فواید استفاده از رنگ موی گیاهی چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

فواید استفاده از رنگ موی گیاهی چیست؟

فواید استفاده از رنگ موی گیاهی چیست؟

همه می دانیم که رنگ مو های شیمیایی تاثیر منفی بر روی مو ها دارد و امروزه رنگ مو های گیاهی جایگزین آن ها در بازار شده اند. در رنگ مو های گیاهی آسیبی به مو ها وارد نمی‌شود و آسیب دیدگی را به حداقل می رساند.

اگر از استفاده از محصولات مختلف برای جان دادن به موهای خود خسته شده اید و موهایتان درخشش خود را از دست داده اند باید بدانید که رنگ کردن موهایتان را بی جان و ضعیف تر می کند. و راه حل استفاده از مواد گیاهی می باشد.

چرا باید از رنگ موی گیاهی استفاده کنیم؟

امروزه محصولات آرایشی مو ها بسیار در بازار زیاد شده اند و زیبایی خاصی به موهایتان می دهند ولی خب شیمیایی هستند و این نقطه ضعف بزرگی به حساب می آید. به همین علت از مواد گیاهی به جای شیمیایی استفاده می‌ کنیم تا از آسیب جدی به مو ها جلوگیری کنیم. از اولین فایده این مواد گیاهی مختص افرادی می باشد که به مواد شیمایی حساسیت دارد و این جایگزین فوق العاده ای برای آنها است.در این قسمت، به فواید رنگ مو های گیاهی می پردازیم. با ما همراه باشید.÷

استفاده بی خطر در زمان بارداری

استفاده از رنگ مو های شیمیایی  در زمان بارداری از خطرات آسیب زایی می باشد که ممکن است تاثیر بدی بر جنین داشته باشد. ولی با رنگ موهای گیاهی دیگر این نگرانی ها از بین می رود چرا که هیچ نوع مواد شیمیایی در آنها وجود ندارد و در نتیجه خطری هم جنین را تهدید نمی‌ کند.

 

آسیب زا نیستند

یکی از روشن ترین فواید رنگ مو های گیاهی نبود مواد شیمیایی در آنها می باشد که حاوی انواع ویتامین ها و کراتینه و مواد مغذی است که برای موها بسیار مفید می باشد.

 

باعث نرم شدن مو ها می شوند

موادی که در این رنگ مو ها وجود دارد باعث نرم شدن مو های شما می شود و اثرات خوبی را به جا می گذارد و علاوه بر این ویژگی ها باعث درخشش و نرم شدن مو ها نیز می‌ شود.

 

ماندگاری دائمی ندارند

این روش زیبایی در اکثر زنان منجر به تنوع طلبی می شود و خیلی از آنان علاقه مند به تغییر رنگ مو ها پس از یک مدت می باشند. از ویژگی های جالب مواد رنگ گیاهی، دائمی نبودن آنها می باشد. یعنی به این صورت که می توانید آنها را تغییر دهید، بدون نیاز به انتظار کشیدن در مدت زمان طولانی. با استفاده از 8 تا 10 بار شامپو زدن می توانید آنها را از بین ببرید.اگر چه این رنگ ها ماندگاری زیادی ندارند ولی آنچه مهم می باشد، آسیب رسان نبودن آن ها است که بسیار در بین زنان امروز حائز اهمیت شده است.

چرا رنگ موی گیاهی انتخاب مناسبی است؟

به گفته دانشمندان، استفاده از مواد رنگ موهای معمولی، مشکلات زیادی را برای سلامت انسان ایجاد می کند. مشکلاتی همچون بیماری تنفسی، ریزش مو ها، خشک شدن پوست، التهاب صورت و سوختن پوست از عوارض آنها می باشد.باید بدانید که مواد شیمیایی موجود در این رنگ ها خطر ابتلا به سرطان مغز استخوان، سرطان‌هاي خون مانند لوکمی و مریضی‌هاي هوچکین و نیز سرطان‌هاي سینه و مثانه را افزایش دهد. پس در این بابت پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های گیاهی می باشد زیرا لازم است از هر چه که خطرناک است دوری کرد.پس با رنگ مو های گیاهی تضمینی کاملا مطمعن برای سلامتی جسم و مو های خودتان انجام دهید و در عین زیبایی سالم نیز بمانید.

انواع رنگ مو های گیاهی چیست ؟

رنگ مو های گیاهی انواع گوناگونی دارند که از گیاه های مختلف ساخته شده اند. این رنگ مو ها از ریشه ،میوه ،گل، مواد معدنی ، پوست درخت درست شده اند. رنگ مو های ساخته شده از برگ درختان در بازار بیشتر موجود می باشد. ولی رنگ مو های درست شده از عصاره گل و گیاهان به علت دارا بودن رنگ های متنوع نیز در رتبه دوم توزیع قرار دارند. این رنگ مو ها بخاطر گیاهی بودنشان کاملا سالم هستند و باعث قوی تر شدن موهای شما نیز می شود. پس از استفاده آنها اصلا تعلل نکنید.

توصیه ما به شما این است که همیشه سلامتی خود را در اولویت اول قرار دهید و سپس به زیبایی اندام های بدن خود رسیدگی کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : فواید استفاده از رنگ موی گیاهی چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری