ابزار بافت مو چیست؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ابزار بافت مو چیست؟

ابزار بافت مو چیست؟

بافت مو نیز مانند روش های دیگر نیاز به ابزار مختلفی دارد اما در مقایسه با سایر روش ها از ابزار کمتری برخوردار است. زیرا این روش بسیار آسان و در دسترس است و همچنین از ابزار کمتری برای انجام بافت مو برخوردار است. در این مقاله با ابزار بافت موهای مختلف آشنا می شوید. یکی از ابزارها که در بافت های خاص مانند بافت آفریقایی و بافت هلندی و بافت فرانسوی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد کامواهای مختلف با ضخامت مختلف است این ضخامت با توجه به اندازه و نوع بافت و سلیقه افراد انتخاب می شود همچنین این کامواها در رنگ های مختلف وجود دارد که با توجه به سلیقه و مدل انتخابی افراد مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر ابزار های مورد نظر که این ابزار نیز در برخی از بافت ها مورد استفاده قرار می گیرد موهای رنگی اضافه است که در مدل بافت های فرانسوی و بافت هلندی و بافت آفریقایی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد برخی از افراد موهای کوتاهی دارند که برای بلندتر نشان دادن موهای خود از موهای اضافی روی مدل بافت موی خود استفاده می کنند تا طول بافت بیشتری را داشته باشند و زیبایی بافت بیشتر قابل ملاحضه باشد. یکی دیگر از ابزار های بافت که این ابزار نیز در برخی از مدل های بافت قابل استفاده است و اغلب کنار کاموا و موهای اضافی ظاهر می شود حلقه های کوچک آهنی است که بین دسته های بافت قرار می گیرد این نوع حلقه های برای زیبایی بافت استفاده می شود و حلقه های نیز در بافت های هلندی و بافت فرانسوی و بافت آفریقایی قرار می گیرد این مدل بافت های اغلب به همراه این نوع وسایل های ظاهر می شود اما ممکن این برخی دیگر از افراد بنا به سلیقه موجود از مدل های دیگری برای اعمال این نوع وسایل ها استفاده کنند. مدل های زیادی در زمینه بافت موجود است که اغلب افراد قبل از انجام دادن بافت مو درباره این مدل های تحقیق های لازم را انجام می دهند و با اطلاعات کامل از این نوع مدل های برای موهای خود استفاده می کنند.

ابزار های اصلی در بافت مو

یکی از ابزار های اصلی می توان به شانه های تقسیم کننده برای دسته های بافت اشاره کرد این مدل شانه ها از دسته باریکی برخوردار هستند و برای تقسیم بندی مساوی دسته های بافت مورد استفاده قرار می گیرد اگر از وسایل دقیق برای تقسیم بندی دسته های بافت استفاده نشود ممکن است دسته ها به صورت مساوی تقسیم نشود و زیبایی بافت مو ظاهر نشود. یکی دیگر از ابزار هایی که در بافت مو مورد استفاده قرار می گیرد ژل مو و یا صاف کننده مو برای موهای فر و یا موهایی که حالت پذیری خوبی ندارند قبل از انجام کار از ماسک مو و یا ژل مو استفاده می کنند تا هنگام بافتن موها بهم نخورد و مدل بافت مو به خوبی روی مو اعمال شود. همچنین برخی از افراد برای صاف کردن مو قبل از انجام کار از اتو مو استفاده می کنند این ابزار اغلب در آرایشگاها توسط آرایشگر های مختلف قابل مشاهده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در انتهای کار باید از کش استفاده شود تا بافت مو به سادگی شل و یا باز نشود باید انتهای بافت مو بسته شود.

ویژگی افراد ماهر در بافت مو چیست؟

افراد ماهر باید از مهارت کافی برای بافت مو برخوردار باشد آرایشگر بافت مو باید از نظم و ظرافت خوبی برای بافتن موها برخوردار باشد تا در انتهای کار بافت مو به خوبی نمایان شود و کار مورد رضایت باشد. همچنین اگر فردی در زمینه بافت مو کسب درآمد می کند باید همه خود را با مدل های جدید آشنا کند و در این  زمینه تمرین کند و از مهارت و تخصص خوبی برای انجام مدل های مختلف بافت مو را داشته باشد. همچنین داشتن اطلاعات خوب و کافی در این زمینه لازمه یک آرایشگر بافت مو است و تمرین کردن زیاد در این زمینه نیز یکی از لازمه های آرایشگر بافت مو است. در نظر داشته باشید افراد مختلف هر چقدر تمرین مناسبی در این زمینه داشته باشد ماهر تر می شوند و تخصص و مهارت خوبی در این زمینه کسب می کنند این کار نیز باعث جذب بیشتری متقاضی و رضایت بیشتر می شود. همچنین محلی که فرد متخصص در آن جا شروع به کار می کند اگر از تجهیزات کافی برخوردار باشد متقاضی مناسبی نیز به آن محل مراجعه می کند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ابزار بافت مو چیست؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری