نکات بافت مو چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نکات بافت مو چیست؟

نکات بافت مو چیست؟

بافت مو انواع متفاوتی دارد که امروزه بین افراد مختلف بسیار زیاد شده است. افراد مختلف در مجالس و ..از بافت مو استفاده می کنند. همچنین برخی از مدل بافت های ساده می تواند به مرتب بودن موها در فصل های گرم و یا انواع فصل های دیگر کمک کند تا فرد از بهم خوردگی موها خود جلوگیری کند. این نوع بافت ها با می تواند نزد آرایشگر های بافت مو انجام داد. در این مقاله با نکات انواع بافت مو آشنا می شوید. مورد اول که باید مهم باشد برخی از بافت ها که از کف سر شروع به کار کردن می کنند باید گونه ایی باشد که به ناحیه کف سر فشار زیادی وارد نکند در برخی از موارد ممکن است در برخی از افراد موجب سردرد های شدید شوند و حتی برخی از بافت ها که ممکن است روزها و یا ساعت ها روی سر باقی بماند ممکن است موجب سردرد های شدیدی در افراد شود پس از بافتن موهای سر به صورت سفت خودداری کنید. اگر موهای فری دارید قبل از بافتن موهای خود از ژل های مختلف و یا مواد دیگر برای صاف کردن موهای خود استفاده کنید تا بافت شما بسیار مرتب و تمیز در بی آید اگر با موهای فر اقدام به بافتن موها بکنید و آن ها را صاف نکنید می تواند بافت شما را بد جلوه دهد یا آن را شل کند. اگر قرار است بافت موی شما به مدت چند روز روی سر شما بماند حتما قبل از بافتن موهای خود حمام بروید تا با موهای تمیز و با طراوت اقدام به بافت مو کنید. سیع کنید موهای خود را به مدت طولانی نبافید و با آن نخوابید زیرا ممکن است آسیب های مختلفی را به سر وارد کند. همچنین اگر قصد بافتن موهای خود را به صورت حرفه ایی دارید نزد آرایشگر مخصوص برای انجام کار بافت مو بروید تا کار شما با کیفیت و عالی در بی آید.

مزایای بافت مو چیست؟

برخی از مزایای بافت مو می توان به مورد زیبایی این روش روی موهای افراد مختلف اشاره کرد و اقدام به این کار کرد برخی از افراد برای شرکت در مراسمات خاص یا حتی برای انجام کارهای روزانه خود اقدام به بافت مو می کنند. حتی برخی از بافت موهای ساده نیز می تواند به زیبایی موهای افراد مختلف کمک کند به خصوص اگر موهای بافته شده بلند باشد نمای بهتری نیز دارد. به مرتب بودن موها در زمان های خاص کمک می کند زیرا بافت مو روشی است که به آسانی خراب نمی شود و مناسب انواع موهای بلند و کوتاه است. اگر موهای بلندی دارید حتما روش بافت موهای زیادی را روی موهای خود امتحان کنید زیرا زیبایی زیادی را به موی شما هدیه می دهد و می توانید از آن لذت ببرید.

معایب بافت مو چیست؟

با توجه به روش بافت مو که دارای مزایای زیادی است معایب نیز دارد این معایب نظیر این است که اگر بافت موی شما خیلی سفت باشد ممکن است آسیب های زیادی را به ناحیه سر وارد کند. و ممکن است در برخی از افراد که سابقه سردرد های میگرنی و…. دارند بهتر است بافت مو را به صورت طولانی مدت روی موهای خود انجام ندهند. با کشیده شدن زیاد مو ممکن است آسیب هایی را به موهای افراد مختلف وارد کند و اگر موهای فرد از قبل آسیب دیده باشد ممکن است آن آسیب ها را تشدید کند. برای بافت مو به صورت حرفه ایی اگر زمینه ایی در این باره ندارید باید به آرایشگر های حرفه ایی اقدام به انجام کار کنید. اگر شما موهای فری دارید ممکن است برایتان سخت و دشوار باشد که قبل از انجام بافت مو موهای خود را همراه اتوی مو موهای خود را صاف کنند و ممکن است برای آن ها وقت گیر باشد. همچنین در برخی از افراد به دلیل بلند بودن موهای آن ها ممکن است فشار زیادی به ناحیه سر وارد شود برای بافت مو. در زمان بافت مو اگر افراد قصد ماندن بافت مو روی سر خود به مدت چند روز را دارند نمی توانند در آن مدت به  حمام بروند یا از شامپو روی سر خود استفاده کنند زیرا ممکن است شامپو بین دسته های بافت باقی بماند و برای موی سر مضر باشد اگر قصد حمام رفتن دارید با احتیاط فقط با آب موهای خود را بشویید به طوری که بافت مو جا به جا نشود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : نکات بافت مو چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری