انواع مدل بافت مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

انواع مدل بافت مو

بافت مو

در سال ۲۰۲۱-۱۴۰۰ انواع زیادی از بافت ها از جمله:بافت هلندی.بافت آفریقایی.پیچ پیچی.تیغ ماهی.پرنسسی.حصیری.حلقه ای .ساده.چتری.تلی و…در ادامه شمارا با انواع بافت آشنا خواهیم کرد

در قدیم برای آرایش موها از بافت مو استفاده می کردند این روش بسیار ساده و راحت است که به زیبا تر دیده شدن موهایتان کمک بسیاری می کند. در ادامه با بسیاری از مدل های بافت مو شمارا آشنا می میکنم و برایتان آموزش می دهیم.

 

انواع بافت مو

یکی از ساده ترین روش های بافت مو. بافت مو ساده است. در میان سایر مدل هایی که است بافت سه تایی بسیار آسان و سریع است ک به صورت است که شما موهایتان را به سه دسته مساوی تقسیم می‌کنید یکی در دست چب و یک دسته دیگر در سمت راست و آن یکی در وسط قرار می گیرد.برای شروع بافت اول بافت سمت چب را برو روی دسته دیگر به سمت ضربدری بر روی رشته وسط قرار دهید و همینطور ادامه دهید با تکرار این مرحله به آسانی می توانید موهای خود را یک بافت ساده بزنید این مدل بافت ساده برای دورهمی  های زنانه و ساده بسیار مناسب است.

بافت مو آفریقایی

یکی دیگر از بافت مو که بسیار در مردم رواج پیدا کرده بافت مو آفریقایی است و به کسانی که موهای بلندی دارد بسیار پیشنهاد می‌شود. بهتر است برای یک بار هم به صورت امتحانی این بافت زیبا را امتحان  کنید. مدل بافت آفریقایی که بافت چلگیس نیز به آن گفته می شود اول باید قسمتی از سر را انتخاب کنید ک بافت را از آنجا شروع به زدن کنید. بقیه موهایتان را با استفاده از گیره در قسمتی دیر از  سرتان جمع کنید. با استفاده از کرم های مرطوب کننده می توانید بافت آسان تری داشته باشید. بخش نازکی از موهایتان را جدا کنید و شروع به بافت زدن کنید.

موهایتان را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید بعد قسمت سمت راست را در زیر قسمت وسط قرار دهید و بعد از آن قسمت سمت چپ را نیز به همین روش دوباره در زیر قسمت وسط قرار دهید . دوباره این کار را تکرار کنید . سپس از آن دو رشته بیرونی را در کنار نگه  دارید و یک رشته به رشته وسطی و از اطراف مو اضافه می کنید . آنها را باهم ترکیب کنید تا با هم یکی شوند . بعد از این مراحل  مقدار مویی که برای شما باقی می ماند سه رشته است . باید هر بار مقداری مو را به رشته وسطی اضافه کنید تا به اخر  موی خود برسید دقت داشته باشید  که حتماً آخر موهایتان  را با گیره محکم ببندید . برای بافت بعدی  حتماً به همان اندازه قبل از موها را برای بخش بعدی بافت انتخاب کنید . این مدل از بافت می تواند برای مهمانی و عروسی های شما مناسب باشد .

 

بافت مو تیغ ماهی

این نوع بافت موی تیغ ماهی از یکی دیگر بافت های موی رایج در بین دختران است . این مدل بافت مو به این صورت است که تمامی مو ها را به صورت مساوی به دو دسته تقسیم می کنید . بعد موهای سمت راست خود را با دست نگه داشته و سپس با دست چپ مقدار کمی از موهای سمت چپ را بیرون بیاورید و به داخل سمت راست می برید . سپس موهای سمت چپ را با دست چپ نگه می داریو و مقداری از موهای سمت راست را به داخل مو های سمت چپ ببرید . به همین ترتیب این مراحل را تکرار کنید و ضربدری به هم ببافید تا به انتهای موها برسید . این مدل بافت می‌تواند برای تولد دوستانه شیک و مناسب به نظر برسد .

بافت فرانسوی

این نوع بافت موی فرانسوی یکی از مدل های رایج  برای خانم ها و دختران می باشد. برای انجام این نوع بافت نیاز است تا موهایتان را فرق وسط و یا فرق کج باز کنید. بعد یک طرف از موها را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید و قسمت جلوی مو را از قسمت وسطی رد کنید. به طوری که قسمت جلوی وسطی با یکدیگر جابجا شوند . بعد از این  قسمت عقبی موها را که باید با قسمت وسط عوض کنید . یک دسته مو از جلوی سر جدا کنید و به قسمت جلوی بافت اضافه کنید . بعد قسمت جلوی وسطی را با هم عوض کنید . این کار را با اضافه کردن قسمت های جدید مو به عقب و جلوی بافت موهایتان و عبور دادن آنها از روی هم و جابجایی شان تا رسیدن به بالای گوش خود ادامه دهید و بعد  از آن می توانید پایین موهایتان  را به صورت ساده و یا بافت سه تایی ببافید .

سپس تمام این مراحل را برای طرف دیگر موهایتان انجام دهید و بعد از آن می توانید بافت ها را به هم وصل کنید . این نوع بافت به تازگی برای همه زیبا به نظر می رسد و از این مدل برای شینیون های عروس در آرایشگاه نیز استفاده می شود

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : انواع مدل بافت مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری