آمبره و سامبره کردن چیست

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آمبره و سامبره کردن چیست

آمبره و سامبره کردن چیست ؟

امروزه روش های متفاوتی برای سبک های رنگ کردن مو ها به وجود آمده است.  از جمله این سبک ها می توانیم به آمبره، سامبره و بالیاژ و هایلایت اشاره کنيم. این روش ها با هم تفاوت هایی دارند و اگر علاقه مند به تشخیص هر کدام از این سبک ها را از یکدیگر دارید می توانید تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و اطلاعات مناسب را کسب کنید.

سبک رنگ های سامبره و آمبره از زیر مجموعه های بالیاژ می باشند که با تفاوت هایی مختصر از بالیاژ جدا می شوند. در بالیاژ از فویل برای رنگ کردن مو ها استفاده نمی شود بلکه با دست رنگ زده می شود. این تکنیک را آرایشگران فرانسوی ابداع کرده اند. در این روش کل مو ها رنگ نمی شود و این یکی از بهترین مزیت های رنگ کردن به سبک بالیاژ یا آمبره و سامبره می باشد.

در این قسمت به شما این تکنیک ها را معرفی می کنیم.

آمبره مو

از شیوه های پر طرفدار برای رنگ کردن مو ها می باشد در این روش در بالای مو ها سایه ای از مو های رنگ شده ایجاد می شود ک بسیار به مو ها جذابیت می بخشد. از مهم ترین مزایای آمبره کردن آسیب نرساندن رنگ به ریشه مو ها می باشد و به همین خاطر جزو متد های پرطرفدار بین بانوان محسوب می شود. همچنین گزینه خوبی برای افرادی که زود به زود رنگ موهای خود را عوض می کنند نیز می باشد.

دکلره کردن انواع موها در متد رنگ کردن مو به سبک آمبره یکی از حساس ترین و اصلی ترین و قابل اهمیت ترین مراحل است.دلیل انجام این کار حذف رنگ موهای قبلی برای نشان دادن رنگ اصلی بر روی مو است. این مرحله باید با دقت فراوان برای جلوگیری از سوختن و آسیب به ریشه اصلی مو صورت گیرد.باید بدانید که اگر موهایتان را زیاد دکلره کنید منجر به آسیب دیدن آن ها می شود. این روش در ریشه مو ها تیرگی می بخشد و باعث روشن شدن ساقه و نوک مو ها می شود و باعث زیبایی مو ها نیز می‌ شود.

سامبره مو

این روش از آمبره و بالیاژ جدید تر بوده و خیلی از افراد که در زمینه رنگ مو متخصص هستند این روش سامبره را، ترکیبی از بالیاژ و آمبره می دانند که اصطلاحا به آن آمبره بالیاژ نیز می گويند.

باید بدانید که در این روش بر خلاف آمبره، از تیرگی ریشه مو ها یک دفعه به روشنی مو ها می رسیم و این تغیرات در نواحی مختلف مو به صورت کم و زیاد دیده می شود و همینطور نا محسوس تر و به صورت یک سایه روشن نیز می‌ گردد توانند باشند.

تفاوت آمبره و سامبره کردن مو ها

بر خلاف تکنیک آمبره که در آن دکلره در آن زیاد است و همچنین روشنی قابل توجهی مشاهده می شود، در سامبره حد و مرزی وجود ندارد برای مو ها یعنی به طور کلی نظمی در تکنیک سامبره وجود ندارد.

 

نکات مهم در آمبره و سامبره کردن مو ها

  • این روش مناسب بانوانی است که از دکلره کردن موها از ریشه بدشان می آید و تمایلی به انجام آن ندارند روش خوبی می باشد.
  • آمبره و سامبره از ترکیب کردن سه رنگ یا بیشتر تشکيل می شود.
  • زیبایی این دو تکنیک رنگ کردن وابسته به هم خوانی رنگ های مو با یکدیگر دارد.
  • در این تکنیک می توانید همزمان چندین رنگ مختلف سرد و گرم را بر روی موهای خود قرار دهید.
  • این روش ها مناسب بانوانی است که علاقه مند به تغییر در نیمه دوم مو های خود می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تکنیک های دیگر رنگ کردن مو و چگونگی مراقبت و مزایا و معایب آنها می توانید دیگر مقالات سایت ما را مطالعه نمایید. با تشکر از همراهی شما خوانندگان محترم سایت.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آمبره و سامبره کردن چیست
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری