انواع رنگ موهای فانتزی چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

انواع رنگ موهای فانتزی چیست؟

انواع رنگ موهای فانتزی چیست؟

رنگ موهای فانتزی نظیر رنگ های سبز و بنفش و آبی و سرمه ایی و نقره و شرابی و … است. این رنگ ها جزو رنگ های فانتزی محسوب می شود بسیاری از افراد این این رنگ های بر روی موهای خود و یا قسمت های مخصوصی از موهای خود مثل پایین مو  و یا جلو ی موهای خود برای زیبایی استفاده میکنند. در این مقاله راجب این نوع رنگ موها صحبت می شود و آن ها را مورد بحث قرار می دهد.

مزایا و معایب رنگ موهای فانتزی چیست؟

رنگ موهای فانتزی از مزایا و معایبی برخوردار هستند ابتدا در باره مزایای رنگ مو های فانتزی بحث میکنیم یکی از این مزایا که می توان به آن اشاره کرد این رنگ مو به افرادی که علاقه زیادی به رنگ های معمولی مانند قهوه ایی و شکلاتی و … ندارند پیشنهاد می شود. رنگ موهای فانتزی می تواند زیبایی زیادی را به موهای افراد بخشد و چهره آن ها را تغییر دهد . این نوع رنگ موها می تواند خاص باشد زیرا همه افراد این رنگ های فانتزی روی موهای خود برخوردار نیستند. درباره معایب این نوع رنگ موها می تواند گفت به دلیل اینکه موهای اصلی در ابتدای کار باید دکلره شوند و به پایه برسند پس آسیب هایی مانند سوختگی و… ممکن است به موهای افراد مختلف وارد شود. همچنین رنگ های فانتزی از ماندگاری کمتری نسبت به رنگ های عادی برخوردار هستند طوری که ممکن است با دفعاتی شست و شو آن ها کمتر شوند و زیبایی خود را از دست بدهند. در انتخاب این مدل از رنگ موها باید هوشیار باشید زیرا مقدار مواد و یا مدت زمان در نظر گرفته شده در کمرنگ و یا پر رنگ شدن رنگ مو و یا عواملی دیگر بسیار تاثیر گذار است. همچنین برای اقدام به عمل رنگ موهای فانتزی بر روی مو باید بهتر است نزد آرایشگر ماهر بروید تا کار رنگ موی شما بدون نقص و به صورت زیباتری ظاهر شوند. در صورت گذاشتن رنگ مو در منزل قبل از انجام کار باید راجب آن تحقیق های لازم را به عمل بی آورید و راجب همه موارد اطلاعاتی جمع آوری کنید. یکی دیگر از معایبی که ممکن است در برخی از افراد وجود داشته باشد این نوع رنگ ها ممکن است سریع دل را زده و افراد اقدام به عوض کردن آن بکنند.

رنگ موی فانتزی بدون دکلره

رنگ فانتزی بدون دکلره یکی از جذاب ترین رنگ مو هایی است که تقریبا همه افراد دوست دارند آن را امتحان کنند. زیرا به دلیل آنکه تغییر زیادی در چهره می دهد و رنگ فانتزی بدون استفاده از دکلره شامل رنگ هایی مثل صورتی , قرمر فانتزی, بنفش و سبزباشد. اگر می خواهید رنگ زیبا تری به چهره تان ببخشد. بهتر است به صورت هایلایت, آمبره, سامبره صورت بگیرد.در خرید رنگ مو فانتزی در نظر داشته باشید که اگر این رنگ به صورت ترکیبی با برخی رنگ های متناسب با همان توناژ قرار بگیرد علاوه بر آنکه در زیباتر شدن رنگ موهای شما تاثیر می گذارد در ماندگاری بالای  رنگ بر روی مو شما نیز بیشتر است.

نکته های رنگ موی فانتزی بدون دکلره

نکته مهمی که در این باره باید به آن توجه داشته باشیم انطباق رنگ دلخواهتان با رنگ موی طبیعی خودتان است. اگرمی خواهید به رنگ دلخواه که می خواهید برسد بهترین کار استفاده از دکلره است. به خاطر خاص بودن رنگ موی فانتزی بهتر است از دکلره استفاده شود. اما اگر موهایتان رنگ شده نیست می توانید تقریبا رنگ دلخواه خود را دربیاورید. اگر موی خودتان با رنگ موی فانتزی هم خوانی داشته باشد بدون خریدن پودر دکلره می توانید رنگ فانتزی زیبایی بر روی موهایتان نمایش بدهید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : انواع رنگ موهای فانتزی چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری