تخصص بافت در مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تخصص بافت در مو

تخصص بافت در مو

 

برای داشتن ظاهری تمیز و مناسب می توانید از بافت مو استفاده کنید به دلیل آنکه روزانه در بیرون از خانه به مدت طولانی هستید اگ موهای خود را باز بگذارید علاوه بر گره خوردن موها باعث رشد سریع تر موخوره نیز می شود و موهایتان را از بین می برد. پس بهتر است برای جلو گیری ازاین کار ها موهایتان را بافت بزنید.

انوع مختلفی بافت وجود دارد که هر کدام جذابیت خودش را دارد و برای مراسم های خاص استفاده می کنند. برای استفاده روزانه می توانید از بافت ساده استفاده کنید که وقت زیادی نمی گیرد و به راحتی زده می شود‌. اما اگر برای دورهمی های دوستانه یا تولد می خواهید بافت بزنید برای آنکه زیبایی بیشتری داشته باشد موهایتان می توانید از بافت های آفریقای یا هلندی ، تیغ ماهی استفاده کنید تا جلب توجه بیشتری داشته باشد. اگر رنگ موهایتان تیره است و قصد رنگ کردن آن ها را ندارید این نوع بافت ها را می توانید با استفاده از کاموا یا موی اضافه رنگی که می تواند چند درجه روشن تر از مو خودتان باشد استفاده کنید تا نمای قشنگ تری به بافت موهایتان بدهد.

و حتی استفاده از رنگ موی فانتزی نیز می تواند به چهره شما شادابی ببخشد و رنگ آن را با رنگ لباس یا تم تولد ست کنید که  از نمای بیرون جذابیت شما را چندین برابر می‌کند.

برای زدن این بافت ها می توانید به کمک یکی از دوستان در خانه با خریدن وسایل مورد نیاز انجام بدهید اما اگر در این کار زیاد حرفه ای نیستید با پرس جو  در محل خود می‌توانید آرایشگاهایی پیدا کنید که کارشان تخصص بافت مو باشد . زیرا به دلیل تخصصی که دارند در بافت دقت بالایی دارند و میزان کشیدن مو ها را به اندازه میداند که باعث اذیت  شما نشود و به دلیل تمرکز بالا می‌توانند بافت موی تمیز و زیبا برایتان بزنند.

ویژگی افراد ماهر:

ظرافت بالا در بافت

دقت کافی

استفاده به اندازه از ژل برای مو

سرعت عمل بالا

همه نکته های بالا باید رعایت شود زیرا اگر فرد بافنده در بافت مو ماهر نباشد و برای نرم کردن مو از  ژل زیاد استفاده کند باعث می شود موها بهم بچسبد و بعد برای شستن موها به مشکل بربخورید و موهایتان به دلیل چسبندگی کنده شود.

اگ سرعت عمل بالایی نداشته باشد کار بافت به خاطر ظرافت که نیاز دارد تا بافت قشنگ تر جلوه بدهد زمان زیادی می‌برد و باعث کلافه شدن فرد می شود و اگر فرد مقابل سرعت عمل پایینی هم داشته باشد مشتری ممکن است کلافه و یا حتی عصبانی بشود و از این کار پشیمان شود پس سرعت عمل در کار بسیار مهم است.

دقت کافی باید داشته باشد دسته های بافت را به اندازه های یکسان جدا کند تا در موقع بافت برآمدگی هایی ناهموار وجود نداشته باشد تا زیبایی کار را از بین ببرد.

آیا در خانه می‌توان بافت مرتبی زد؟

بله با دیدن فیلم های آموزشی به راحتی می توانید انواع بافت

را در خانه امتحان کنید اما توجه داشته باشید که کاملا فیلم را با دقت نگاه کنید اگر جایی را متوجه نشوید باعث می‌شود تا دسته های مویی را که قراره است از هم رد کنید اشتباه کنید و بهم موهایتان گره بخورد و باعث کشیده شدن موها شود.

بعضی افراد در آموزشگاه ها هستند که مهارت بالایی ندارد و فقط در حد یک بافت ساده بلد هستند اما اِدعا می‌کنند که در بافت مو تخصص دارند و بعد از زدن بافت و اتمام کار وقتی بافت روی موها را می بینید متوجه می شوید که اصلا بافت تمیزی نزدند این کار باعث می شود از بافت مو زده بشوید و فکر کنید  که اصلا کار درستی را انتخاب نکرد اید.

درصورتی که اگر فرد بافنده از مهارت خاصی برخوردار باشد می تواند حتی با کوتاه ترین مو بافت زیبا بزنند یا با استفاده از موهای اضافه بافت آفریقایی یا بافت حصیری بزنند که به موهایتان زیبایی بیشتری نشان بدهد.

امیدوارم با خواندن مطالب بالا تصمیم راحت تری برای بافت  موهایتان استفاده کنید و شاهد یک تغییر زیبا و چشم گیری باشید که به سلامتی موهایتان هم نیز کمک زیادی می کند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تخصص بافت در مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری