بافت موهای  فر

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موهای  فر

بافت موهای فر

میتوانید انواع مختلفی از مدل بستن موی فر  به مدل گوجه ای بالای سر، مدل گوجه ای با بافت، مدل هد بندی، مدل هلندی، دم اسبی و … اشاره کرد. که شما را با این مدل ها و طرز بافت آن در ادامه آشنا خواهیم کرد.

با توجه به  زیبایی مو‌های فر، بعضی وقتا آرایش این نوع مو‌ها به یک چالش جدی شما را دعوت می کند. شاید این فکر را بکنید که با مو‌های فر هیچ نوع بافت یا کاری نمی‌توانید انجام بدهید. و شاید تصمیم به کوتاه کردن موهایتان بکنید. حتی فکر آنکه روزانه آنها را لختشان کنید تا بتوانید راحت تر بشویید آرایش کردنشان ساده‌تر باشد. اما حتما قبل از این کار می توانید سرچ کوچکی انجام بدهید و انواع مدل بستن موی فر را مشاهده کنید. با این کار شاید چند برابر عاشق موهای فرتان بشوید و دیگر از کوتاه کردن آن جلو گیری کنید.

مدل بافت با موهای فر

 

مدل گوجه ای بالای سر

موهای خود را با یک کش ساده در بالای سرتان جمع کنید. آنها را به دوسته تقسیم کنید و یک دسته را دور کش ببندید و با استفاده از گیره آن را محکم کنید حال دسته دیگر را به دور دسته اول بپیچانید و با دستتان به موهای خود حالت بدهید تا گرد شود.

مدل گوجه ای با بافت

همه افراد مدل گوجه ای را دوست دارند و به مدل های مختلفی بر روی موهایشان می بندند. طبق روش بالا موهای خود را به مدل گوجه ای ببندید و یک دسته از آن را نگه دارید .آن دسته ای که نگه داشتید می توانید یک بافت ساده یا بافت تیغ ماهی بزنید و بعد دور موهای گوجه ای شده بپیچانید و با یک گیرساده یا تزئینی ببندید این کار جلوه قشنگ تری دارد و می توانید برای مراسم های خودمانی به عنوان یک شینیون ساده استفاده کنید.

 مدل بستن موی فر به شکل هدبند

اگ نگران خیس شدن موهایتان در فصل تابستان هستید بهتر است از این روش استفاده کنید. برای این کار موهایتان را از فرق کج باز کنید و یک طرف آن را با مدل ساده بافت بزنید و اگرمیخواهید حجیم تر باشد از موهای کنار به آن اضافه کنید

  تا بافت کلفت تر و زیبا تری به شما بدهد با این روش موهای جلو سرتان جمع می شود.

مدل بافت هلندی برای موهای فر

برخی از مردم این مدل مو را بافت بوکسوری می نامند اما اسم اصلی این بافت بافت هلندی است که از دو طرف سر بافته می شود.

موهای فرتان را با کمی آب مرطوب کنید تا حجم کمتری بگیرد و بعد آنها را به دو دسته تقسیم کنید هر دسته را به سه دسته مساوی تقسیم کنید و بعد به صورت بافت ساده بافت بزنید اگ این کار را از رو انجام بدهید در آخر سر بافت شما حالت برجسته دارد و زیبایی کار را چندین برابر می‌کند. می‌توانید تا پشت گردن این بافت را ادامه بدهید و اگر موهای بلندی دارید بقیه موها را باز بزارید تا زیبایی موهای فر را نشان بدهد و از بافت خود لذت ببرید.

مدل بافت رو به بیرون

این مدل بافت مو یکی از راحت ترین مدل‌های بستن موی فر می باشد به راحتی مو‌ها را، از یک طرف، به دو دسته  تقسیم کنید و شروع به بافتن کنید. می‌توانید این نوع بافت را حتی باز نکنید  و یک شب تا صبح را با آن بگذرانید. بعد در روز بعد، بافت را باز کنید و از مدل موی جدیدتان لذت ببرید.

مدل بافت سه شاخه

برای انجام این مدل، موهایتان را، به سه دسته تقسیم کنید. با هر سه دسته یک شاخه بافت درست کنید. بافت میانی را به عقب سر ببرید و با یک سنجاق به پشت سر وصل کنید. بعد شاخه‌های دو طرف را به طرفین بکشید و آن هارا در دو طرف سر با گیر سیمی محکم کنید.

می توانید برای آنکه هم موهای فرتان را داشته باشد و هم از بافت استفاده کنید بین هر موهای فر یک بافت ریز بزنید این کار را هر چند تا در کنار هم بزنید برای اینکه نمای قشنگ تری داشته باشد با استفاده از موهای رنگی اضافه این کار را انجام بدهید آن وقت زیبایی موهای فر شما را چندین برابر می کند.

پس برای موهای فر هم نیز می توانید انواع مختلفی بافت ها را انتخاب کنید ک بر روی موهایتان پیاده کنید و از یک تغییر مناسب لذت ببرید و دیگر همش از اتو و وسایل حرارتی برای صاف کردن موهای فر استفاده نکنید.

متن سربرگ خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موهای  فر
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری