معرفی بهترین رنگ موهای گیاهی موجود در بازار

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

معرفی بهترین رنگ موهای گیاهی موجود در بازار

معرفی بهترین رنگ موهای گیاهی موجود در بازار

از عوامل زیبایی می‌توانیم به رنگ کردن مو ها اشاره کنیم که تغییری چشم گیری در چهره ما ایجاد می کند. ولی لازم است بدانیم که رنگ مو های شیمیایی باعث ریزش ، شکننده شدن و خشکی مو ها به مرور زمان می شود. ولی باز هم علاقه به رنگ کردن مو ها با دانستن این همه معایب داریم. پس برای حل این مشکل باید از رنگ مو های گیاهی و با کیفیت خوب در بازار استفاده کنید. در این جا اولین سوالی که ایجاد می شود بهترین مارک رنگ مو های گیاهی چه می باشند؟ در این مقاله ما شما را با چندین رنگ موی گیاهی آشنا می‌ کنیم پس اگر علاقه مند به استفاده از رنگ موی گیاهی هستید با ما همراه باشید.

معرفی بهترین رنگ موی گیاهی

در این قسمت ما چندین مورد را با شرح کامل آنها برایتان بازگو میکنیم.

رنگ مو گیاهی ویتامول مدل Natural Extract 7.0

این برند یکی از بهترین برند های رنگ موی گیاهی می باشد که در بازار موجود است. این رنگ مو برای شرکت ویتامول است و نیز از تولید کنندگان برجسته در داخل ایران می باشد. این کمپانی از مواد با کیفیت برای محصولات خود استفاده می نماید که دارای تنوع بسیاری می باشد. رنگ موی تولید شده توسط این کمپانی از مواد با کیفیت ساخته شده که حاوی نرم کننده و کراتین می باشد و باعث لطیف شدن موهایتان می شود. همچنین از عصاره آلوورا در آن استفاده شده که به تغذیه فولیکول های مو کمک می‌ کند. و در آن از روغن انگور نیز جهت جلوگیری از تخریب سلولی و تقویت بافت های پیوندی استفاده می شود. همه این مزایا باعث می شود که شما موهایی به رنگ قهوه ای روشن را برای خود داشته باشید.

رنگ موی فنتسی لوک شماره 7.34

این رنگ مو جزو بهترین رنگ موهای خارجی می باشد که در بازار موجود می باشد و ساخت کشور ایتالیا است. و گزینه مناسبی برای کسانی که به دنبال رنگ مو های خارجی هستند می باشد. این محصول شامل کراتین و آنتی اکسیدان های طبیعی می باشد. همچنین عصاره روغن ارگان نیز در آن وجود دارد که باعث رنگ پذیری بهتر مو ها می شود. از دلایل پرطرفدار بودن این رنگ مو، وجود مواد مغذی و طبیعی و نبود آمونیاک در آن می باشد. با این رنگ مو می توانید موهایتان را به رنگ بلوند مسی و طلایی در بیاورید و از آنها لذت ببرید.

رنگ مو مارال سری طبیعی مدل قهوه ای روشن شماره 5.0

کمپانی این برند از شرکت های شناخته شده در خصوص لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران می باشد. این برند به خاطر استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد و همچنین قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از بین محصولات این کمپانی ما به شما بهترین رنگ موهای گیاهی با شماره قهوه ای روشن شماره 5.0 را معرفی می کنیم. در این رنگ مو، مواد مغذی و طبیعی مثل روغن ارگان ،هسته انگور، بادام و ویتامین موجود می باشد. و آمونیاک در آن وجود ندارد. همه این ها باعث درخشندگي و نرم شدن و جلو گیری از شکنندگی موهای شما می شود.

 

رنگ مو گپ سری طبیعی مدل بلوند خیلی روشن شماره 10.0

از این محصول نیز می توان به عنوان شناخته شده های رنگ موی گیاهی نام برد. در این رنگ مو، انواع ویتامین های E, C و H یافت می شود و هر کدام از آنها برای موهایتان درخشندگي و دوام مداوم را به دنبال دارد. فرمولاسیون این رنگ مو توسط یک شرکت به نام گپ ساخته شده است. از این محصول بدون هیچ نگرانی استفاده کنید زیرا خالی از هر گونه آمونیاک می باشد و هیچ گونه آسیبی به موهایتان وارد نخواهد کرد. جالب است بدانید که مواد موجود در این رنگ مو باعث جلوگیری از عوامل زیستی تخریب پذیر می باشد مانند اشعه مضر خورشید و از آنها نیز موهایتان را محافظت می کند. ما در این مقاله، تنها چند مورد از بهترین و گلچین شده رنگ موهای گیاهی موجود در بازار را به شما معرفی کرده ایم ولی باید بدانید که رنگ موهای گیاهی بیشتری با برند های مختلف نیز در بازار وجود دارد. برای دانستن از مطالب دیگر میتوانید به دیگر مقالات‌ سایت مراجعه کنید.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : معرفی بهترین رنگ موهای گیاهی موجود در بازار
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری