رنگ موی فانتزی چه آسیبی به مو ها می زند؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

رنگ موی فانتزی چه آسیبی به مو ها می زند؟

رنگ موی فانتزی چه آسیبی به مو ها می زند؟

در بین رنگ های مو، گروهی از رنگ ها وجود دارد که به آن ها رنگ های فانتزی گفته می شود. این رنگ ها ماندگاری بالایی ندارد و پس از مدتی پاک می شوند. این رنگ موها امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به نوعی تنوع جالبی ایجاد می کنند. پروسه انجام این نوع رنگ ها نسبت به رنگ های معمولی سخت تر می باشد و وقت بیشتری می برد. برای انجام این روش رنگ کردن باید در ابتدا موها از رنگ پایه خارج بشوند و بعد به روشن ترین حالت ممکن در بیایند و بعد این رنگ ها را روی موها بگذارید. فقط باید بدانید که این مواد را نباید زیاد روی موهایتان بگذارید.

عوارض رنگ مو های فانتزی برای موها چیست؟

پروسه ی انجام این رنگ مو ها از رنگ مو های دیگر گران تر می باشد و ممکن است تکنسین انجام دهنده این کار را به خوبی بر موهایتان انجام ندهد و مو هایتان آسیب ببیند. همچنین باید بدانید که در بین سبک رنگ مو های مختلف ،تکنیک رنگ موی فانتزی آسیب بیشتری به مو ها وارد می‌ کند. بهتر است اگر از رنگ موی فانتزی استفاده می کنید آرایش متداول شما نیز نزدیک به رنگ موی شما باشد تا زیبایی بیشتری به مو ها و چهره شما ببخشد.از دلایل اصلی که گفتیم رنگ موی فانتزی آسیب بیشتری نسبت به سایر رنگ ها معمولی به مو های شما می زند به این خاطر می باشد که این رنگ ها رطوبت مو ها را از بین می برند و مو ها خشک و وز می شوند . پس به شما پیشنهاد می کنیم که از این رنگ مو ها در سال زیاد استفاده نکنید تا آسیب زیادی به مو های شما وارد نشود. همچنین باید توجه داشته باشید که رنگ موی خود را متناسب با رنگ نوع پوست خودتان انتخاب کنید زیرا اگر به این موارد دقت نکنید هارمونی و ترکیب بین رنگ پوست و مو را از بین می برد و جلوه قشنگی به چهره شما نمی دهد. همچنین این رنگ ها پس از هر بار شستن کم رنگ تر می شوند و باید با رنگساژ آن را تمدید کنید.

نحوه مراقبت از رنگ موی فانتزی

برای آگاهی یافتن از شرایط مراقبت از رنگ موی فانتزی مطالب زیر را با دقت بخوانید.

  • به هنگام حمام کردن از شستن مو ها با آب بسیار داغ جدا خودداری فرمایید و در صورت امکان با آب ولرم یا نیمه سرد موهایتان را شست و شو دهید.
  • در زمان شانه کردن موها سعی کنید از برس های آهنی زیاد استفاده نکنید و از شانه های چوبی استفاده کنید و همین طور مو ها را از پایین به بالا شروع به شانه زدن کنید.
  • اگر از آن دسته افرادی هستید که هر روز عادت به حمام کردن دارند، بهتر است موهای خود را همیشه شامپو نزنید و فقط از نرم کننده در ساقه مو بزنید یا در صورت امکان از شامپو های مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید که بدون سولفات می باشند.
  • به دلیل اینکه پس از رنگ کردن مو ها با رنگ فانتزی، مو ها رطوبت خود را از دست می دهند باید پس از استحمام، با ماسک مو یا سرم مو یا روغن های گیاهی مناسب مو این رطوبت را به مو ها برگردانید.
  • از اتو مو و سشوار در حد امکان استفاده نکنید زیرا این ها باعث آسیب بیشتر به‌ مو ها می شوند.
  • از شامپو های تثبیت کننده مو به جای شامپو های حاوی آمونیاک استفاده کنید زیرا این کار باعث دوام رنگ بر روی مو های شما می شود.
  • سعی کنید مو هایتان را زیاد در معرض نور خورشید و اشعه آن قرار ندهید.
  • همچنین می توانید از شامپو های مخصوص رنگ مو های فانتزی نیز استفاده کنید تا دوام رنگ بر روی موهایتان افزایش پیدا کند.
  • در صورت رعایت این نکات می توانید از رنگ موهای خود لذت ببرید و از خطرات آسیب دیدگی آن ها نیز جلو گیری فرمایید.
  • جهت اطلاع از سایر سبک های رنگ مو می توانید به دیگر مقالات‌ سایت ما مراجعه فرمایید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : رنگ موی فانتزی چه آسیبی به مو ها می زند؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری