بافت موی پسرانه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موی پسرانه

بافت موی پسرانه

امروزه اغلب پسر های جوان تمایل به بافتن موهای خود پیدا کرده اند. همینطور که بافت مو می توانید زیبایی و جذابیت زیادی را به چهره بانوان ببخشید می توانید این کار را در چهره آقایان نیز نمایان کند. بافت مو انواع متفاوتی دارد که طبق سلیقه افراد و میزان و اندازه و طول مو انتخاب می شود. اغلب پسرانی که برای بافتن موهای خود اقدام می کنند موهای بسیار بلندی ندارد و خواستار مدل هایی هستند که بتوانند آن ها را روی موهای کوتاه نیز انجام دهند  و از آن لذت ببرند. مدل هایی برای بافت موی پسران وجود دارد مانند بافت موی ساده بافت موی فرانسوی بافت موی دائمی و بافت موی آفریقایی که این مدل های طبق اندازه موها و سلیقه افراد قابل انتخاب و انجام می باشد. باید بدانید که هر مدل بافت زیبایی خاص خودش را دارد که مختص به آن مدل است و نمی توانید زیبایی یک مدل بافت را با دیگری مقایسه کنید ممکن است روی دسته از موهای افراد یک مدل زیبا باشد و روی موهای افراد دیگر یک مدل دیگر. بافت مو را می توانید در قسمت کنار و یا بالایی و یا حتی می توانید همه موهای خود را بافت بزنید اغلب پسرانی که اقدام برای بافت مو را انجام می دهند همه موهای خود را بافت می زنند تا زیبایی بیشتری را به موهای خود هدیه کنند. همچنین اغلب پسران برای بافتن موهای خود از کامواهای رنگی نیز بین دسته دسته های بافت استفاده می کنند تا نمای بیشتر و زیبایی بیشتری را به بافت بدهد.

نکاتی درباره بافت موی پسران

 حتما برای انجام کار بافت مو اگر قصد دارید که این کار را انجام دهید نزد آرایشگر ماهر بروید و  مطمعن شوید که آرایشگر شما از تخصص و مهارت خوبی در این زمینه برخوردار است برای اطمینان در این زمینه می توانید از قبل با کسانی که برای کار بافت مو به ایشان مراجعه کرده اند پرس و جو کنید تا مطمعن شوید قبل از انجام بافت مو نیز بهتر است مدل خود را انتخاب کرده و راجبع مدل های مختلف اطلاعات داشته و بعد از آن اقدام به انجام بافت مو روی موهای خود شوید. اگر قرار است بافت موی شما به مدت طولانی روی سر شما ماندگار باشد بهتر از قبل از انجام دادن بافت مو به حمام بروید زیرا در هنگام بافت یا بعد از انجام دادن بافت نمی توانید از شامپو روی موهای خود استفاده کنید این کار ممکن است با استفاده کردن از شامپو روی موهای بافته شده شامپو بین دسته های بافت بماند و به خوبی آبکشی نشود و در آینده مشکل ساز باشد. پیشنهاد می شود از بافت موهایی که به صورت سفت در کف سر اعمال می شود تا حد امکان استفاده نکنید زیرا اگر قرار است مدت زمان زیادی بافت مو روی موهای شما باقی بماند به ناحیه سر آسیب بزند و دچار سردرد شوید می توانید از بافت مو در زمان و مدت مناسب استفاده کنید تا آسیب هایی نظیر سردرد و کشیده شدن پوست سر و یا کشیده شدن موهای سر به شما وارد نشود.

انواع مدل های بافت مو برای پسران چیست؟

بافت موهای آفریقایی و فرانسوی و ساده برای پسران نوجوان پیشنهاد می شود این روش باید توسط آرایشگر ماهر صورت بگیرد همچنین پسران نوجوانی که علاقه به بافت مو دارند می توانند برای نما دادن به بافت مو از کاموا های رنگی روی دسته های بافت مو استفاده کنند که طبق سلیقه آن ها باشد. بافت مو را می توانید روی قسمتی از موهای خود انجام دهید یعنی قسمتی از موهای شما باز باشد و قسمت دیگر بافت زده شود و یا حتی می توانید همه موهای خود با بافت بزنید و یا قسمت های بغلی موهای خود را بافت بزنید. این مدل ها طبق سلیقه افراد قابل انتخاب است اما پیشنهاو می شود حتما قبل از انجام دادن بافت مو روی موهای خود از مدل انتخابی خود مطمعن شوید و بعد اقدام به بافتن موهای خود بکنید. در انواع افرادی که موهای کوتاهی دارند می توان از بافت آفریقایی نیز استفاده کرد این نوع بافت بسیار رایج شده است بین پسران جوانی که علاقه به بافتن موهای خود دارند زیرا مناسب موهای کوتاه و بلند است این مدل بافت از قسمت جلویی سر به قسمت های مساوی تقسیم شده و از کف سر شروع به بافته شدن موها می کند.به صورت رایج این مدل بافت مو ریز است زیرا اگر بخواهید که کل موها را ببافید و با بافت آفریقایی آن را پوشش دهید باید دسته های بافت را ریز انتخاب کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موی پسرانه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری