بافت آفریقایی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت آفریقایی

بافت آفریقایی

بافتن مو ها به نحوه درست می تواند یک راه عالی برای جمع کردن موهای بلند و آزاد شدن از گرمای آزاردهنده تابستان باشد. مخصوصا اگر موهای بسیار ضخیم و پرپشتی دارید. به همین خاطر، از آنجایی که مردم افریقا موهای بسیار ضخیمی دارند و نگهداری از آن در فصل گرما بسیار سخت است، از انوع روش های بافت مو استفاده می کنند که به بافت مو آفریقایی معروف است. در این مدل بافت تمام موها به طرزی  بافته می شوند که دیگر برای زمان بالایی زحمتی برای نگهداری، شستشو، و مراقبت از آن ها نداشته باشند و در صورت  دیگر از زیبایی آن لذت ببرند.

امروزه انواع  مدل های مختلف و زیادی برای بافت مو سیاه پوستی یا همان افریقایی وجود دارد که در بیشتر دنیا بسیار زیاد شده و دیگر فقط مخصوص مردم افریقا نیستند. ما در این مطالب مراحل یک مدل زیبای بافت موی آفریقایی را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم و شما را با مدل های بافت آفریقایی آشنا می کنیم.

مراحل بافت آفریقایی کورنروز

مدل بافت مو افریقایی مدل های مختلفی دارد که هرکدام از آنها را می توانید با سلیقه خودتان در سالن ها و منزل  انجام دهید. اما این مدلی که در این دوره به شما آموزش میدهیم برای موهای کوتاه که بستن آن مشکل است بسیار مناسب می باشد. بخاطر همین اگر موهای کوتاهی دارید و می خواهید از بافت مو افریقایی استفاده کنید، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید.

۱. موهایتان را آماده کنید.

قبل از شروع کار حتما موهای خود را تمیز بشویید و از نرم کننده استفاده کنید تا موهایتان نرم باشد و حالت خشکی نداشته باشد. بعد کاملا موهایتان را شانه بزنید و هرگونه گره ای در موها است را باز کنید .لازم نیست تمام موها خشک کنید یکم رطوبت به شما برای بافتن موها کمک بیشتری می کند.

ابزاری که برای این نوع بافت نیاز دارید شامل موارد زیر است.

ژل مو،  شانه  دندانه ریز،  شانه دم باریک،  آینه  در صورت نیاز برای آنکه خودتان موهایتان را بافت بزنید به دو آینه نیاز دارید یکی برای جلو و یکی برای پشت سر تا تمام موهایتان را بتوانید بییند‌ . کش چل گیس و گیره سر.

 اول موهای  خود را به دسته مساوی تقسیم کنید .

سعی کنید  موهایتان را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. بهتر است برای این کار از شانه  دم باریک استفاده کنید تا دسته  بندی با دقت  بیشتری انجام شود. پس از تمام شدن این کار، دسته  موهای سمت چپ را با کش ببندید.

حال دسته ای کم حجم  از موهای سمت راست را مانند قبل جدا کنید و بقیه  موهای سمت راست را با کش ببندید.

متن سربرگ خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بافت مو آفریقایی را شروع کنید.

برای شروع بافت یک قسمت از  مو برای بافتن آزاد است. برای شروع اول کمی  ژل را به ابتدای موهایتان بزنید. بعد یک قسمت باریک از موی اضافه یا همان اکستنشن مو را از وسط به ابتدای موهایتان بچسبانید. و در این قسمت ۳ دسته مو دارید. یک دسته موی خودتان و ۲ دسته موی اکستنشن. با این ۳ دسته هم اندازه بافتن  موهایتان را شروع کنید.اگر موهایتان بلند است و نیازی به موی اضافه ندارید، می توانید در این مرحله موهایتان را با روش بافت هلندی ببافید.

این کار را تا انتهای گردن ادامه بدهید هم می‌توانید این بافت را نصفه رها کنید و بقیه موها باز باشد هم می‌توانید تا آخر این بافت را ادامه بدهید بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

پس از تمام شدن یک سمت برای سمت بعدی مو ها همین کار را تکرار کنید توجه داشته باشید که با آن یکی سمت مو تقارن داشته باشند ک در یک ردیف بافته شوند تا زیبایی خاص خودش را نشان بدهد.

این نوع بافت برای کسانی که می‌خواهند مسافرت چند روزه بروند بسیار مناسب است به دلیل آنکه موها کاملا بسته می شوند و برای محیط مسافرت که خیلی به نظافت توجه نمی‌شود بسیار مناسب است و علاوه بر آن جلوه زیبایی خاصی نیز دارد.

حتی این مدل بافت را می توانید با استفاده از موهای اضافه رنگی و از کاموا های نازک رنگی بر روی موهایتان ببافید. کسانی هستند که این بافت را از کف سر و به تعداد زیادی می زنند و ب مدت چند هفته تا یک ماه می گذارند بر روی سر بماند و از شانه کردن هر  روز موها و آرایش آن خود را راحت می‌کنند و این گونه هروز ظاهری مرتب و تمیز دارند.

امیدواریم با توجه به مطالب بالا این نوع بافت را انتخاب کنید ک از جذابیت آن لذت ببرید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت آفریقایی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری