روش بافت مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روش بافت مو

روش بافت مو

بافت مو انواع متفاوتی مانند:بافت موی تیغ ماهی و یا فرانسوی و هلندی و … است. در این زمینه افراد نیز باید روش بافت را بدانند. اگر افراد به خوبی نتوانند روش های بافت را یاد بگیرند نمی توانند آن را روی موهای خود و یا موهای دیگران اعمال کنند و از آن استفاده کنند. در این مقاله با انواع روش های بافت مو آشنا می شوید. در بافت موهایی که قصد این را دارید که از کف سر برای بافتن موها کمک بگیرید ابتدا باید موهای خود را شانه کرده حتما قبل از انجام کار اگر گره ایی روی موها وجود دارد آن را رفع کنید. همچنین اگر شما هم از موهای فری برخوردار هستند از نرم کننده و یا محصولاتی که به صافی موها کمک می کند استفاده کنید تا بافتی تمیز و بی نقص روی موهای شما شکل بگیرد. بعد از شانه زدن موها باید دسته های جلویی موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. در این حال قسمت وسطی بافت بسیار مهم است در قدم سوم باید یک دسته از سمت راست و یک دسته از سمت چپ جدا شود ولی در هنگام جدا کردن دسته ها و پیچیدن آن ها به قسمت وسطی باید مقدار مساوی از کناره دسته هایی که انتخاب شدند را نیز بردارید یعنی موهایی که آزادند و در درون دسته قرار ندارند. این نوع بافت برای بافت هلندی و فرانسوی بسیار مورد استفاده است. در این موارد تا آخر موها موهای خود و یا دیگران را ببافید و از آن لذت ببرید اهمیت تقسیم بندی در این نوع بافت ها بسیار مهم است زیرا اگر تقسیم بندی شما به درستی انجام نشود ممکن است بافت مو نیز به زیبایی در نیاید و مرتب بودن بافت نیز بسیار مهم است حتما در هنگام بافت از نظم خاصی پیروی کنید تا در آخر شاهد نتیجه خوبی باشید.

روش بافت موی ساده

بافت موی ساده یکی از پایه تریت بافت ها است زیرا بقیه بافت ها نیز روشی مانند بافت موی ساده دارند و از آن تبعیت می کنند. اگر شما نیز به خوبی بافت موی ساده را بلد باشید می توانید دیگر بافت ها را نیز با تبعیت از این نوع بافت یاد بگیرید و برای خود و یا دیگران انجان دهید. در این روش نیز مانند روش های دیگر ابتدا باید موهای خود را شانه کنید و از هر گونه گره و یا ناصافی آن ها را فاقد کنید و سپس موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و قسمت وسطی که مهم ترین قسمت است را نگه می داریم و یک دسته از چپ مو جدا می شود یک دسته از راست مو جدا می شود و روی قسمت وسطی آمده و آن ها را بهم بپیچانید این کار را تا انتهای موها انجام دهید و سپس انتهای مو را با استفاده از کش و یا وسایل دیگری که مانع از باز شدن موها می شود ببندید تا در هنگان فعالیت ها باز نشود و یا شل نشود.

بافت مو به چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

بافت مو به افرادی که برای خارج شدن از خانه دغدغه موهای خود را دارند و یا موهای بلندی دارند می توانند از این روش برای مرتب و جمع کردن موهای خود در انواع فصل ها برای فعالیت های روز مره استفاده کرده و از آن لذت ببرند همچنین در این عرصه بسیار از افراد برای مجالس خاص و یا تولد و مهمانی و دورهمی های گوناگون نیز از انواع مدل های مختلف بافت استفاده می کنند. این روزها مدل های بافت مو به شدت زیاد شده است و بنا به اندازه مو و نوع سلیقه افراد این مدل ها قابل انتخاب و اعمال روی انواع موها نیز می باشد و می توان از آن ها استفاده کامل را کرد. همچنین بسیاری از افراد به دلیل علاقه خاصی که به بافت مو دارند اقدام به یادگیری بافت مو می کنند در ابتدا این افراد روی مدل های موی گوناگون شروع به تمرین و تکرار می کنند تا کاملا مسلط و ماهر شوند البته بعد از گذشت زمانی به این نتیجه نیز می رسند زیرا بافت مو نیاز به ابزار خاصی ندارد و می توانید در همه و در همه مکان ها اقدام به بافتن موهای خود و یا دیگران کنید این روش بسیار آسان و روشی پایدار در عرصه مو شده است که بسیاری از افراد مختلف در این زمینه فعالیت می کنند و از این راه کسب درآمد می کنند. توجه داشته باشید اگر اقدام به بافتن موهای خود و یا افراد دیگر کرده اید حتما نظم و ظرافت را رعایت کنید تا در انتهای کار از نتیجه خوبی برخوردار شوید و زیبایی بافت موهای مختلف را روی انواع موهای افراد مختلف نیز مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روش بافت مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری