جایگرین اکستنشن مژه چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

جایگرین اکستنشن مژه چیست؟

جایگرین اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه روشی است که به افراد مختلف برای زیباتر نشان دادن مژه ها استفاده می شود در این روش با استفاده از تار های مصنوعی که روی مژه های افراد می چسبانند باعث پر حجم تر شدن و بلند تر شدن مژه ها می شود و همین روش باعث زیبایی چشم ها می شود. همه ما می دانیم که چشم ها نقش به سزایی در زیبایی افراد دارند و زیبایی چشم ها به مژه های افراد بستگی دارد. برخی از افراد با خواندن مزایا و معایب اکستنشن مژه نگرانی در آن ها ایجاد می شود و دست به این کار نمی زنند. با این حال به دنبال مژه هایی بلند و پر حجم نیز هستند برای این کار می توان از روش های طبیعی و بهتری که عوارض کمتری دارند استفاده کرد.

روش های طبیعی برای بلند تر کردن مژه ها

  • یکی از این روش استفاده از روغن زیتون طبیعی برای ترمیم مژه ها می باشد‌. همچنین با تمام شدن ریمل های خالی خود می توانید آن ها را به طور کامل بشویید و ضد عفونی کنید و سپس روغن زیتون را داخل جای ریمل بریزید و شب به مدتی روی مژه های خود بمالید مانند ریمل از آن استفاده کنید‌. این کار علاوه بر زیبایی چشم ها باعث بلندتر شدن مژه ها و پر حجم تر شدن مژه ها می باشد.
  • یکی دیگر از روش های طبیعی که برای بلندتر شدن و پر شدن مژه ها می توان استفاده کرد روغن بادام می باشد. این نوع روغن نیز علاوه بر زیبایی چشم ها با تقویت ریشه مژه ها می تواند مژه ها را پر حجم تر و بلند تر نشان دهد.
  • روغن کرچک که از دانه لوبیا گرفته شده و می تواند یک ترمیم کننده و محرک قوی برای رشد بهتر مژه ها باشد و باعث بلندتر شدن و پر حجم تر شدن مژه ها می شود از این روش نیز می توان به جای اکستنشن مژه استفاده کرد.
  • ژل آلوئه ورا یکی دیگر از محرک های قوی است که سرشار از ویتامین های مختلف است به عنوان یک روش خانگی و طبیعی می توان بر روی مژه های مختلف استفاده کرد. این ژل انواع مختلفی دارد مانند کرم های مختلفی که در بازار ها وجود دارد و یا شامپو های مختلف ژل آلوئه ورا یک محرک قوی است و به عنوان ترمیم کننده مو نیز از این ژل استفاده می کنند.
  • یکی دیگر از ویتامین ها که در رشد موها و همچنین مژه نیز بسیار مهم است ویتامین Eاست. اگر در افراد مختلف این نوع ویتامین کم باشد می تواند مانع رشد تارهای مژه در افراد شود.
  • یکی دیگر از روش ها که می توان برای بلندتر شدن و پر حجم تر شدن مژه ها روی آن می توان حساب کرد برس کشیدن مژه ها می باشد این کار باعث شکل گرفتن مژه ها می شود و ذرات های آلوده ایی که از غبار هوا و یا خاکی که روی مژه ها وجود دارد را می توان از بین برد.
  • تخم مرغ نیز برای رویش تارهای مژه می تواند مفید و کاربردی باشد. همانطور که همه ما می دانیم تخم مرغ سرشار از ویتامین و بیوتین است که بیوتین موجود در تخم مرغ تاثیر به سزایی در رشد مو و مژه دارد . همچنین از این روش نیز می توان به عنوان جایگیزین اکستنشن مژه استفاده کرد.
  • یکی دیگر از روش هایی که برای ترمیم مژه ها می‌توان از آن استفاده کرد کره شیا است. این نوع کره از غلات می آید و حاوی ویتامین A وEاست استفاده از این کره باعث تقویت ریشه مژه ها می شود و میتوان به عنوان ترمیم کننده برای بلندتر شدن و پر حجم تر شدن مژه ها استفاده کرد.

نکاتی که در رشد مژه می تواند به افراد مختلف کمک کند

در ابتدا باید استفاده از هر نوع وسایل های آرایشی که ممکن از به تارها مژه شما آسیب وارد کند بپرهیزید. همچنین استفاده مداوم از ریمل های مختلف نیز پیشنهاد نمی شود . از ریمل های با کیفیت با برندها معتبر برای آرایش مژه ها خود استفاده کنید. اگر قصد خرید ریمل را دارید حتما درباره برند آن ریمل اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید از بروز هر گونه آسیب های مختلفی که ممکن است به مژه ها وارد شود جلو گیری کنید. همچنین کار های مراقبتی و ترمیمی که قرار است برای رشد و بلندتر شدن و پر حجم تر شدن مژه های خود انجام دهید یه صورت متداوم و منظم صورت بگیرد تا نتیجه نهایی بهتری را نیز بتوانید داشته باشید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : جایگرین اکستنشن مژه چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری