور کامل بشویید تا تمام چربی و آلودگی ها از سطح مو ها و ساقه ها پاک شود. فقط توجه داشته باشید که موها را به طور کامل خشک نکنید و کمی رطوبت را بر موهایتان باقی بگذارید و مانند زمانی ک قصد رنگ کردن دارید، موها را تقسیم کنید تا بتوانید به تمام اجزای مو دسترسی کامل داشته باشید و بتوانید کراتین را به طور کامل در همه جا پوشش دهید.

پس از این مرحله باید کراتین را درون ظرفی پلاستیکی بریزید، و با استفاده از براش که فرچه هایی نرم دارند مواد کراتین را به قسمت های مختلف موهای خود به طور کامل بزنید. لازم به ذکر است که شما باید مواد کراتین را از یک بند انگشت پایین تر ریشه مو هایتان شروع به زدن به ساقه ها کنید. و نکته دیگر این است که لایه‌های انتخابی مو باید نازک باشد تا ماده تهیه شده به ریشه و پوست سر آسیب نزند و از طرفی به خوبی بر روی مو تاثیر بگذارد.

بعد از انجام دادن مراحل گفته شده باید 20 الی 30 دقیقه باید به موهایتان مهلت  جذب فرایند مواد را به خوبی بدهید. بعد از آن نوبت به مراحل بعد از احیا می رسد به طور مثال موهایتان را باید به گونه ای اتو مو و سشوار بکشید که هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود و فرم و صافی موها پس از انجام احیا حفظ شود.

نکته

برای اتو کشیدن مو ها برای احیا در منزل باید مو ها را به صورت لایه لایه تا جایی که از مو بخار بلند شود ادامه دهید و بدانید که به هیچ وجه مو ها تا سه روز پس از انجام کراتین خیس نشوند.

شما می توانید با مراجعه به مقالات دیگر از چگونگی و روش های انجام کراتین به صورت طبیعی در منزل را نیز یاد بگیرید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : احیای مو در منزل
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری