مراقبت های اکستنشن مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مراقبت های اکستنشن مو

مراقبت های اکستنشن مو

باید درنظر داشته باشید چه قبلا از اکستنشن مو استفاده کرده باشید چه حال باید مراقب های مورد نظر را انجام بدهید تا موهایتان دچار آسیب دیدگی کمتری بشود.

روزانه باید مراقب های خاص درمورد اکستنشن مو را در نظر داشته باشید ک به آن عمل کنید زیرا باعث افزایش عمر اکستنشن می شود. و باید در جای مطمئن که از اکستنشن هایی با مواد عالی و نگهداری بالا استفاده می‌کنند خرید کنید‌. در ادامه مطلب شمارا با مراقب های اکستنشن مو آشنا میکنیم تا راحت تر بتوانید موهای خود را اکستنشن کنید ک از زیبایی آن لذت ببرید.

اکستنشن مو تا چه مدت زمانی بر روی موها می ماند؟

اکستنشن مو به طور معمول و میانگین حدود ۳ الی ۶ ماه بر روی سر می ماند. اگ افراد بتوانند روتین روزانه مراقب های اکستنشن را انجام بدهند حتی می‌تواند ماندگاری آن را به یک سال هم برسانند همه اینها بستگی به مراقب های شما دارد.

این را هم درنظر داشته باشید هرچقدر در روز موهایتان با آب برخورد داشته باشد و یا از اتو مو و بقیه حالت دهنده های مو که گرمایشی هستند استفاده کنید باعث آسیب دیدن اکستنشن می شوند و ماندگاری آن کمتر می باشد.

 نکته دیگر که باید حتما به آن توجه داشته باشید اکستنشن مانند موی طبیعی خودتان مرطوب نیست و باید آنها را مرطوب نگه دارید خشک نگه داشتن اکستنشن مو باعث کاهش طول عمر اکستنشن می باشد.

نگه داری از اکستنشن مو

جدا کردن اکستنشن مو ها وقت چندانی از شما نمیگرد و این جدا کردن می تواند باعث کاهش یا افزایش طول عمر اکستنشن مو باشد. بعد از آنکه سنجاق ها را باز کردید برای مطمئن شدن آن حتما موها را یک دور شانه بزنید.

بعد از آن اکستنشن را در جای خنک و دور از نور و آفتاب نگه دارید. مثلا آنها را در کابینت و یا دراور نگذارید و اگر این کار را انجام دادین از خشک بودن آنجا اطمینان حاصل فرمایید تا در صورت داشتن رطوبت باکتری بر روی آنها رشد نکند.

آیا می‌توان از باکس های کادو برای اکستنشن مو استفاده کرد؟

علاوه بر جعبه های کادو جمعه کفش و کیف نیز مناسب این کار می باشد . بعد از شانه کردن موهای اکستنشن می توانید آنها را ببافید تا از هم باز نشود ک بهم ریخته نباشد و حالت زیبایی به خود بگیرد. برای ویو کردن آنها می‌توان از زدن بافت های ریز استفاده کرد. در مسافرت هم می‌توانید از همین باکس های کادو برای جابه جایی آن استفاده کنید روش دیگر این است که از دستگيره در عقب ماشین می‌توانید آنها با آویزان کنید.این کار باعث می شود که اکستنشن ها حالت خود را حفظ کنن و طول عمر بیشتری داشته باشند

محصولاتی که باید از آنها دوری کنید چیست؟

وقتی که می‌خواهید مدت زمان زیادی اکستنشن بر روی موهایتان باشد باید از وسایلی که باعث می شود به آنها آسیب وارد کند تا موجب کاهش عمر آنها شود جلوگیری کنید.اگر کلمه ای مثل SLS، سدیم لورت سولفات، الکل دنات، اتانول، الکل اس.دی 40، پروپونال، ایزوپروپیل و پروپیل را بر روی محصول دیدن هرگز آن را نخرید.

سعی کنید از محصولاتی خرید کنید که فاقد سولفات و الکل هستند زیرا باعث می شود عمر اکستنشن شما طولانی ترشود. زیرا این مواد باعث از بین بردن  روغن های طبیعی مو می‌شوند و باعث خشکی آنها می شود  و  به شکل موهای زبر و شکننده ای در می آید و حالت مو را از دست می دهد. در کنار این محصولاتی که استفاده می‌کنید باید کنار آن رطوبت وجود داشته باشد تا از خشک شدن موها جلو گیری کند‌.

در برخی از محصولاتی که می خریم این مطالب بسیار ریز نوشته شده اند ک قابل خواندن نیستند پس دقت کافی را داشته باشید.

استفاده از ژل ابرو ،اسپره مو و واکس باعث چرب شدن موها می‌شود و باید موها را بشوید تا جایی که امکان داره از این وسایل کمتر استفاده کنید تا از خشک شدن موها جلو گیری کنید و باعث حفظ تعادل شوید.

جلو گیری از گره خوردن اکستنشن

تمام موهای اکستنشن از موهای طبيعي هستند ک گره خوردن آنها نیز طبیعی است و می تواند به دلیل خوب شانه نزدن آنها یا خشک بودن مو باشد. عرق گردن در گرما ک باز بودن موها نیز خودش باعث گره خوردن موها می باشد پس سعی کنید که تمام موهایتان را در بالای سر ببنید تا از عرق کردن جلو گیری کنید. از سنجاق ها برای جمع کردن آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

تاجایی که می‌توانید از رطوبت و گرما نیز دوری کنید  و در چنین شرایطی موهایتان را قبل از کار شانه بزنید.

 

برای جلوگیری از خشک شدن موها می توانید از روغن های طبیعی مانند روغن آرگان و کرچک و نارگیل استفاده کنید ک در طول روز موهایتان را ببافید.

چند وقت یک بار موهای اکستنشن را شست شو بدهیم؟

 

اکستنشن مو مانند موهای طبيعي زیاد چرب نمی شود ک نیاز به شست شو مدام ندارد و هروقت دیدن که موهایتان دیگر سخت حالت میگرد می‌توانید آن موقع برای شست شوی اکستنشن اقدام کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مراقبت های اکستنشن مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری