معرفی رنگ موی سه صفر

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

معرفی رنگ موی سه صفر

معرفی رنگ موی سه صفر

اغلب بانوان برای اینکه چهره ای شاداب تر و جذاب تری داشته باشند از رنگ مو های روشن استفاده می کنند. امروزه تنوع رنگ های مو در کاتالوگ ها زیاد شده است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که رنگ موی سه صفر چیست و با رنگ های روشن دیگر چه فرقی دارد ، عوارض رنگ موی سه صفر چه می باشد و سوالاتی نظیر این ها. در این مقاله شما را با این رنگ مو آشنا خواهیم کرد.

رنگ موی سه صفر چیست ؟

رنگ موی سه صفر در اصل باعث ری رنگ کردن پیگمنت های رنگ مو می شود و در ردیف واریاسیون قرار دارد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا به رنگ موی سه صفر رنگ موی روشن کننده نیز گفته می شود؟ دلیل آن این می باشد که این رنگ مو، تارهای مو را برای پذیرش رنگ‌هایی که بعد از استفاده از رنگ سه صفر، گذاشته می‌شود، مهیا می‌کند. یعنی این رنگ عاملی می شود که رنگ موی اصلی روشن تر شود ، جوری که خواست کسانی باشد که به دنبال رنگ موهای بسیار روشن باشند.بعضی از بانوان فکر می‌ کنند که این رنگ مو به نوعی جزئی از رنگ موهای در طیف رنگ های روشن به طور مستقل می باشد که باید به شما بگوییم این طور نمی باشد. و این رنگ موی سه صفر به نوعی دکلره می باشد و مانند آن بر مو ها اثر می گذارد.از اهداف دیگر برای استفاده از این رنگ موی سه صفر این است که این رنگ، مو ها را به پایه 5 می رساند تا مو ها کاملا روشن شوند در این صورت می تواند پذیرای رنگ موی اصلی شوند و رنگ جذابی را بر مو ها بگذارد و جلوه بهتری به مو ها هدیه دهد.

آیا از رنگ موی سه صفر به جای دکلره استفاده کرد؟

سوالی که در بین خانم ها مطرح می باشد این است که آیا می شود از رنگ سه صفر به جای دکلره استفاده کرد و پایه مو ها را به هشت یا یازده رساند؟جواب این سوال خیر می باشد و همچین چیزی نمی شود.با استفاده از رنگ موی سه صفر فقط می توانید مو ها را فقط تا پایه 5 برسانید و همچنین موجب سفید شدن تقریبی مو ها شود. همان طور که گفته شد، رنگ موی سه صفر چون جزو واریاسیون ها قرار دارد، نفوذ پذیری آن کمتر شده و پس از چند بار شستن رنگ مو ها از پیگمنت های مو خارج می شود و پاک می شوند و این دلیل از دلایل مهم نارضايتي بانوان از رنگ موی سه صفر می باشد.به همین دلیل اگر می خواهید اثر رنگ موی سه صفر از موهایتان نرود باید از دکلره نیز بر روی آن استفاده کنید تا آن را ماندگار کند. لازم به ذکر است که بدانید دکلره چون پیگمنت های مو را خیلی روشن می کند، باعث می شود مو ها حساس تر و آسیب پذیر تر شوند.

آیا رنگ موی سه صفر عوارضی به دنبال دارد ؟

خیر در انجام این رنگ مو، عوارضی در پی ندارد زیرا این واریاسیون مانند یک رنگ مو عمل می کند و همانند دکلره آسیبی به مو ها وارد نمی کند و پس از چند بار شستن مو ها این رنگ از روی مو ها پاک می شود و ماندگاری آن بسیار کم می باشد. ولی لازم به ذکر است که افرادی وجود دارند که با استفاده از واریاسیون ساقه مو هایشان خشک می شود. ولی خیلی نادر می باشد این مورد در بانوان.

چگونه از رنگ موی سه صفر استفاده کنیم؟

برای این کار نیاز به وسایل زیر دارید :

  • رنگ موی سه صفر
  • اکسیدان
  • کاسه رنگ و برس رنگ
  • دستکش پلاستیکی به همراه پیش بند
  • شامپو و نرم کننده
  • گیره مو برای جدا کردن موها

برای شروع  اکسیدان مورد نظر با توجه به حجم موهای خود از تقریب 2 به 1 استفاده نمایید. یعنی هر مقدار رنگ 000 در ظرف ریختید، دو برابر آن از اکسیدان استفاده کنید. و سپس با گیره مو ها، آنها را تقسیم بندی کنید و ساقه مو ها را شروع به رنگ کردن کنید. و پس از گذشت 40 الی 60 دقیقه مو ها را آبکشی کنید. لازم است بدانید که مو ها پس از رنگ کردن با رنگ سه صفر به رنگ نارنجی در می آیند و پس از گذشت دو روز و دادن استراحت کامل  به مو ها می توانید آن ها را رنگ کنید.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : معرفی رنگ موی سه صفر
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری