بافت موی مجلسی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موی مجلسی

بافت موی مجلسی

بافت مو از زمان های قدیم تا به امروز بسیار مدل های گوناگونی وجود داشته است امروزه بین بانوان برای زیباتر نشان دادن موها از شینیون و بافت باهم استفاده می کنند. بافت مو روشی است برای زیباتر نشان دادن موها و اغلب اوقات برای مجالس و مراسمات و تولدها و یا حتی دورهمی های خانوادگی نیز از انواع مدل های بافت استفاده می شود. بافت های گوناگونی وجود دارد مانند بافت موی ساده بافت موی هلندی بافت موی آبشاری بافت موی فرانسوی وجود دارد. اما برخی اوقات بانوان برای رفتن به مراسماتی مانند عروسی نیز می توانند از مدل های بافت مو استفاده کنند با این تفاوت که می توانند هم از بافت مو و هم از شنیون مو برای مجلسی تر شدن مدل موها استفاده کنند و آن ها را زیباتر کنند‌. برای بافت مو و شنیون مو باید نزد آرایشگر ماهر بروید و اقدام به انجام کار بافت مو کنید.

انواع مدل های مجلسی بافت مو

شما می توانید موهای خود را شنیون کرده و در میان شنیون خود از بافت مو نیز استفاده کنید. یا مدل دیگر که بسیار رایج است می توانید روی موهای خود را تنها ببافید و قسمت های زیر موهای خود را آزاد بگذارید این روش نیز برای مراسمات پیشنهاد می شود. و قسمتی از موهای خود باز باشد و روی موی خود را بافت ساده بزنید سپس همه موها را ببندید. بافت مو را به صورت دو دسته روی موهای خود انجام دهید طوری که دوتا بافت مو داشته باشید و سپس همه آن را بالا ببندید. جلوی موهای خود را ببافید به صورت تلی بقیه موها را باز بگذارید. موهای خود را از قسمت بغل گوش ببافید و قسمت چپ و قسمت راست را با کش بهم ببندید و موهای زیرین را باز بگذارید. می توانید حتی از بافت موی هلندی و فرانسوی نیز برای مجالس های مختلف استفاده کنید و بین آن ها کاموا بگذارید تا بافت شما زیباتر نمایان شود همچنین می توانید از موهای مصنوعی رنگی نیز بین بافت های خود قرار دهید تا زیبایی بیشتری به مدل بافت شما ببخشید. استفاده کردن از حلقه های آهنی کوچک که در بافت با کاموا و موی مصنوعی بسیار رایج است و استفاده می شود نیز به افراد مختلف پیشنهاد می شود. این مورد را در نظر داشته باشید که در این زمینه صد ها مدل وجود دارد برای بافتن موها و هر مدل زیبایی خاص خود را دارد شما نمی توانید یک مدل را با مدل دیگر مقایسه کنید این مدل ها نیز طبق سلیقه و موهای افراد مختلف قابل انتخاب و انجام می باشد. در این روش اگر قصد بافتن موهای خود را برای مجالس خاص دارید حتما قبل از انجام کار مدل های گوناگون را ببنید و اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید همیشه مدل پیشنهادی داشته باشید برای ارائه دادن به آرایشگر مورد نظر خود حتی در این زمینه می توانید از آرایشگر خود نیز مشورت بگیرید و از او بپرسید که چه مدل بافتی و یا حتی چه مدل مویی به چهره شما می آید زیرا اگر او از تجربه کافی برخوردار باشد قطعا می تواند مدل هایی که مناسب موها و چهره شما است را پیدا کند و آن را تشخیص دهد. سپس می توانید برای انجام کار خود اقدام کنید بعد از انجام دادن بافت مو نیز مراقبت های لازم را انجام دهید در برخی مواقع مانند شینیون مو اگر فشار زیادی به موها وارد شود ممکن است شینیون خراب شود و آسیب ببیند.

قیمت بافت موی مجلسی

بافت موی مجلسی بنا به مدل و وسایلی که هنگام بافت استفاده می شود همچنین دستمزد آرایشگر مربوطه قیمت را تعیین می کند اگر آرایشگر شما از سطح بالایی برخوردار باشد و مکانی پر از تجهیزات را داشته باشد ممکن است قیمت بیشتری را نیز دریافت کند اما مکان هایی که از تجهیزات متوسطی برخوردار هستند ممکن است از قیمت متوسطی نیز برخوردار باشند. به صورت کلی این روش قیمت پایه ایی ندارد و هر کسی که در این زمینه کار می کنند ممکن است قیمت اختصاصی خود را داشته باشد. به دلیل تجربه افراد مختلف و مهارت و تخصص آن ها در این زمینه و یا حتی محلی که در آن جا برای بافت مو قرار می گیرند همه این عوامل تعیین می کند که چه مبلغی را باید برای بافت مو و یا کار های اضافه دیگر از مشتری دریافت کرد و در این جا باید دستمزد آرایشگر نیز ذکر شود که بحثی جداگانه و اختیاری می باشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موی مجلسی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری