انواع سبک های رنگ مو چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

انواع سبک های رنگ مو چیست؟

انواع سبک های رنگ مو چیست؟

رنگ مو یک روش زیبایی موها است که در افراد مختلف به کار برده می شود. گاه افراد از این روش برای پوشاندن موهای سفید خود استفاده می کنند. اما برخی دیگر از افراد برای عوض کردن رنگ موهای طبیعی خود از این روش استفاده می کنند. با این حال افرادی که قصد انجام رنگ کردن موهای خود را دارند باید درباره همه مزایا و معایب این روش نیز اطلاعات کافی داشته باشند. همچنین قبل از انجام هر گونه عمل نیز باید درباره سبک های مختلفی که در این زمینه وجود دارد اطلاعات کافی را داشته باشند تا متناسب با سلیقه و خصوصیات موهای خود یکی از این سبک ها را برای انجام کار انتخاب و توسط آرایشگر روی موهای خود اعمال کنند. همچنین برخی از افراد معتقدند استفاده های مختلف از رنگ مو روی موهای مختلف نیاز به هیچ تخصصی ندارد و همه افراد می توانند این عمل را انجام دهد اما اینگونه نیست استفاده کردن از رنگ موها باید توسط افراد متخصص به عمل برسد زیرا ممکن است برخی کد رنگ های اشتباه شود و به موهای افراد آسیب هایی برساند. همچنین در برخی از مواقع موهای افراد مختلف قادر به باز کردن رنگ نیست در این زمینه نیز باید متخصص وارد شود و موی فرد را قادر به گرفتن رنگ سازد پس اگر تخصص کافی در این زمینه ندارد اقدام به انجام کاری ننمایید.در این مقاله با انواع سبک های مختلف رنگ مو که در این عرصه رو به پیشرفت است گفت و گو می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع سبک های رنگ مو

  • هایلایت به صورت کلی هایلایت یعنی در میان موهای تیره افراد دسته دسته ایی از مو های افراد به صورت روشن در بی آید. معمولا از این روش برای جلوی مو استفاده می شود در این روش دسته های مو به صورت منظم و ترتیب رنگ خاص خود را می گیرند و طبق الگوی مناسب پیش می روند. در این روش با استفاده از رنگ مورد نظر مشتری دسته دسته ایی از موهای افراد را رنگ کرده طبق الگو های تعریف شده و در میان فویل های مخصوص قرار می دهند و پس از گذشت زمانی آن ها را می شویند.

 

  • روش دیگری که در رنگ کردن مو از این سبک استفاده می شود لولایت مو است درست برعکس هایلات است ولی بجای اینکه مو روشن شود مو رنگ تیره به خود می گیرد. در این روش موهای افراد به صورت منظم و اصولی رنگ خاص خود را به دسته ایی از موهای افراد وارد می کند. در این روش با استفاده از رنگ مورد نظر مشتری دسته دسته ایی از موهای افراد را رنگ کرده طبق الگو های تعریف شده و در میان فویل های مخصوص قرار می دهند و پس از گذشت زمانی آن ها را می شویند.
  • نوع سبک دیگر بالیاژ موها است بالیاژ یک واژه فرانسوی است این سبک به نوعی هایلات مو است اما با این تفاوت که بدون نظم و هماهنگی خاصی روی موهای افراد انجام می شود همچنین رنگ خاصی نیز ندارد و در این روش از فویل برای رنگ کردن دسته ایی از موهای افراد مختلف استفاده نمی شود. معمولا این روش با فاصله از ریشه مو انجام می شود. افرادی که علاقه به رنگ کردن موهای خود دارند اما نگران این هستند که موهای آن ها آسیب ببیند می توانند از روش بالیاژ مو برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند.
  • آمبره نیز یکی از سبک های پر طرفدار در عرصه رنگ مو است. در این روش موهای افراد از ریشه روشن است و به تدریج که به ساقه موها نزدیک می شود موهای افراد تیره تر می شود. این روش نیز به سلیقه افراد و نوع مو هایی که قرار است برای این روش انتخاب و اقدام به انجام این کار کنند بستگی دارد.

نکاتی درباره رنگ کردن مو

حتما قبل از انجام رنگ مو با آرایشگر خود مشورت و از او نظر بخواهید همچنین می توانید درباره برند های مصرفی که قرار است از آن ها برای شما استفاده شود نیز اطلاعاتی جمع آوری کنید. درباره مدل های قبلی که آرایشگر شما روی آن ها کار انجام داده اطلاعات کافی داشته باشید و از آن ها دیدن کنید. همچنین از سطح تخصص آرایشگر خود مطمعن شوید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : انواع سبک های رنگ مو چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری