روش پاک کردن رنگ تیره و شرابی از روی مو ها

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش پاک کردن رنگ تیره و شرابی از روی مو ها

روش پاک کردن رنگ تیره و شرابی از روی مو ها

در این مقاله ما می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه باید رنگ مو های تیره و شرابی را از مو ها پاک کنید و بتوانید رنگ های دیگر مورد نظر را بر روی موهایتان بگذارید. در اولین قدم باید بدانید که نباید از دکلره و اکسیدان قوی برای پاک کردن استفاده کنیم زیرا با این کار مو ها ممکن است مقاوت خود را از دست بدهند و قبل از اینکه به نتیجه مطلوبی برسند، باعث سوخته شدن آنها شود. برای انجام این کار وسایل فرقی ندارند ولی مواد مورد نیاز برای انجام با هم متفاوت می باشد.در ادامه مطلب باید به شما بگوییم که اگر قصد دارید این نوع از موها را بلوند یا روشن کنید، اصلا نباید از اکسیدان و دکلره استفاده کنید زیرا این کار باعث آسیب رسیدن شدید به بافت مو ها می شود و قبل از دست یافتن به رنگ مورد نظر، مو ها می سوزند و این آسیب جبران ناپذیری برای مو ها می باشد . و نیز باید بدانید که به مقدار مقاومت و اندازه ای که می خواهیم مو ها را روشن کنیم، باید از اکسیدان 1 یا نیم و پودر دکلره ضعیف با قدرت روشن کنندگی 5 یا 7 درجه استقاده می کنیم.لازم به ذکر است که در هر پارت این روش می توانیم درصد اکسیدان را قوی تر کنیم و پس از اینکه مو ها را با ویتامینه یا نرم کننده شستیم ،آنها را خوب خشک کنیم و دوباره مواد را درست کرده و به مو ها بزنیم. نکته قابل اهمیتی که باید به شما بگوییم این است که در حین انجام این کار از حرارت استفاده نکنید زیرا این حرکت موجب ضعیف شدن مو ها می شود و ما برای انجام کار تا پایان عملیات نیاز به مقاومت مو ها داریم. در مرحله ی آخر وقتی مو تا حدی جواب داد و روشن تر نسبت به مراحل قبل شد، باید از رنگ های مورد نظر به طور رقیق شده با آب برای شوک وارد کردن به مو و از بین بردن قرمزی یا زردی می توانیم استفاده کنیم. برای مثال برای از بین بردن زردی رنگ بنفش، را با استفاده از آب زیاد با اکسیدان مخلوط می کنیم و بر روی مو ها ماساژ می دهیم. همچنین می توانیم از رنگساژ سه صفر برای روشن تر شدن مو ها نیز استفاده کنیم و یا می توانیم  به طور  جداگانه با اکسیدان 3 مخلوط کنید و به طور خیلی غلیظ  روی مو ها بزنید و بعد از 15 دقیقه الی نیم ساعت  بعد شست و شو دهیم. همچنین برای کم کردن و از بین بردن قرمزی مو ها نیز می‌ توانید از رنگ زیتونی تیره (m3) استفاده کنید.

معرفی دکوپاژ مو

دکوپاژ از روش های موثر برای از بین بردن رنگ مو و تغییر رنگ پایه ی مو ها می باشد. هدف اصلی دکوپاژ این است رنگی تضاد با رنگ فعلی موها ایجاد کند که یعنی به نوعی پیگمنت های رنگی مو را از روی آن ها پاک نماید.در نتیجه تناژ رنگی قبلی مو ها از بین می روند و رنگی که پایه است آماده ی تغییر کردن می شود. تفاوت این روش با دکلره کردن در این می باشد که در دکوپاژ کردن مو ها آسیب کمتری به مو ها وارد می‌ شود و در نتیجه گزینه مناسبی نسبت به دکلره خواهد بود.

چه وقت به انجام دکوپاژ نیازمندیم؟

اگر علاقه مند به این هستید که تناژ رنگ موی خود را به تعادل برسانید این متد دکوپاژ تکنیک مناسبی برای شما خواهد بود. برای مثال، شما مو های خود را به رنگ قرمز آتشی تبدیل کرده اید و الان قصد دارید از جیغ بودن رنگ آن بکاهید در این جا روش دکوپاژ به کار شما خواهد آمد و با استفاده از دکوپاژ می توانید تعادل مو هایتان را بدست آورید.استفاده از روش دکوپاژ در زمانی به کار شما می آید که بر فرض مثال، رنگ مویی بدون دانستن اینکه چه رنگی مناسب پوست شما می باشد، به موهایتان گذاشته باشید و الان نیاز به تغییر دادن رنگ آن دارید، و می خواهید رنگ آن را کم رنگ تر کنید، در اینجا دکوپاژ به درد شما قطعا خواهد خورد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش پاک کردن رنگ تیره و شرابی از روی مو ها
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری