بافت موی کوتاه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موی کوتاه

بافت موی کوتاه

در مقاله های قبل درباره بافت مو برای انواع افراد صحبت شد اما امروز می خواهیم درباره بافتن موهای کوتاه نیز صحبت کنیم. بافت مو روشی است که همه افراد چه با موهای بلند و چه با موهای کوتاه می توانند از آن استفاده کنند‌ اما برخی از مدل های بافت را فقط می توانیم روی موهای بلند اعمال کنیم و برخی دیگر از مدل های بافت روی موهای بلند و موهای کوتاه نیز قابل انجام است. بافت مو روشی است که زیبایی چشم گیری به موهای افراد مختلف هدیه می کند و اغلب افراد برای زیباتر نشان دادن موهای خود از این روش استفادع می کنند. این روش از زمان گذشته تا زمان حال وجود داشته است با این تفاوت که در زمان گذشته فقط چند مدل ساده و ابتدایی وجود داشته اما در زمان حال بسیاری از مدل های مختلف نیز به این روش اضافه شده است که کار را برای انواع افراد مختلف چه با موهای بلند و چه با موهای کوتاه را آسان تر ساخته است.انواع بافت موی هایی که قابل انجام دادن روی موهای کوتاه است مانند:بافت موی آفریقایی و بافت موی ساده اگر مو به حدی باشد که قابل بافتن باشد و بافت موی هلندی و بافت موی فرانسوی است همچنین این دسته از افراد می توانند از بافت موهای جلوی سر خود که بافت موی تلی است استفاده کنند این روش برای موهای کوتاه بسیار قابل پیشنهاد است. با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله تا بدانید افرادی که از موهای کوتاه برخوردار هستند نیز می توانند موهای خود را ببافند و از آن به عنوان زیباتر نشان دادن موهای خود استفاده کنند.

بافت موی فرانسوی روی موهای کوتاه

با این روش می توانید موهای خود را به صورت فرانسوی ببافید ابتدا موهای جلوی سر خود را از طرف ابرو ها جدا کنید و آن را به سه قسمت تقسیم کنید در این روش باید یک دسته از سمت راست جدا کرده و مقداری مو که داخل دسته اصلی وجود ندارد از کنار سر بردارید و یک دسته از سمت چپ جدا کرده و روی دسته وسط قرار دهید این روش برای موهای کوتاه پیشنهاد می شود.

بافت موی هلندی برای موهای کوتاه

در این روش نیز مانند روش گذشته باشد بافتن را از جلوی موهای خود شروع کنید ابتدا موها را از جلوی سر جدا کرده و به سه قسمت مساوی تقسیم نموده و آن را یک ردیف بافت ساده بزنید و یک دسته از سمت راست جدا کرده و به زیر قسمت میانی عبور دهید و یک دسته از سمت چپ جدا کرده و به زیر قسمت میانی عبور دهید. دقت کنید در بافت هلندی و فرانسوی که مشابه یک دیگر هستند فقط طرز قرار دادن موها روی قسمت وسط نشان دادن تفاوت این دو نوع بافت می باشد اگر دسته چپ و دسته راست روی قسمت وسط باشد یعنی بافت فرانسوی است ولی اگر دسته چپ و دسته راست زیر قسمت وسط باشد یعنی بافت هلندی است. در این روش نیز مانند بافت فرانسوی هنگام رد کردن دسته راست باید از قسمت های بغلی دسته راست که در آن دسته نیستند نیز جدا شود و بعد با قسمت وسطی مو ترکیب شوند و دسته چپ نیز باید از قسمت کناری دسته چپ مو انتخاب شود و بعد با دسته وسطی مو ترکیب شود.

بافت موهای کوتاه با چهل گیس

یکی دیگر از انواع بافت هایی که می توانید روی موهای کوتاه انجام دهید بافتن موهای خود با کش چهل کیس است این روش نیز به افرادی که از موهای کوتاهی برخوردار هستند بسیار پیشنهاد می شود و قابل انجام است. در این روش ابتدا باید موهای خود را از جلوی سر جدا کنید آن ها را دسته دسته کنید سیع کنید آن ها را به دسته های مساوی تقسیم کنید و دسته هایی که انتخاب کرده اید را با کش چهل گیس ببندید سپس می توانید موهای آزاد خود را از بین دسته هایی که با کش چهل گیس بسته اید عبور دهید. این روش برای موهای کوتاه بسیار مناسب است زیرا در این روش تنها نیاز به جدا کردن منظم موها و کش چهل کیس برای بستن موها است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد البته شاید اصلا نمی توانیم اسم این روش را بافتن بگذاریم اما می توانیم به عنوان روشی که به زیبایی موهای افراد مختلف کمک می کند استفاده کرده و از آن لذت ببرند. این روش را می توانیم به راحتی در همه زمان و مکان انجام دهیم.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موی کوتاه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری