رنگ مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

رنگ مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

رنگ مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

رنگ مو یک عمل شیمیایی است که آقایان و بانوان در همه جهان از این عمل به عنوان پوشاندن موهای سفید خود و یا تغییر رنگ موهای خود به رنگی دیگر انجام می دهند. افرادی که ظاهر برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است می توانند از این روش برای عوض کردن رنگ موهای خود و یا تغییر چهره خود استفاده کنند. همه ما می دانیم که رنگ مو و یا حالت مو در چهره نقش به سزایی دارد و چهره را تغییر می دهد به همین دلیل می توانید از این روش برای تغییر چهره خود استفاده کنید. همچنین قبل از انجام رنگ کردن موهای خود باید اقداماتی مانند دانستن مزایا و معایب رنگ مو و آشنایی کامل با انجام رنگ مو . دانستن نوع  و جنس موهای خود و درصد آسیبی که موها دیده اند نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد. و اطلاعات کافی را برخوردار باشید.

چند دسته از افراد که رنگ مو به آن ها پیشنهاد می شود

  • با بالا رفتن سن افراد موهای سفید نیز روی سر افراد رو به افزایش است همچنین برخی از افراد به دلیل ژنتیک و یا …. این مشکل را از ابتدای نوجوانی یا حتی جوانی نیز دارند و از رنگ موهای خود رضایت کافی را ندارند این نوع افراد می توانند برای عوض کردن رنگ موهای خود اقدام به انجام دادن رنگ مو کنند.
  • همچنین برخی از افراد بنا به سلیقه ایی که دارند خواستار چهره ایی متفاوت و تغییر در چهره خود هستند اولین کاری که به ذهن به انوع افراد می آید رنگ کردن موهای خود است رنگ مو در تغییر چهره نقش به سزایی دارد و افراد مختلف می توانند از این روش استفاده کنند.
  • افرادی که سابقه رنگ مو را داشته اند برای رویش مجدد موهای خود نیز باید کاری بکنند این نوع افراد برای پوشاندن رنگ مخالف رنگ موی خود می توانند از رنگ کردن قسمت های جدید موهای خود نیز بهره مند شوند.

افرادی که تغییر را دوست دارند و به دنبال روش های گوناگونی برای انجام این تغییرات هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

رنگ پوست شما گرم است یا سرد؟

همانطور که میدانید در پوست انسان ها تعداد زیادی رنگ وجود دارد و دیدن همه آنها کار آسوده ای نیست. بخاطر اینکه خیلی آسانتر بتوانیم تناج پوستی هر فرد را راحت تر تشخیص دهیم انواع پوست را یه دو دسته تقسیم کرده ایم. رنگ گرم و سرد بر ای تشخیص دادن رنگ مناسب برای موهایتان که به پوست شما هم خوانی داشته باشه باید به  سرد یا گرم بودن پوستتان توجه کنید.

روش های مختلفی برای تشخیص رنگ پوستتان وجود دارد:

روش اول

موهایتان را جمع کنید و انها را در یک حوله رنگ سفید یا یک رنگ خنثی بپیچید. اگر صورتتان آرایش دارد حتما پاک کنید. سعی کنید یک لباس سفید یا رنگ خنثی بپوشید و در روبه روی آینه باستید و توجه داشته باشید که جایی که در آن قرار دارید نور طبیعی خورشید باشد در غیر این صورت زیر یک لامپ پر نور باستید. توجه داشته باشید لامپ های که نور سفید دارند یا فلوراسنت هستند ممکن است رنگ موی شما را تغییر دهند. از نزدیک و با دقت پوستتان را نگاه کنید و سعی کنید رنگ پوست خود را کشف کنید. اگر رنگ  پوست شما به قرمز یا صورتی میزند پوست شما سرد است. اگر فکر می کنید رنگ پوستتان به سمت رنگ زیتونی , طلایی و یا رنگ هایی ملایم مثل هلویی باشد تناج رنگ پوستتان گرم است. اگر هر دو رنگ را روی پوستتان حس میکنید رنگ پوست شما خنثی است.

روش دوم

به رگ های زیر پوستی ساعد دستتانه نگاه کنید. اگر رگ های دست شما آبی باشد تن پوستتان سرد است و یا اگر سبز باشد رنگ پوست شما گرم است.

روش سوم

می توانید از یک کاغذ سفید استفاده کنید و آن را کنار پوستتان قرار دهید و مطمین باشید که کاغذ کاملا سفید است و به زردی نمی زند میتوانید رنگ پوستتان را با کاغذ مقایسه کنید. اگر رنگ پوستتان زرد تر از کاغذ باشد تن پوست شما گرم است و یا اگر به صورتی یا آبی تر بزند تن پوست شما سرد است. اگر رنگ پوستتان سبز تر باشد  و یا زیتونی به نظر برسد تن پوست شما سرد است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : رنگ مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری