بافت مو همراه با مهره

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت مو همراه با مهره

بافت مو همراه با مهره

برای داشتن یک بافت زیبا و جذاب می‌توانید روش های مختلفی را به کار ببرید تا زیبایی مو‌هایتان را چندین برابرکند.برای این کار می توانید انواع بافت های مدل دار را روی موهایتان امتحان کنید و اگر می خواهید زیبایی آن بیشتر باشد می توانید از کاموا یا موهای اضافه رنگی استفاده کنید ما در این مطالب می‌خواهیم بافت با مهره را به شما آموزش بدهیم همراه ما باشید .

برای آنکه بافت تمیز داشته باشیم اول از همه موها را با کمی نرم کننده دو فاز کاملا شانه کنید تا اگر موهایتان گره خورده است کاملا گره ها باز شود تا موقع بافت مزاحم شما نباشد.

سپس یک بافت ریز روی موهایتان بزنید و انتهای آن را با فویل بپیچید. برای بستن فویل یک تیکه کوچک فویل را به صورت مستطیل قیچی کنید و آن را انتهای مو دور آن بپیچید کاملا تا محکم شود و بعد مهره های که درشت تر هستند را از فویل رد کنید ک یکی را اول موی بافت شده بزارید و هر چند سانت یکی یکی مهره اضافه کنید تا انتهای موهایتان پر شود.

این کار را می توانید برای چندین موی بافته شده در روی سرتان انجام دهید توجه داشته باشید که بین هر موی بافته شده فاصله زیاد باشد زیرا اگر کنار هم باشد بخاطر داشتن مهره، مهره ها با یکدیگر برخورد می‌کنند و نمای قشنگی ندارد.

بافت آفریقایی با مهره

برای این بافت همانطور که موهارا به دو دسته مساوی تقسیم کرده اید. دسته اول را جداگانه ببندید و دسته ای که باز است را به اندازه دو بافت ریز که انجام دادید با استفاده از سوزن و مهره می‌توانید مهره ها را به موهایتان وصل کنید. سوزن را نخ کنید و مهره ها از بین آن رد کنید و یک گره کوچک ابتدا بافت بزنید و همراه با آن موها را ببافید در آخر که بافت موها تمام شد می‌توانید نخ را از بین موهایتان بیرون بکشید. و در اخر می‌توانید مشاهده بافت آفریقایی چشم گیری بشوید که زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

چه نوع مهره هایی برای بافت باید استفاده کنیم؟

برای بافت مو با مهره باید از مهره هایی که بسیار سبک باشند استفاده کنیم.

مثل مهره چوبی که وزن زیادی ندارد و بسیار سبک است اما این مهره یک مشکلی که دارد این است که اگر آب به آن بخورد خیس می‌شود و باعث پوسیدگی آن می شود و احتمال آنکه به ریشه موها آسیب برساند زیاد است. پس اگر از این مهره می‌خواهید استفاده کنید مراقب باشید زیاد به مهره آب برخورد نکند.

مهره هایی که جنس فلز دارند و رنگی است هم می توانید استفاده کنید که هم بخاطر براق بودن و رنگی بودن جلوه بسیار مناسبی به موها می دهد.

یه نوع دیگر این مهره ها. مدل های ریسه ای است که آنها هم دیگر نیاز به فویل و سوزن ندارد می‌توانید همراه با یک دسته از موهایتان بگیرید و بافت بزنید این کار هم آسان است و هم به دلیل ریسه ای بودن آن نمای قشنگ تری به موها می دهد.

از کجا می‌توان این مهره ها را خرید؟

تقریبا همه مغازه هایی که وسایل تزئینی برای دوخت و دوز دارند و در بزازی ها می توانید مهره های زیبا پیدا کنید. برای هزینه کمتر هم می‌توانید به بازار برويد آنجا دیگر معدن این وسایل است و می‌توانید متناسب با موی خود و رنگ آن مهره های زیبا و جذابی خریداری کنید اگ هم ریسه ای خرید کنید علاوه بر هزینه کمتر می توانید در چند مرحله از آن استفاده کنید.

طریقه باز کردن مهره از مو

 

برای باز کردن مهره ها از بین موهایتان سعی کنید آنها را اصلا از بین موها نکشانید زیرا باعث کنده شدن موهایتان می شود.

اگر از مهره های ریسه ای استفاده کرده اید می توانید همراه با باز کردن دسته های بافت مو ریسه را از بین موها باز کنید تا به اول بافت برسید و گره اصلی اول موهارا باز کنید تا از موها جدا شود. و اگر از مهره های دونه ای استفاده کرده اید باید دونه دونه بافت هارا باز کنید و از بین موها مهره ها را بیرون بکشانید.

 ممنون که تا اینجا مطالب با ما همراه بودین. امیدواریم با خواندن این مطالب بتوانید در منزل با استفاده از مهره های تزئینی بافت های زیبایی بزنید و از دیدن خودتان لذت ببرید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت مو همراه با مهره
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری