احیای مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

احیای مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

احیای مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

احیای مو روشی است برای ترمیم کردن موهای افراد مختلف که مورد آسیب قرار گرفته اند. در این روش از موارد مختلفی مانند بوتاکس مو و پروتئین تراپی و یا کراتین مو در این دسته هستند. در این موارد با توجه به سلیقه مشتری و درصد آسیب دیدگی که موهای مشتری دارد تعیین می شود. موهای سالم که بدون آسیب باشد آرزوی تما افراد است. افراد مختلف برای از بین بردن موهای آسیب دیده خود اقدام به انجام احیای مو می کنند. قبل از انجام هر گونه عملی درباره آن تحقیق کنید و صرفا بر اساس حرفای دیگران به جلو نروید.

افرادی که برای احیای مو در الویت هستند

  • افرادی که موهای آن ها در معرض سشوار و اتو از بین رفته و حالت آسیب دیدگی زیادی را به خود می گیرد. برخی از افراد به دلیل استفاده مداوم از وسایل گرمایشی زیاد موهایی سوخته و آسیب دیده زیادی دارند این نوع افراد برای از بین بردن آسیب های خود می توانند به احیا کردن موهای خود اقدام کنند.
  • دسته ایی دیگر از افراد که مدام موهای خود را سفت می بندند و به سطح ساقه مو و سطح سرف فشار وارد می کنند. موهای این افراد به دلیل استفاده مداوم از کش و وسایل دیگر و تکرار متداوم این عمل ممکن است از آسیب هایی برخوردار باشد. در این شرایط افراد نیز می توانند از احیای موهای خود استفاده کنند.
  • در شرایطی که فرد موهای بلند اما آسیب دیده ایی دارد و نمی خواهد دست به کوتاه کردن موهای خود بزند در این شرایط می تواند به احیای موهای خود فکر کند.
  • در برخی از منطق به دلیل عدم وجود شرایط جوی مناسب موهای افراد آسیب هایی می بینند این دسته از افراد برای از بین بردن آسیب های موهای خود می توانند اقدام به احیای موها بکنند.

نکاتی که باید بررسی شود

در قبل از انجام هر گونه عمل از این مطمعن شوید که از موادهای باکیفیت استفاده شود زیرا اگر مواد بی کیفیت باید ماندگاری کمتری دارد و همینطور ممکن است باعث بروز حساسیت و بیماری های مختلف نظیر: سوزش پوست سر و یا آسیب دیدن موهای افراد مختلف و یا قرمز شدن و خارش سر افراد و همینطور در شرایط حاد تر می تواند به سرطان پوست نیز اشاره کرد پس حتما قبل از انجام کار از برند محصول استفاده شده مطمعن باشد. قبل از انجام کار درباره سالنی که قرار است در آن جا برای شما کار انجام شود تحقیق کنید در صورت وجود داشتن نمونه کار های قبلی سالن آرایشی را نیز مشاهده کنید و از کیفیت کار آن ها مطمعن باشد همینطور از تخصص کافی آرایشگر و اطلاعات کافی آرایشگر نیز مطمعن باشد. درباره مزایا و معایب کاری که قرار است برای شما انجام شود مطلع باشید و آن را مورد بررسی قرار دهید. درباره جنس و نوع موهای خود اطلاعات کافی را کسب نمایید. احیای مو شامل موارد همچون:کراتین مو و یا پروتئین تراپی و یا بوتاکس مو است هر کدام از این موارد برای موهای خاصی وجود دارند پس قبل از انجام هر گونه اقدام اول موهای خود را مورد بررسی قرار داده و بعد اقدام به انجام هر یک از این روش های بکنید.

احیای مو در منزل چگونه است؟

همه ما تا به حال این جمله که این محصول خاصیت ترمیم کنندگی دارد را از زبان افراد مختلف شنیده ایم. اگر افراد از وسایل و شامپو و یا ماسک هایی با برند های خوب استفاده کنند می توانند در منزل عمل احیای مو را نیز انجام دهند. در این موارد افراد باید این کار ها را به صورت مداوم و منظم انجام دهند تا نتیجه آن را مشاهده کنند. ابتدا درباره هر محصولی که قرار است برای ترمیم و احیا  کردن موهای خود استفاده کنید تحقیق کنید. معمولا ماسک مو و یا شامپو هایی که خاصیت ترمیم کنندگی و آب رسانی خوب را به موهای افراد مختلف دارند برای این نوع افراد پیشنهاد می شود. همینظور از عواملی که به موهای شما آسیب وارد می کند مانند:سشوار مو و یا استفاده مداوم از اتوی مو و رنگ کردن بیش از حد موهای خود و یا بستن موهای خود به صورت سفت و طوری که به سطح مو و ساقه مو و سر فشار وارد کند خودداری کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : احیای مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری