مزایای احیا مو چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مزایای احیا مو چیست؟

مزایای احیا مو چیست؟

احیای مو روشی ترمیمی است برای ترمیم کردن موهای آسیب دیده این روش برای افرادی که موهای آسیب دیده ایی دارند و یا موهای خود را به صورت مداوم رنگ می کنند. در این موارد افرادی که مدام از وسایل های گرمایشی مانند اتو موهای مختلف و یا سشوار استفاده می کنند همچنین برای افرادی که موهای خود را با وسایل مختلف سفت می بندند و به سر خود فشار می آورند این روش پیشنهاد می شود. در همه روش ها مزایا و معایبی وجود دارد. در این مقاله این مزایا ومعایب را مورد بررسی قرار می دهیم. در روش احیای مو مواد را به ساقه مو آغشته می کنیم تا نتیجه خوب را دهد.

برخی از مزایای احیای مو شامل چه مواردی می شود؟

  • برخی از این موارد شامل ترمیم کردن موهای آسیب دیده میشود برخی از افراد که در معرض عواملی همچون: رنگ کردن مداوم و استفاده مداوم از وسایل گرمایشی و یا نبودن در آب و هوای مناسب با مو قرار می گیرند در این موارد احیای مو می تواند به این افراد کمک کند و موهای آن ها را از آسیب دیدگی نجات دهد.
  • آب رسانی به موهای آسیب دیده می تواند یکی دیگر از مزایای احیای مو باشد. برخی از موها به دلیل کم آب بودن ساقه های مو حالتی کدر و وز و آسیب دیده را به خود می گیرد در این موارد افراد مختلف می توانند اقدام به انجام احیای مو بکنند.
  • جلوگیری از کوتاه کردن موها برای افرادی که علاقه به موهای بلند دارند. برخی از افراد موهای بلند اما آسیب دیده ایی دارند مانند مو خوره و…. در این موارد افراد می توانند برای جلوگیری از کوتاه کردن موهای خود اقدام به انجام احیای مو بکنند با همان موهای بلند اما آسیب دیدگی کمتر.

مواد احیای مو چیست؟

یکی از نکات مهمی که قبل از انجام هر گونه عمل روی موهای خود باید آن را مورد بررسی و تحقیق قرار دهید موادی است که قرار است با آن مواد روی موهای شما کار شود. در ابتدا از برند مواد استفاده شده روی موی خود مطمعن شوید و مطمعن شوید که مواد استفاده شده ضد حساسیت باشد این موارد معمولا در افرادی که سابقه آلژیک و یا حساسیت دارند ممکن است باعث بروز بیماری های مختلفی مانند: سوزش پوست سر و یا قرمز شدن پوست سر و در موارد حاد تر سرطان پوست شود. موادی که برای احیای مو استفاده می شود تاثیر به سزایی روی ساختمان مو های افراد دارند پس رعایت نکردن هر موردی ممکن است آسیب های غیر قابل جبران را به موهای افراد مختلف وارد کند. اگر از مواد بی کیفیت استفاده شود قطعا ماندگاری ندارد و به موهای افراد آسیب هایی وارد می کند. مواد احیای مو از مواد های ترمیم کننده که به موهای شما برای ترمیم شدن هر چه سریع تر و از بین بردن آسیب های موجود روی موهای است. شامل انواع مواد های مختلف گیاهی و یا شیمیایی و یا ترمیمی می شود.

روش های احیای مو چیست؟

  • احیای مو روش های متفاوتی دارد در این روش با توجه به سطح آسیب دیدگی موهای افراد و سلیقه افراد مختلف انتخاب و بررسی می شود.
  • کراتینه یکی از روش های احیای مو است. در این روش آرایشگر به صورت دسته ایی موهای افراد را جدا می کنند. و موها را برای ساعاتی آغشته به مواد می کنند در این روش موها حالت صاف نیز به خود می گیرد همینظور درخشان نیز می شود.
  • یکی دیگر از روش های احیای مو بوتاکس مو است. مواد بوتاکس خاصیت فلج کنندگی عضلات را دارند. اما برای موها حالت صاف و ترمیم کنندگی را دارند.
  • پروتئین درمانی یکی دیگر از روش های احیای مو است که در برخی از سالن های آرایشی به انجام این کار اقدام می کنند. این روش برای موهای آسیب دیده و شکننده پیشنهاد می شود. و برای موهایی که در معرض سشوار و یا اتوی مو قرار گرفته اند و آسیب زیادی دیده اند پیسنهاد می شود. در برخی از موارد آب کافی به ساقه های موها نمی رسد و باعث آسیب آن ها می شود کاهش رطوبت در حالت های مختلف باعث آسیب و شکننده شدن موهای افراد مختلف می شود برای درمان این حالت می توان اقدام به پروتئین ترابی کرد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مزایای احیا مو چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری