بهترین رنگ برای موهای سفید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بهترین رنگ برای موهای سفید

بهترین رنگ برای موهای سفید

با بالا رفتن سن موهای خانم ها روبه سفیدی می رود و این برای بسیاری از خانم ها آزار دهنده است. با رنگ کردن موهای سفید باعث زیبا تر دیده شدن چهره شما می شود و شمارا چند سال کوچکتر نشان می دهد. و با انتخاب رنگ مناسب برای موهای سفید می توانید در زیبا تر شدن چهرتان دست داشته باشید. بنابراین دقت لازم و حساس بودن خود را در خرید رنگ مو برای موهای سفید از دست ندهید. در ادامه مطالبی در اختیارتان قرار می دهیم که راحت تر بتوانید برای موهای سفید خود رنگ مناسب آن را بخرید.

مردانساژ برای رنگ کردن موهای سفید

اگر موهای شما سفید است و برای رنگ کردن آن مشکل دارید می توانید از روش مردانساژ استفاده کنید. کلمه مردانساژ به معنای باز کردن پولک های  موی سفید است. اگر کمتر ۲۰  درصد از موهای شما به رنگ سفید است می توانید مقداری اکسیدان شماره دو را روی موهای خود قرار بدهید و بعد از گذشت 15 دقبقه با دستمال نمدار اکسیدان را پاک کنید و موهایتان را رنگ کنید.

شامپو شیمیایی برای رنگ کردن موهای سفید

اگر فقط 20 درصد از موهای شما سفید است و می خواهید موهای خود را رنگ روشن کنید. باید از شامپو شیمیایی برای رنگ موهایتان استفاده کنید. این نوع شامپو دکلره قوی است که از قسمت ریشه تا نوک مو ها زده می شود و باید کمتر از 20 دیقیه باشد و بعد از آن موها را با آب بشووید. برای استفاده از آن یک پیمانه شامپو و یک پیمانه پودر دکلره و اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید و بگذارید به مدت زمان 15 دقیقه بر روی موهایتان باقی بماند و در طول این مدت به آرامی موهخای خود را ماساژ بدهید و بعد از زمان ذکر شده موهارا آبکشی نمایید و پس از خشک شدن آن رنگ موی مورد نظرتان را روی موها قرار بدهید.

استفاده از دانه مصنوعی برای رنگ کردن موهای سفید

یک درجه از رنگی که می خواهید روی موهایتان قرار بدهید روشن تر بدون اکسیدان درون ظرفی بریزید و بعد از هم زدن آن بر روی موهایتان قرار دهید و سپس بعد از 10 بدون آنکه موهای خود را بشووید همان رنگ را با اکسیدان شماره یک ترکیب کنید و بعد از گذشت 30 دقیقه می توانید موهایتان را آبکشی نمایید.

در نظر داشته باشید این روش برای رنگ کردن موهای دکلره که سفیدی دارند یا موهایی که به سختی رنگ می شود پیشنهاد خوبی است.

رنگ مو برای موی سفید

موهایی که بیشتر درصد ان سفید است را برای رنگ کردن حتما از آن با اکسیدان 10 دیقه خوب ماساژ دهید. سپس از رنگ موهای دایمی برای پوشاندن  موهای سفید استفاده کنید. برای رنگ کردن موی سفید ابتدا رنگ موهای شماره ۴ و ۵ از گروه N را با یکدیگر ترکیب کنید . می توانید رنگ موهای شماره ۳ و ۴ گروه M را با یکدیگر مخلوط کنید و اکسیدان ۹ درصد را به مخلوط رنگ مو اضافه کنید و موهایتان را به ۴ دسته تقسیم کنید بعد با کمک ترکیب رنگ ها موهایتان را رنگ بزنید و به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه صبر کنید تا موهایتان به رنگ موی طبیعی و زیبایی برسد

برای رنگ کردن موهای سفید بهتر است از چه رنگ موهایی استفاده شود؟

هر سری رنگ مو از ۱ تا ۹ که شما باید از شماره ۴ یا ۵ استفاده نمایید.

رنگ موهای طبیعی

رنگ موهای زیتونی

رنگ موهای طلایی

اکسیدان شماره ۱ یا اکسیدان ۶ درصد

نکات مهم برای رنگ کردن موهای سفید

در هنگام رنگ کردن موهای سفید پایه مو با رنگ مویی که انتخاب می کنید باید هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر موهای شما پایه ۷ را دارد باید بعد از عمل مردانساژ و یا شامپو شیمیایی موهایتان را با رنگ شماره ۷ رنگ بزنید.

برای رنگ کردن موهای سفید باید رنگ مو غلیظ باشد و با اکسیدان ۶ درصد تهیه شود و علاوه بر این باید موها را از قسمت جلوی سر رنگ بزنید زیرا سفیدی موها در این قسمت بیشتر است.

اگر موهای شما ۲۵ درصد از تارهایش سفید است باید از ۱/۴ رنگ اصلی بعلاوه ۳/۴ رنگ موی فانتزی به عنوان رنگ مو برای موی سفید استفاده کنید.

اگر موهایتان دارای ۵۰ درصد تار سفید است باید از ۱/۲ رنگ اصلی بعلاوه ۱/۲ رنگ فانتزی به عنوان رنگ مو برای موی سفید استفاده کنید.

اگر موهایتان دارای ۷۵ درصد تار سفید است باید از ۳/۴ رنگ اصلی بعلاوه ۱/۴ رنگ فانتزی به عنوان رنگ مو برای موی سفید استفاده کنید.

اگر موهای شما ۲۰ درصد تار سفید دارد می توانید از انواع رنگ موی طبیعی و رنگ موی فانتزی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بهترین رنگ برای موهای سفید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری