بافت موی ساده

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موی ساده

بافت موی ساده

بافت مو انواع مختلفی دارد که در این عرصه قابل انجام می باشد. انواع بافت مو مانند بافت موی هلندی و فرانسوی و تیغ ماهی و… است. این مدل بافت موها قابل انجام روی انواع موها است که افراد مختلفی برای زیبایی موهای خود از این روش استفاده می کنند. همه ما می دانیم که دد ابتدای بافت مو یک نوع پایه اساسی برای بافت مو وجود داشته است که بافت موی ساده است. بافت موی ساده پایه انواع بافت ها است و به عنوان اصلی ترین بافت شناخته می شود. در این نوع اگر افراد قصد بافتن موهای خود را دارند ابتدا باید بافت موی ساده را به خوبی بلد باشند تا بتوانند از دیگر روش های بافت مو روی موهای خود و یا افراد مختلف استفاده کنند. بافت موی ساده که از اول در بین افراد محبوبیت داشته است نیاز به افراد ماهری برای انجام این کار نیست حتی اگر فردی این نوع بافت را بلد نباشد می تواند با چند بار تمرین کردن روی موهای افراد مختلف و یا روی موهای خود بافت موی ساده را بلد شود. ابتدا باید روش بافت موی ساده را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند به خوبی از این روش روی موهای خود و یا افراد مختلف استفاده کند. بافت موی ساده بسیار محبوب است و افراد حتی در روز مره برای مرتب ساختن موهای خود و جلوگیری از بهم خوردگی موهای خود زیر مقنعه و یا شال و روسری از این نوع بافت استفاده می کنند.

روش بافت ساده

ابتدا باید موهای خود را شانه کنید اگر موهای فری دارید یا موهای شما گره دارد آن ها را رفع سپس موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. قسمت وسطی موهای شما قسمت اصلی است به دقت ابتدا یک دسته مو از سمت راست را روی قسمت وسط قرار دهید و یک دسته مو را از چپ روی قسمت وسط قرار دهید و آن ها را به هم بپیچانید. این روش را تا موقعی که موهای شما تمام شود ادامه دهید. در انتهای کار می توانید انتهای موهای خود را همراه با کش ببندید تا در هنگام فعالیت روزانه باز نشود.

انواع مدل های مختلف بافت موی ساده

بافت موی ساده را نیز می توانید به مدل های جذاب تری تبدیل کنید برای مثل موهای خود را ببافید و ابتدای موها را با کش ببندید به صورت دم اسبی که اصطلاح شایعه ایی بین مردم است یا به حتی شما می توانید برای زیبا تر شدن موهای خود اگر موهای بلندی دارید آن ها را به صورت دو گوشی ابتدای موهای خود با کش ببندید و سپس آن ها ببافید. و یا موهای خود را به صورت دو گوشی ببافید و آن ها را به بالای سر خود بپیچانید و با کش دور آن را ببندید این کار برای موقعی است که افراد قصد این را دارند که موهای خود را کامل از دور خود جمع کنند و آن ها را به بالا ببندند. برخی از افراد با استفاده از بافت موی ساده جلوی موهای خود را مشابه بافت موی تلی می بافند و در موقعیت های مختلف از این نوع بافت مو بهره ببرند. همچنین شما می تواند با استفاده از قسمت های رویی موهای خود دسته دسته ایی از بافت موی ساده را ایجاد کرد و آن ها را ببافید و روی موهای خود قرار دهید این نوع مدل برای مجالس نیز مناسب است و پیشنهاد می شود.به صورت کلی بافت موی ساده را می توانید با انواع مدل ها ترکیب کرده و یا به تنهایی از این مدل استفاده کنید و به زیبایی موهای خود کمک کنید. مدل های مشخص شده با توجه به محل قرار گیری افراد و یا مدت زمانی که افراد مختلف قرار است در آن محل قرار بگیرند مشخص می شود و بعد از این مراحل تصمیم به انتخاب مدل بافت موی ساده را می گیرند. همچنین اگر خودتان بر روی موهای دیگر افراد و یا موهای خود شروع به انجام بافت مو کردید توجه داشته باشید که بافت شما نه چندان سفت و نه چندان شل باشد که موها را اذیت کند. زیرا در این موارد اگر سفت باشد ممکن است موها کشیده شوند و به سر و موها فشار وارد کند اما اگر شل باشد مدت زمانی که بافت مو قرار است روی موها قرار بگیرد کاهش پیدا می کند و با مدت کمی دوام می آورد و ممکن است دیگر دسته ایی از موها از دسته اصلی بافت خارج شده و موجب بی نظمی شود این موارد زیبایی بافت را نیز از بین می برد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موی ساده
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری