بافت مو مناسب چه افرادی است؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت مو مناسب چه افرادی است؟

بافت مو مناسب چه افرادی است؟

بافت مو روشی است که به زیبایی موهای افراد مختلف و همچنین مرتب بودن موها کمک بسیاری می کند. همچنین افراد مختلف از بافت مو در مراسمات و تولدها و یا حتی دورهمی های خانوادگی می توانند استفاده کنند. با این حال بافت مو نیز در عرصه خود بسیاری از مدل های گوناگون را عرضه کرده تا افراد مختلف بنا به سلیقه و مدل موهای افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل های بافت مانند: بافت ساده، بافت تیغ ماهی،بافت فرانسوی،بافت هلندی و … است. یکی از پایه ترین مدل بافت ساده است اگر افراد مختلف بافت ساده را به خوبی بلد باشند می توانند بافت های دیگر را نیز به خوبی یاد بگیرند و مهارت های لازم را در این زمینه کسب کنند. حال این سوال در ذهن شما پیش می آید که بافت مو مناسب چه افرادی است؟ بافت مو به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

مدل بافت موهای مناسب

بافت مو یک روش کاملا سلیقه ایی است که بنا به بلندی و کوتاهی مو می تواند انتخاب شود. در این روش افراد مختلف ابتدا با مدل های اصلی خود و یا زمان و مکانی که قرار است در آن قرار بگیرند انتخاب می شود. قطعا مدل بافت هایی که بسیار سفت است و از کف سر شروع به کار می کند نمی توانند به صورت طولانی روی ناحیه سر باقی بمانند زیرا ممکن است موجب سردرد های زیاد شوند که باعث آزار و اذیت افراد می شود. همچنین اگر بافت موی شما به صورت سفت باشد موقع حمام رفتن نمی توانید به راحتی موهای خود را شست و شو دهید به همین دلیل این مدل بافت ها برای روزها و زمان های طولانی پیشنهاد نمی شود اما به افرادی که دارای موهای بلند هستند می توانند از این مدل بافت ها برای مدت زمان مناسبی استفاده کنند. مدل بافت آفریقایی نیز یکی از مدل های بافت مو است که بین افراد مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرده است در این روش بافت از کف سر شروع می شود این مدل بافت هم برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه قابل استفاده است و به همه افراد برای مدت زمان مناسب پیشنهاد می شود. یک مدل بافت مو نیز وجود دارد به نام بافت موی ساده این مدل با اکثر افراد می توانند روی موهای مختلف اعمال کنند و از آن استفاده کنند. در این شرایط نیز می توانید از این مدل در مدت زمان های مناسب استفاده کنید و اغلب در موهای بلندتر قابل انجام است زیرا موهای کوتاه به دلیل کم بودن طول مو نمی توانید به راحتی این مدل بافت مو را اعمال کنید و از آن استفاده کامل را بکنید. این مدل بافت مو مناسب فعالیت های روزانه و اغلب اوقات است زیرا به راحتی قابل انجام است و همه افراد در این زمینه مهارت خوبی دارند که می تواند هم روی موهای خود و هم روی موهای افراد مختلف اعمال کنند.

مزایای انواع مدل های بافت مو چیست؟

بافت مو به دلیل طبیعی بودن روش بسیار مزایای زیادی نسبت به سایر روش هایی که با استفاده از مواد شیمیایی است دارد. در این روش نیز می توانید از کاموا و یا موهای اضافه برای بافتن موهای خود استفاده کنید. اغلب در مدل بافت موی فرانسوی و هلندی از کاموا و موهای اضافه استفاده می کنند این مدل نیز با رنگ ها و مدل های گوناگون وجود دارد. یکی دیگر از مزایای بافت مو می توان به این مورد نیز اشاره کرد که بافت موهایی که توسط افراد مختلف قابل اعمال و قابل انجام روی انواع موها است نیز مزایای بافت مو محسوب می شود. بافت مو می تواند به مرتب بودن و زیبا شدن موها کمک کند و در اغلب مکان ها قابل استفاده و اعمال است که افراد مختلف از آن استفاده می کنند. همچنین بسیاری از افراد به دلیل ساده بودن بافت مو و یا وسایل کمتری که برای بافتن لازم است در این زمینه شروع به کسب در آمد می کنند که بسیاری از افراد متقاضی بافت مو هستند زیرا در دنیای امروز بسیار مد شده است و اغلب افراد برای کار های گوناگون از مدل های مختلف بافت مو برای بافتن موهای خود استفاده می کنند ممکن است خود فرد به تنهایی مهارت لازم را برای بافتن موها داشته باشد و نزد آرایشگر نرود ولی برخی از افراد نیز وجود دارند که مهارت کافی را ندارند و نزد آرایشگر برای انجام کار بافت مو به آرایشگر مراجعه می کنند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت مو مناسب چه افرادی است؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری