برای رنگ کردن مو از چه وسایلی استفاده می کنیم؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

برای رنگ کردن مو از چه وسایلی استفاده می کنیم؟

برای رنگ کردن مو از چه وسایلی استفاده می کنیم؟

یکی از بزرگترین کار هایی که باعث تغییراتی در چهره انسان ها می شود رنگ کردن مو است که میتواند به چهره انسان ها رنگ ببخشد. اما رنگ کردن مدام موها باعث خشکی و اسیب دیدگی موها می شود. پس استفاده از مواد با کیفیت بالا و مرغوب در رنگ کردن موهایتان بسیار مهم است و نگهداری درست مو بعد از رنگ کردن میتواند به آسیب نرساندن به موها موثر باشد.

برای رنگ کردن موهایتان در منزل میتوانید با قیمت خیلی پایین این کار انجام بدهید و یا از دوستان خود میتوانید برای بهتر رنگ شدن مو استفاده کنید. که میتوانید از کلاه مخصوص نگ کردن مو . قلمو. شانه رنگ . کاسه مخلوط کردن رنگ اشاره کرد.

سعی کنید در رنگ مویتان از نرم کننده و روغن آرگان استفاده کنید که باعث نرم شدن و درخشندگی بالای موها می شود. با استفاده از واریاسیون که غلظت زیادی دارد و باعث افتادن سایه در مو ها می شود و یا سایه های ناخواسته را پوشش می دهد. اکسیدان یکی از اصلی ترین مواد رنگ مو است و استفاده درست از آن در رنگ شدن موها تاثیر زیادی دارد. استفاده از اکسیدان باعث فعال شدن رنگ مو می باشد و استفاده درست آن باعث سلامتی موها نیز می شود. هرچه درصد اکسیدان بیشتر باشد رنگ مو شما نیز روشن تر خواهد بود.اکسیدان بعنوان یک کاتالیزور عمل کرده که موجب ثبات رنگ مو به صورت دائمی می‌شود. اکسیدان های قوی موجب پاک شدن سولفورهای مو و کاهش قطر و سفت شدن مو می‌گردد. آمونیاک کوتیکول مو را جدا کرده و موجب نفوذ رنگ به داخل مو می‌شود.

پک اول

دارای کلاه مش, فرچه رنگ م, کاسه رنگ. امروزه بدون استفاده از این پک ساده اگر بخواهید موهایتان را رنگ کنید کار غیر حرفه ای انجام داده اید اما با استفاده از این وسایل تا جای ممکن میتوانید موهای خود را در منزل به راحتی رنگ نمایید.

پک دوم

از این پک برای تمام رنگ های دکلره, مش و تمامی کارهایی را که بر روی مو می خواهید انجام بدهید در بر دارد.

باید کیفیت این لوازم از مواد اولیه درجه یک تولید شده و عمر بالایی داشته باشد. دستکش 100 عددی یکبار مصر نیم ساق, شانه 23 سانتی بزرگ, پیشبند 12 سانتی بلند, قلم رنگ, کاسه رنگ, کلاه رنگ, کاسه رنگ ابرو.

شامپو رنگساژ

شامپو رنگساژ مارال (ماسک رنگ مو) فرمولاسیون عالی و فاقد آمونیاک این شامپو شامل نرم کننده و مرطوب کننده بالا می باشد و اثرات جانبی رنگ موهای دائمی مثل خشکی و آسیب مو، سوزش چشم و مشکلات تنفسی را به دنبال ندارد. ماندگاری  بالا رنگ و حفظ لطافت و نرمی موهایتان از ویژگی های دیگر این محصول می باشند. مقدار مناسبی از شامپو را روی موی دکلره شده ریخته و استفاده نموده و موها را کاملا در بر بگیرد و پس از ۱۰ دقیقه بطور کامل آبکشی نمایید.

تیوپ خالی کن

وسیله ای است که با کمک آن به راحتی  برای خالی کردن انواع تیوب شامل تیوب رنگ مو، کرم پودر، کرم، پماد، خمیردندان، چسب و … بصورت کامل و خیلی راحت و جهت استفاده بهینه از مواد داخل تیوب. این وسیله با طراحی بالا و بسیار عالی و از جنس کریستال پلاستیکی ساخته شده و برای هر سایز تیوب می توان استفاده کرد. کافیست لایه انتهای تیوب از شیار تعبیه شده عبور داده شود و با یک دور چرخاندن دسته، تیوب در داخل تیوب خالی کن قفل می شود؛ بعد درب تیوب را باز کرده و با ادامه چرخاندن دسته، تیوب از انتها شروع به رول شدن می کند و با هل داده مواد داخل تیوب به سمت بیرون باعث تخلیه شدن آن می شود.

این نوع وسیله برای همه کسانی که خانه دار و آرایشگران که با انواع رنگ مو، کرم پودر، کرم، پماد و همچنین خمیر دندان کار می کنند می توانند استفاده کنند. علاوه بر آن با توجه به تنوع کاربرد این وسیله، برای صنعت کاران، تعمیرکاران، چرم کاران و تمام مشاغلی که با چسب های تیوبی نیز کار می کنند، می تواننداز آن استفاده کنند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : برای رنگ کردن مو از چه وسایلی استفاده می کنیم؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری