روش های احیای مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش های احیای مو

روش های احیای مو

همانطور که می دانید، مو ها نقش بسیاری در زیبایی چهره افراد دارد و خیلی از خانم ها نیز تجربه رنگ کردن مو ها را داشته اند که رنگ کردن نیز عوارض خودش را دارد و به خاطر مواد شیمیایی موجود در مواد رنگ، مو ها از حالت طبیعی خود خارج می شوند و مشکلات بدی برای مو ها به وجود می آید. ولی با احیای مو می توانید مو ها را بازسازی کنید و جان تازه ای به آنها ببخشید.

روش های مختلف احیای مو

برای احیای مو روش های مختلفی وجود دارد، از جمله ی این شیوه ها می توانیم این موارد را معرفی کنیم : کراتین کردن مو ها ، بوتاکس مو و ریباندینگ روش های احیا و صافی مو ها می باشد. باید بدانید که در هر روش، شیوه ی انجام کار منحصر به فرد بوده و کارایی و جنبه درمانی هر کدام با هم متفاوت است. روش ویتامینه کردن مو ها روشی دیرینه و قدیمی برای احیای مو ها می باشد. و مناسب ترین افراد برای انجام این روش ها کسانی می باشند که رنگ و دکلره بیش از حد استفاده کرده اند و مو هایشان آسیب دیده است. و نیز افرادی که در منطقه آب و هوایی خشک و گرمسیری زندگی می کنند نیز موثر می باشد.

فواید روش های احیای مو

انجام احیای مو با ویتامینه باعث شادابی مو ها می شود و همچنین با تقویت کردن بافت های چربی که در مو ها وجود دارد، ظاهری درخشان، زیبا و جذابی به مو ها می بخشد. لازم به ذکر است که در صورت آسیب بسیار شدید، مو ها با ویتامینه کردن بهبود نمی یابند و در این صورت باید از روش دیگری به نام بوتاکس مو استفاده کنید که نسبت به ویتامینه کردن روش جدید تری می باشد و تاثیر بهتری می گذارد.

در این روش بوتاکس، با استفاده از مواد و وسایل مخصوص با نفوذ کردن به ریشه و بافت داخلی مو ها، آسیب هایی که به مو ها رسیده است را درمان می کند. این روش باعث از بین رفتن حالت وزی و خشنی مو ها نیز می‌ شود.

موهای دهیدراته و خشک و نازک، سبک و نرم و کم حجم… با بوتاکس احیا می شود. و اکثر موهای رنگ شده و به شدت آسیب دیده به انجام این روش نیاز مند می باشند. وقتی موها در اثر بالا رفتن و کهولت سن یا عدم مراقبت درست ، خاصیت الاستیسیته خود را از دست می دهند با این شیوه درمانی، دوباره احیا می شوند.

در احیا کردن مو ها با بوتاکس از مواد فرمالین استفاده نمی شود و در حین انجام کار با این مواد، گاز سمی و بوی ناخوشایندی منتشر نمی شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش های احیای مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری