رنگ مو بدون دکلره

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

رنگ مو بدون دکلره

چگونه بدون دکلره موها را روشن کنیم ؟

همان طور که می دانید از دکلره برای روشن کردن مو ها استفاده می‌ شود و درجه روشن کردن مو ها با دکلره طیف های گسترده ای دارد. ولی باید بدانید که این شیوه ، یعنی دکلره کردن نیز عوارض جانبی دارد که به موها آسیب فراوانی می رساند از جمله این آسیب ها خشک شدن مو ها، سوخته شدن ،ریزش و… می باشد. مطمعنا شما نیز از عوارض و معایب دکلره کردن کم و بیش آگاه هستید پس برای اینکه از دکلره کردن جلو گیری کنید و بتوانید بدون استفاده از آن موهایتان را روشن کنید این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

به طور کلی، برای روشن کردن موها بدون استفاده از دکلره تنها دو روش پیش رو دارید که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

تکنیک اول، روشن کردن مو بدون استفاده از اکسیدان

یکی از روش های پر کاربرد برای روشن کردن موها بدون استفاده از دکلره، استفاده کردن از اکسیدان جای آن می باشد. باید به اطلاع برسانیم که اکسیدان ها انواع مختلفی دارند و هر درجه از این اکسیدان ها برای موارد های مختلفی به کار می روند. برای مثال می توان گفت که برای روشن کردن موهایی که نمی‌ خواهید از مواد دکلره 4 یا 5 در آن استفاده کنید، باید از  اکسیدانی استفاده کنید که درجه آن 12 باشد. مثلا اگر بخواهید یک درجه موهایتان را روشن کنید باید از اکسیدان درجه یک تا شش استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. توجه داشته باشید که هر چقدر موهای شما ضخیم تر و تیره تر باشند، برای روشن کردن آن ها باید از اکسیدان هایی با درجات بالا تر استفاده کنید تا اثر گذاری بهتری بر روی موهای شما داشته باشند. این روش ساده ترین روش برای رنگ کردن موها برای روشن شدن، بدون نیاز به دکلره می باشد.

تکنیک دوم، نحوه روشن کردن موها با استفاده از رنگ مو

این روش، روشی دیگر برای رنگ کردن موها بدون استفاده از دکلره می باشد که در آن باید از رنگ موی دو صفر استفاده نمایید. دلیل استفاده از این رنگ مو این می باشد که این رنگ، حاوی آمونیاک است و از آنجایی که آمونیاک رنگ دانه های مو را روشن می کند، در اینجا کاربرد دارد. برای طرز تهیه و درست کردن این رنگ مو می توانید به این شیوه عمل کنید : باید ابتدا یک واحد اکسیدان شماره 40 را با دو واحد رنگ موی روشن کننده 00 مخلوط کنید و بعد به موهایتان بزنید. باید بدانید که این ترکیب به دست آمده به تنهایی می تواند موهای شما را تا 5 درجه روشن تر نماید.

 

 

معرفی انواع رنگ مو بدون دکلره

در اینجا که متوجه شدید بدون استفاده از دکلره هم می توانید موهایتان را روشن کنید مطمعنا به دنبال شناخت رنگ هایی هستید که بتوانید از آنها استفاده کنید.

در ادامه مطلب شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

این رنگ از جذاب ترین و زیبا ترین رنگ ها در میان خانم ها می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. برای تهیه آن باید نصف تیوپ رنگ مو دودی پایه 8 را به همراه یک چهارم تیوپ رنگ تنباکویی یا نسکافه ای پایه 7 و یک هشتم تیوپ رنگ های زیتونی پایه 7 و مرواریدی خاکستری پایه 7 را با هم مخلوط نمایید.

لازم به ذکر است که هر چقدر رنگ های دودی و خاکستری در رنگ زیاد تر باشد،  رنگ مو نیز تیره تر می شود.

رنگ موی کنفی

این رنگ مو به خاطر جذابیتش، زیبایی منحصر به فردی به چهره می بخشد. برای تهیه آن باید با استفاده از رنگ مو های سه صفر، اکسیدان قوی (12 درصد) و اسپشال بلوند موادی است که برای رسیدن به ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره به آنها نیاز پیدا می کنید. پس مو باید به پایه 6 برسد. در این تکینک باید پایه موهای خود را طی چندین بار و کم کم روشن کنید تا به خوبی و درستی  توانایی و قابلیت رنگ پذیری موی کنفی را داشته باشد.

رنگ موی عسلی

این رنگ مو نیز بین بانوان طرفدارن زیادی دارد. برای تهیه آن  باید در ابتدا  واریاسیون سه صفر را کاملا  با اکسیدان 12 درصد ترکیب کنید تا یکدست شود. بعد از آن موهایتان را با مخلوط به دست آمده، رنگ کنید تا تمام اقسام مو یکرنگ شوند. پس از اینکه به یک رنگی موها دست پیدا کردید، وقت آن است  که رنگ موی شماره 9.0 را با رنگ موی دودی شماره 9.2 و واریاسیون طلایی را کاملا  مخلوط کنید. سپس اکسیدان 9 درصد را به ترکیب رنگ موی به دست آمده  اضافه کنید و ترکیب کنید.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : رنگ مو بدون دکلره
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری