احیای مو با مواد طبیعی در منزل

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

احیای مو با مواد طبیعی در منزل

احیای مو با مواد طبیعی در منزل

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به انجام روش های شیمیایی علاقه ندارید پيشنهاد ما به شما احیا کردن مو ها به صورت طبیعی می باشد. در ادامه مطلب چند روش احیا با مواد طبیعی را به شما معرفی می‌ کنیم.

ماسک سس مایونز

در این قسمت، مخلوط سس مایونز  به مقدار یک قاشق غذاخوری، یک عدد موز ، نصف استکان شیر پر چرب ، دو قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و زرده تخم مرغ را درست کنید و هم بزنید. پس از زدن آن ها به موهایتان 20 دقیقه با کلاه پلاستیکی ببنديد و سپس به حمام بروید. پس از چند بار استفاده می توانید نتیجه آن را به خوبی بر روی موهای خود مشاهده کنید.

روغن زیتون و تخم مرغ

در این روش برای احیا کردن، از روغن زیتون و تخم مرغ استفاده می کنیم. جالب است بدانید که روغن زیتون یکی از بهترین احیا کنندگان مو می باشد و تأثیر زیادی بر رشد و تقویت مو ها دارد.

در اینجا باید پنج قاشق غذاخوری روغن زیتون را با دو عدد تخم مرغ به طور کامل مخلوط کنید تا یک دست شود و سپس به مو های خود بزنید و پس از 15 دقیقه مو های خود را با شامپو بشویید.

عسل و روغن زیتون

در این مخلوط به جای تخم مرغ از عسل استفاده کنید، بدین صورت که دو قاشق غذاخوری عسل و سه قاشق غذاخوری روغن زیتون را باهم مخلوط کنید و برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید از دو قاشق غذاخوری اب لیمو هم استفاده کنید و پس از 15 دقیقه بعد از گذاشتن مواد می توانید موها را بشویید.

ماست و تخم مرغ

این روش نیز از دیگر روش های احیای مو است که برای آن نیاز به یک عدد تخم مرغ و یک چهارم لیوان ماست و سس مایونز نیاز دارید. این مخلوط را به کل مو ها از ریشه تا ساقه بزنید و ماساژ دهید و پس از یک ساعت آن را بشویید. برای نتیجه گیری بهتر هفته ای یکبار می توانید از این روش استفاده کنید.

ماسک آب پیاز

اگر از بوی پیاز بدتان نمی آید ، ما به شما ماسک اب پیاز و زنجبیل را پیشنهاد می کنیم. آب پیاز باعث بهبود گردش خون و به رشد کراتین و جریان خون در کوتیکول ها کمک می کند. برای تهیه این ماسک آب دو پیاز را گرفته و با آب زنجبیل مخلوط کنید و اجازه دهید 30 دقیقه بر روی موهایتان باقی بماند و سپس بشویید.

ماسک چای

از چای می توانید برای درخشندگي مو ها استفاده کنید. پس از شامپو زدن به موهایتان می توانید چای تازه دم کرده را به عنوان شستشوی نهایی موهایتان انتخاب کنید و آب کشی کنید. بهتر است از چای هم رنگ موهای خود استفاده کنید زیرا در تقویت رنگ موها نقش بسیاری دارد. مثلا کسانی که موهای بور دارند بهتر است از چای بابونه استفاده کنند. و سبزه ها می‌توانند از چای سیاه استفاده کنند.

ماسک خمیر آووکادو

جالب است بدانید که آووکادو سرشار از ویتامین های A و E، مواد معدنی و چربی های اشباع می باشد. و تمام این مواد کاملا برای مو ها خشک مقوی هستند و آنها را مرطوب می کنند. برای تهیه، یک آووکادو را پوست کنده و له کنید و با یک تخم مرغ مخلوط کنید و پس از بیست دقیقه با شامپو شستشو دهید.

ماسک موز

موز بسیار موثر برای از بین بردن خشکی مو ها می باشد و رطوبت مناسبی را به مو ها می بخشد زیرا سرشار از پتاسیم است. با استفاده از موز بر روی مو ها قابلیت ارتجاعی آنها افزایش پیدا می‌کند. برای تهیه یک موز را له کرده آن را از ریشه تا انتهای مو ها بمالید و پس از یک ساعت با شامپو شستشو دهید.

ماسک روغن رزماری

رزماری از روغن های اساسی و مهمی برای کاهش ریزش مو و رشد مو ها می باشد که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند. روغن رزماری رشد موهای جدید را تحریک می کند و می تواند برای درمان آلوپسی آندروژنتیک استفاده شود. برای استفاده می توانید مقداری از روغن را کف دست خود بریزید و به کل مو ها و پوست سر خود ماساژ بدهید. و سپس به حمام بروید و بشویید. چند بار در هفته استفاده کنید و نتیجه آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : احیای مو با مواد طبیعی در منزل
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری