تاثیر رنگ مو در کراتین مو چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاثیر رنگ مو در کراتین مو چیست؟

تاثیر رنگ مو در کراتین مو چیست؟

کراتین یک روش صافی مو در طی چند ماه است که به افراد مختلف پیشنهاد میشود. زیبایی مو  در چهره افراد بسیار تاثیر زیادی دارد اگر افراد در طی روز از موهای صاف و درخشنده به صورت مرتب برخوردار باشد می تواند زیبایی موهای خود را حفظ کند و چهره خود را نیز زیباتر سازد. در این مقاله راجب تاثیر رنگ مو در کراتین نیز صحبت می شود. اگر قصد کراتین کردن موهای خود را دارید قبل از انجام کراتین مو موهای خود را رنگ کنید و این مورد را در نظر داشته باشید که وقتی که شما رنگ مو انتخاب می کنید بعد از کراتین مو رنگ موی شما روشن تر می شود مثلا ممکن است رنگ موی شرابی بعد از کراتین مو به صورتی پر رنگ تبدیل شود. پس حتما برای انتخاب رنگ مو مطمعن باشید و این مورد را در نظر بگیرید. همچنین بهتر است اگر قصد کوتاهی موهای خود را دارید قبل از انجام کراتین مو اقدام به کوتاه کردن موهای خود بکنید. بعد از کراتین مو نیز باید از رنگ های فاقد آمونیاک استفاده کنید تا ماندگاری کراتین موی شما بیشتر شود این نوع رنگ مو به شما کمک می کند تا به کراتین مو آسیب وارد نکند. همچنین می توانید قبل از انجام کراتین مو برای ترمیم رنگ موی خود به آرایشگاه های تخصصی مراجعه کنید تا نتیجه کار خوبی را در پیش داشته باشید.

مزایای کراتین مو چیست؟

یکی از مزایای کراتین می توان به موضوع صرفه جویی در وقت برای صافی موهای مختلف اشاره کرد برخی از افراد به دلیل کمبود وقت نمی توانند به زیبایی موهای خود برسند و مجبورند مدت زمان طولانی را برای این کار صرف کنند. برخی دیگر از مزایاها می تواند این روش را به افرادی که دارای موهای فر و حالت گرفته ایی هستند نیز پیشنهاد داد تا از استفاده اتو موهای مختلف به مدت طولانی روی موهای خود پرهیز کنند. برخی از افراد دارای موهای کدر هستند کراتین مو می تواند به درخشندگی موهای افراد مختلف نیز کمک کند.

معایب کراتین مو چیست؟

کراتین مو می تواند به برخی از موها آسیب هایی وارد کند و اگر این روش توسط متخصص های پیشرفته و خوب انجام نشود ممکن است آسیب های مختلفی را به موهای افراد وارد کند در برخی از موارد ممکن است این روش برای افراد مختلف گران باشد به دلیل استفاده از مواد کراتینه که امروزه در بازار های مختلف به فروش می رسد و قیمت معینی ندارد و می تواند در تعیین قیمت کراتینه تاثیر به سزایی داشته باشد.

نکاتی که در مورد کراتین مو باید رعایت شود

اگر قصد انجام کراتین مو را دارید حتما قبل از انجام کراتین مو درباره مزایا و معایب آن تحقیق فرمایید. همچنین اگر به سالن های آرایشی برای انجام کار مراجعه می کنید باید راجب سالن آرایشی و آرایشگری که قرار است برای شما کار کراتین مو را به انجام برساند تحقیق فرمایید مطمعن شوید که آرایشگر از مواد کراتینه با کیفیت و معتبر که کمترین آسیب را به موهای شما وارد می کند استفاده میکند تا از آسیب های احتمالی و یا ضرر هایی که به موهای شما وارد می شود جلو گیری کنید. حتما مطمعن شوید که این کار توسط آرایشگر با تجربه و ماهر انجام شود تا ماندگاری و کیفیت کار بهتری را در آخر نشان دهد. اگر قصد تغییری در موهای خود مانند کوتاهی مو و یا رنگ کردن موهای خود دارید حتما قبل از کراتینه اقدام به کوتاهی و یا رنگ کردن موهای خود کنید. بعد از کراتینه مراحل مراقبت های بعد از کراتینه مانند شامپو های مخصوص بعد از کراتین مو و یا ماسک موی بعد از کراتینه را نیز برای ترمیم کردن موهای خود و نتیجه بهتر کراتین مو نیز استفاده کنید.بعد از کراتین مو از بستن موها خود به صورتی که به ناحیه سر فشار زیادی وارد شود که ماندگاری کراتینه را کم کند اجتناب کنید. همچنین بعد از کراتین مو از بافتن موهای کف سر خود که باعث بهم خوردن حالت موهای شما می شود نیز پرهیز کنید تا ماندگاری کراتین موی شما نیز بیشتر شود. ماندگاری کراتین بستگی به مواد کراتین و کیفیت کار و همچنین مراقبت های بعد از کراتین مو و همچنین عمل هایی که آرایشگر شما برای ماندگاری و تثبیت و بهتر شدن کراتین موی شما پیشنهاد می شود به صورت منظم و متداوم آن ها را انجام دهید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاثیر رنگ مو در کراتین مو چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری