بافت تیغ ماهی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی یکی از مدل های بافت است که می شود روی موهای افراد مختلف انجام داد. در هنگام بافت تیغ ماهی اگر موی فرد بلند باشد بافت بیشتر قابل مشاهده است و زیبا تر است. بافت تیغ ماهی یک نوع به روی هم گذاشتن موها به ترتیب و دسته بندی شده است که افراد از این روش برای بافتن موهای خود استفاده می کنند. در بافت تیغ ماهی ابتدا باید موها را شانه کرده و همه موها به یک جهت باشد سپس یک دسته از مو را از کنار سر برداشته قسمتی که مو به سر نزدیک است را ابتدا انتخاب می کنیم به همین ترتیب یک قسمت از سمت راست جدا می شود و یک قسمت از سمت چپ این کار را تا زمانی که موها به پایان برسد انجام می دهیم. در این بافت موها باید به صورت منظم و یک دست جدا شود تا بافت نیز یک دست و منظم نمایان شود. در این بافت به دلیل دو دسته بودن موها باید موهایی که روی هم قرار می دهیم را به صورت سفت ببافیم. بافت تیغ ماهی نیز مانند بافت های دیگر بسیار پر طرفدار است زیرا این بافت در حقیقت به روی هم قرار گرفتن موها است و نیاز به ابزار و وسایل خاصی برای بافت تیغ ماهی وجود ندارد. این بافت را می توان توسط افراد مختلف در مکان های گوناگون انجام داد و بافت تیغ ماهی نیز مناسب انواع موها می باشد. همه ما می دانیم که انتخاب کردن نوع و مدل بافت بستگی به سلیقه افراد دارد پس نمی توانیم این دلیل را در نظر بگیریم که همه افراد از بافت تیغ موهای خوششان می آید یا به موهای همه زیبایی می دهد همه این عوامل بستگی به افراد مختلف در این زمینه دارد.

نکاتی که در بافت تیغ ماهی باید رعایت شود

ابتدا اگر می خواهید خودتان بر روی موهای خودتان این نوع بافت را اعمال کنید اول مطمعن شوید که از سطح مهارت و تخصص خوبی برای انجام بافت برخوردار هستید. اگر نتوانستید این کار را به خوبی و منظمی انجام دهید ابتدا آن را روی موهای مدل های گوناگون و یا حتی افراد خانوادتان نیز می توانید تمرین کنید تا از مهارت خوبی برخوردار شوید. سپس اگر قصد دارید این مدل بافت را روی موهای افراد مختلف نیز اعمال کنید به این نکات توجه زیادی داشته باشید ابتدا باید دسته های بافت شما یکسان و منظم جدا شود زیرا اگر به صورت مساوی تقسیم نشود ممکن است در انتهای کار نمای خوبی به بافت ندهد و یک بافت بی نظم و شلخته را نشان دهد. نکته دومی که باید آن را نیز در نظر داشته باشید وقتی موها را روی هم قرار می دهیم آن را ول نکنید این کار باعث شل شدن بافت می شود و اگر بافت از همان ابتدا شل باشد ممکن است در طول فعالیت روزانه نیز به زودی باز شود و بافت شما بهم بخورد. نکته سوم اگر موهای فر دارید قبل از انجام بافت مو موهای خود را آغشته به مواد صاف کننده کنید مانند ماسک های مو که برای صافی مو پیشنهاد می شود و یا ژل های گوناگون حتی می توانید قبل از انجام کار موهای خود را نیز اتو بکشید.

بافت تیغ ماهی به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

بافت تیغ ماهی از روی سلیقه افراد و علاقه افراد انتخاب می شود و مخصوص افراد خاصی نیست. قطعا همه افراد می توانند از مدل های گوناگون بافت بر روی موهای خود استفاده کنند.  اما این مدل بافت ها بنا به بلندی و کوتاهی موهای افراد مختلف نیز می توان انتخاب شود و آن را مورد بررسی قرار داد. اگر موهای فرد بلندتر باشد قطعا از زیبایی بیشتری هنگام اعمال بافت تیغ ماهی نمایان می شود در موهای کوتاه نیز می تواند زیبا باشد اما به دلیل کم بودن طول بافت به خوبی نمایان نمی شود. این مدل بافت مو به افرادی که دارای موهای بلند و همینطور دارای فعالیت روزانه زیاد هستند نیز پیشنهاد می شود زیرا در فصل های مختلف به دلیل بلند بودن موها می تواند برای افراد آزار و اذیت ایجاد کند اما با بافتن موهای خود می توانید از آزاد و اذیت موهای خود در امان باشد و آن ها را به صورت کامل جمع کنید تا همیشه مرتب و منظم باشند و در فعالیت های روزانه شما اثر زیادی نداشته باشند. در این موارد نیز می توانید از بافت تیغ ماهی به خوبی استفاده کنید که روشی آسان و ساده است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت تیغ ماهی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری