بافت مو دردلاک

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت مو دردلاک

بافت مو دردلاک

این نوع بافت که به معنای بافت مو با استفاده از نخ می باشد و به عنوان پیچیده شدن موها از آن نیز نام برده شده است. این نوع بافت برای بافت موقت نیز استفاده می شود و یک تزئین ساده به شمار می‌رود. برای این بافت شما به موهای بلند و نخ های تزئینی و کش چل گیس نیاز دارید البته کش که انتخاب می‌کنید بسته به روشی که می‌خواهید بافت بزنید داره بعضی وقتا نیاز است  که از کش های محکم تر استفاده کنید‌.

این نوع بافت زمان های خیلی قدیم هم نیز در قرن های مختلف انسان های اولیه نیز استفاده می‌کردند بخاطر آنکه این بافت تمام موها را جمع می‌کند و از آشفته شدن موها و جلو گیری از گره و موخوره گرفتن جلوگیری می‌کند.

این نوع بافت مناسب چه کسانی می باشد؟

این نوع بافت دردلاک هرچقدر که موهای بلندتری داشته باشید، در آخر نتیجه کار شما جذاب تر می شود، و بافت ها بیشتر خودشان را نشان می دهند. این مدل بافت برای موهای کوتاه زیاد جلوه قشنگی نداره و تقریبا انجام نشدنی است مگر آنکه از موهای اضافه استفاده کنید یا موهایتان اکستنشن باشد.

روش انجام دردلاک

استفاده از شامپوی های مخصوص یا شامپوی بدون باقی مانده 

سشوار

خریدن انواع کلیپس ها  برای جدا کردن مو ها

استفاده از کش های باریک و کوچکی که  برای شاخه های بافته شده مورد استفاده قرار می گیرد

خریدن شانه هایی که دندانه های بسیار باریکی دارند

وَکس مخصوص دردلاک

طریقه بافت مو مدل دردلاک

شستن موها با شامپوی مخصوص به دلیل  از بین بردن هر گونه الودگی از روی موها استفاده می شود.و استفاده از سشوار باید به صورتی انجام شود که مو ها تا جایی که امکان دارد پف کننده و حجم پیدا کنند.

در این روش قبل از هر کاری باید موهای اصلی خودتان را کاملا شانه کنید به طوری که  هیچ وزی در آن باقی نگذارید. بعد از شانه کردن تصمیم بگیرید که  کجای موهای خودتان را می خواهید بافت بزنید. برای اینکه کارتان تمیز در بیاید موهایتان را دسته ­بندی کنید.

موهایی که دسته بندی کرده اید را در یک جا با کش ببندید. این کار برای آن است که  تسلط شما روی کار بهتر باشد، اگر  موی اضافه ای در دسته تقسیم ­بندی شده وجود دارد ،بعد از انجام دادن دسته بندی یک قسمت را که ترجیح میدهید انتخاب کنید تا بافتن موها را انجام بدهید. برای بافت این نوع باید موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. حالا قسمت سمت راست جداشده را روی قسمت وسط و قسمت چپ را دوباره روی دسته وسط ببرید و تا انتهای موهایتان این کار را تکرار کنید و بعد موی بافته شده را در آخر با کش محکم ببندید. می­توانید برای اینکه موهایتان محکم بسته شود  از ژل  مو هم استفاده کنید. بالای بافت خود هم کش موی ریز بزنید تا از آن موهای ریزتان در نیاید. بعد سه رشته نخ با رنگ مورد علاقه خودتان انتخاب کنید. آخر این نخ را از کش بالای بافت موهایتان قشنگ رد کنید. در حالتی که در بالای بافت موهایتان از کش استفاده نکرده اید، آنرا از قسمت بالای بافت رد کنید. این وارد شدن نخ به مو باید تا جایی باشد که طول نخ در دو طرف مو، طولی مساوی و برابر با موی بافته شده­تان داشته باشند.

بعد تعداد نخ­ های رد شده از موهایتان را به شش عدد نخ افزایش دهید. یعنی موهایتان را با شش عدد نخ رنگی همین روش  انجام بدهید. الان فقط دو عدد نخ را بکار بگیرید و به چهار نخ بعدی کاری نداشته باشید.

چهار نخ بعدی باید در قسمت راست موهایتان قرار بگیرد. حالا چهار نخ سمت راست، قسمت راست مو، موی بافته شده قسمت میانی مو و دو نخ سمت چپ، قسمت چپ مو می باشند که باید همه آن­ها را به عنوان مو در نظر بگیرید و کار بافت را روی آن پیاده کنید.

بعد از این­که با استفاده از نخ­ ها موهایتان را تا آخر بافت زدید، اخر آنرا گره محکم بزنید و یک مهره تزئینی برای جلوه قشنگ تر به آن بزنید و اگر نخی در آخر بافت مو باقی مانده بود، آنرا قیچی کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت مو دردلاک
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری