بافت مو چسبیده به سر

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت مو چسبیده به سر

بافت مو چسبیده به سر

بافتن موهای کف سر جذابیت های خاصی و منحصر به فردی دارند و می توانید برای بافتن موی جلوی سر و کناره ها از این مدل استفاده کنید. در ادامه این مطالب بافت مو کف سر با مدل های ساده و تلی آموزش داده می شود.

بافت کف سر مدل ساده

این مدل بافت مو را می توانید در جاهای مختلف سر ببافید. برای مثال می توانید در کنار سر یا جلوهای سر، بافت مو کف سر را انجام دهید. با ما همراه باشید تا این بافت زیبا و ساده را به شما آموزش بدهیم.

اول موهایتان را به خوبی شانه بزنید تا هر گونه گره بین مو ها باشد برطرف شود به این نکات بسیار توجه کنید این موضوع برای بافتن مو بسیار مهم است. ابتدا قسمت بالایی مو را با نرم کننده دوفاز مخصوص موهای خشک اسپری کنید تا موها همه یکسان شوند و وز نباشند.

یک چهارم موها را از جلو موها جدا کنید و بقیه موها را با کش محکم ببندید.

از قسمت جلوی موها، سه دسته مو جدا کنید و به صورت ساده ببافیید. برای این کار بهتر است دسته های مو را از زیر اضافه کنید تا بافت برجسته تر و نمای بهتری داشته باشد. اما اگر میخواهید بافت برجسته و در دید نباشد دسته های مو را از رو اضافه کنید.

در این مدل از بافت مو بهتر است کف دست هایتان  به سر نزدیک باشد و سعی کنید از سر دور نکنید تا بافت به سر بچسبد.

تا جایی که امکان داردو  می خواهید می توانید این بافت را ادامه دهید و آن طرف دیگر جلوی سر را نیز به همین صورت ببافید. بعد از آن ردیف دوم جلوی سرتان را نزدیک گوش را جدا کنید و  شروع به بافتن کنید و تا جایی که امکان دارد ادامه دهید. اگر دستتان خسته شده است می توانید انتهای موها را بافت ساده بزنید. طرف دیگر سر یعنی موهای نزدیک گوش دیگر را هم به همین صورت ببافید.

بافت کف سر مدل تلی

ابتدا اول تمام موها را شانه بزنید و بعد قسمتی از موهای جلویی را جدا کنید.

موهایی را که جدا کرده اید به سه قسمت مساوی تقسیم کنید.

موی جلویی را بگيريد و از زیر دسته وسطی عبور دهید تا جایی که موهای جلویی به موی مرکزی و موی مرکزی به موی جلویی تبدیل شود.

دسته عقب موها را بگیرید و از زیر دسته وسطی رد کنید، در این حالت، آن‌ها با هم جا به جا شده‌اند.

با کمک انگشت شصتتان، کمی موهایتان از دسته موی پشتی گرفته و به آن دسته اضافه کنید. و بعد  این دسته موی جدید را دوباره از زیر دسته موی وسطی رد کنید. و دوباره کمی از موهای  پشت بافت را بردارید و به دسته پشتی اضافه کنید و بعد آن‌را از زیر دسته وسطی عبور دهید.

بعد از بافت موها سعی کنید هر دسته ای را که بافته اید را تا می‌توانید محکم کنید. اگر دو دسته را محکم نگه دارید برای بافت دسته سوم کارتان کمی راحت‌تر خواهد شد.

این کار را با اضافه کردن بیشتر مو به دسته عقب و رد دادن آن از دسته میانی تکرار کنید تا به وسط سرتان برسید. از یک کش چل گیس یا گیره مو استفاده کنید و اخر موهایتان را ببندید.

تمام این مراحل را در جاهای دیگر سرتان هم  نیز انجام دهید.

در آخر مقداری از پودر حجم دهنده‌ی موهایتان را به روی سطح بافت‌  موهایتان که مدا تلی بافته اید  بریزید و هر قسمت را ضخیم‌ تر کنید. پایه مو را گرفته و و هر بافت را به بیرون بکشید.‌

تمام این بافت های آسان و ساده را می توانید به راحتی در منزل انجام بدهید. فقط برای آنکه بتوانید این کار را خیلی تمیز دربیاورید باید تمرکز بسیار بالایی داشته باشید زیرا به دلیل آنکه این مدل بافت ها در جلوی سرتان هستند در دید بیشتری قرار دارند.

حتی می توانید در بافت تلی از مهره های کوچکی که مانند ستاره، قلب، گل، هستند استفاده کنید تا جلوه قشنگ تری به موهایتان ببخشد.

اگر می‌خواهید این مدل بافت ها را به مدت زیادی روی سرتان نگه دارید برای شست شو باید دقت کافی را داشته باشید و اگر شامپو شما غلیظ است آن را کمی با آب قاطی کنید تا رقیق تر شود تا موقع شست شو در بین موهای بافته شده تان باقی نماند و باعث ریزش مو و پوسیدگی موها نشود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت مو چسبیده به سر
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری