از چه اکسیدانی برای رنگ مو استفاده کنیم؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

از چه اکسیدانی برای رنگ مو استفاده کنیم؟

از چه اکسیدانی برای رنگ مو استفاده کنیم؟

تفاوت درصد اکسیدان مو با درصد اکسیدان ها یکی از دلایل بسیارمهم در رنگ مو است. اکسیدان رنگ مو یکی از فعال کننده های سریع در رنگ کردن مو می باشد. اگر اکسیدان با مواد رنگ یا دکلره به خوبی ترکیب شود مو به رنگ واکنش سریع تری می دهد زیرا اگر رنگ مو را بدون استفاده از اکسیدان به موها بزنید حداقل 24 ساعت وقت می برد  تا رنگ باز کند و اون چیزی که مد نظر شما می باشد شاید به آن شکل در نیاید. درصد اکسیدان مو در کارایی آن نقش مهمی دارد.

. اکسیدان شامل هیدروژن پراکسید, ستیل الکل, آب و ستثاریل الکل می باشد

اکسیدان

درصد اکسیدان در رنگ مو برای آرایشگران بسیارمهم است تا بتوانند رنگ دلخواه مشتری را اجرا کنند پس حتما قبل از خرید به درصد اکسیدان توجه داشته باشید. به دلیل آنکه اکسیدان در ترکیبات رنگ نقش مهمی دارد و فعال کننده مو است و باعث سریع تر رنگ گرفتن موها می باشد. البته اکسیدان بخشی از آن است سلامتی مو ها نیز مانند درصد اکسیدان مهم است.

اکسیدان 3%, 6%, 9%, 12%, وجود دارد.

اکسیدان 3% با نام اکسیدان ولوم 10 یا شماره نیم شناخته می شود. و جز ضعیف ترین اکسیدان ها شناخته شده است. اکسیدان نیم در رنگ های تیره کاربرد دارد و در رنگساژ. رنگ های هایلایت اثر آنچنانی ندارد. و در رنگ های تیره مشکی و قهوه ای باعث ثبات و تیرگی مو می شود. برای رنگ کردن پایه های دکلره ده در رنگ های سوپر لایت از این نوع اکسیدان استفاده می کنند. به دلیل آنکه رنگ بهتر و بیشتر در ساختار ملانین مو رخ می دهد.

اکسدان 6%

این اکسیدان به اسم اکسیدان ولوم 20 یا اکسیدان شماره 1 شناخته شده است. از این اکسیدان برای پوشاندن موهای سفید بیشتر استفاده می شود و به راحتی موهای سفید را پوشش می دهد. برای رنگ کردن دکلره های ضعیف و دکوپاژ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای رسوب رنگ در ساقه مو اکسیدان خوبی به نظر می آید. همچنین برای کاهش خطر سوختن موها برای مش فویل نیز مفید است. نیز انتخاب مناسبی برای این اکسیدان است. تکنیک های آمبره و سامبره  انتخاب بسیار مناسبی برای این اکسیدان می باشد.در رنگ کردن ریشه و رنگ کردن ابرو نیز کاربرد زیادی دارد. در ضمن اگر به رنگهای روشن علاقه ندارید اکسیدان ۶ درصد بهترین گزینه برای پوشش مو و یکنواخت کردن آن است. این اکسیدان پیشنهادی مناسب برای موی دکلره شده در دسترس می باشد.

اکسیدان 9%

این موع اکسیدان با اسم اکسیدان 9% یا ولوم 30 شماره 2 شناخته شده است. برای کسانی که می خواهند موهای روشنی داشته باشند بسیار مناسب است. و چند درصد درجه موهارا روشن می کند. برای انواع رنگ موها کاربرد دارد و میتوانید از آن استفاده کنید. بیشتر آرایشگر ها از اکسیدان 9درصد برای دکلره موها استفاده می کنند چون به راحتی رنگ مو را باز می کند. پس بیشتر برای رنگ های متوسط و بلوند استفاده می شود. اگر افرادی می خواهند در خانه موهای خود را دکلره کنند و به ارایشگاه نروند می توانند از این نوع اکسیدان استفاده کنند.

زیرا درصد آب اکسیژنه آن از اکسیدان نمره ۳ کمتر است.

برای تیره شدن رنگ مو از چه اکسیدانی استفاده کنیم

برای تیره شدن رنگ مو 2اکسیدان 3درصد و یک 6 درصد برای تیره شدن مو بهتر است و دوام بیشتری دارد.

اکسیدان 9% باعث روشن شدن یا تیره شدن موها می شود؟

تقریبا اکسیدان ۹ درصد یا شماره ۲ اکسیدانی است با قدرت روشن کنندگی متوسط که میزان آب اکسیژنه آن ۹ درصد است. پس معمولا رنگ را به طور متوسطی روشن می کند. اما قدرت روشن کنندگی این اکسیدان از شماره ۱۲ درصد تقریبا کمتری دارد.

اکسیدان 6% روشن می کند یا تیره؟

اکسیدان ۶ درصد روشن میکند یا تیره بهتر است بدانید که معمولا در رنگ های متوسط و تیره توناژ رنگ را تیره تر می کند. ولی برای رنگ های هایلایت و بلوند و خیلی روشن باید اکسیدان 6 درصد به کار برده شود. ب دلیل آنکه رنگ های هایلایت خیلی رنگدانه ندارند و حتما توسط اکسیدان با درصد آب اکسیژنه پایین در مو قرار دارند. پس نتیجه می گیریم درصد اکسیدان در رنگ مو شما تاثیر فراوانی دارد.

زیرا درصد آب اکسیژنه آن از اکسیدان نمره ۳ کمتر است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : از چه اکسیدانی برای رنگ مو استفاده کنیم؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری