آموزش رنگ کردن مو ها در خانه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش رنگ کردن مو ها در خانه

آموزش رنگ کردن مو ها در خانه

شاید شما علاقه مند باشید که در خانه موهایتان را رنگ کنید و یا قادر به رفتن به آرایشگاه نباشید. این مقاله به شما آموزش میدهد چگونه در خانه موهایتان را رنگ کنید. با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن مو در خانه

لیستی از وسایل ضروری برای انجام رنگ مو در منزل را باید تهیه کنید که به شرح زیر می باشد :

رنگ مو

براش رنگ

پاک کننده آرایش

دستکش لاتکس

مرطوب کننده لب جامد

دو جعبه رنگ مو باید خریداری کنید

اگر موهای پر و بلندی دارید می بایست از رنگ مورد نظر دو جعبه بخرید تا حین کار رنگ کم نیارید ولی اگر با یک بسته تمام شد میتوانید بعدی را بعدا استفاده کنید.

از پوست خود محافظت کنید.

بهتر است برای پیشگیری از لکه لکه شدن رنگ بر روی پوستتان، قبل از انجام پروسه رنگ کردن مو ها ، از وازلین یا کرم های مرطوب کننده استفاده کنید همچین میتوانید برای تاثیر بهتر از برق لب در امتداد مو هایتان بکشید . اگر رنگی بر روی پوستتان ریخت می توانید از دستمال مرطوب یا پد الکلی آن را پاک کنید تا بر پوستتان لک نشود.

رنگ ها را با هم ترکیب نکنید.

لازم به ذکر است که از ترکیب رنگ ها با یکدیگر خودداری کنید مگر اینکه تخصص کافی در تشخیص رنگ ها داشته باشید یا رنگ شناسی بلد باشید زیرا اگر به اندازه اشتباه رنگ ها را مخلوط کنید، نمی‌توانید نتیجه مورد نظر خود را کسب کنید. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که تنها از یک رنگ استفاده کنید و آن را بر موهای خود بزنید.

رنگ را تست کنید.

پیشنهاد می کنیم قبل از زدن رنگ به مو ها آن را تست کنید. به این صورت که اگر می‌ خواهید رنگ جدیدی به موهای خود بزنید، رنگ را با چند تا از موهای پنهانی خود تست کنید و پس از دیدن نتیجه اگر مطلوب‌ بود رنگ را بر روی بقیه مو ها بزنید. از مشکلات عام مردم قبل از تست نکردن رنگ بر روی مو هایشان این است که رنگ مو ها به نارنجی یا ارغوانی در می آید.

از زمین و لباس محافظت کنید.

یک پیراهن یقه دکمه دار کهنه پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد زیرا از ریختن رنگ بر روی اندام های شما نیز جلو گیری می‌ کند. همچنین باید بر روی زمین پارچه ای کهنه یا پلاستیکی پهن کنید که از ریختن مواد رنگ بر روی فرش جلو گیری شود.

رنگ کردن مو ها را از بالا شروع کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که که رنگ کردن موهایتان را همانند تکنسین های متخصص پس از تقسیم بندی آنها، از قسمت بالا که نزدیک به ریشه می باشد شروع به رنگ زدن با فرچه رنگ کنید و به اندازه رنگ بزنید تا کل مو ها را پوشش دهد.

از دو آینه برای دیدن پشت سرتان استفاده نمایید.

اگر به تنهایی می خواهید موهایتان را رنگ کنید باید از دو آینه استفاده کنید تا بتوانید دید کاملی به پشت سرتان داشته باشید. یک آینه دستی نسبتا کوچک می تواند کار شما را راه بیاندازد.

استفاده از کلاه پس از مواد گذاری

باید پس از اینکه موهایتان را رنگ کردید و مواد به طور کامل به همه ی قسمت های موهایتان رسید، از کلاه پلاستیکی مخصوص رنگ برای پوشاندن سرتان استفاده کنید و پس از 45 دقیقه می می توانید به حمام بروید.

نباید فورا پس از رنگ کردن شامپو به موهایتان بزنید.

لازم به ذکر است که پس از مواد گذاری و گذشت زمان مورد نظر قصد به شستن مو ها کردید نباید از شامپو استفاده کنید زیرا شامپو مواد رنگی را از بین می برد یعنی با شستن مو با شامپو، رنگ مو نیز همراه آن می رود. و فقط از  آب برای شستن استفاده کنید. بهتر است یک روز در میان موهایتان را شستشو دهید.

از محصولات تقویت کننده مو استفاده کنید.

پس از رنگ کردن از نرم کننده و کریستال و سرم مو می توانید استفاده کنید. این روش باعث ماندگاری بیشتر رنگ مو بر موهایتان می شود و آرایشگر ها نیز این روش را برای درخشش و نرمی مو ها پیشنهاد می کنند.

همچنین می توانید موهایتان را از در معرض گذاشتن در برابر نور خورشید محافظت کنید تا ماندگاری رنگ بیشتر شود و محو نشود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش رنگ کردن مو ها در خانه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری