بافت موی جلوی سر

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موی جلوی سر

بافت موی جلوی سر

برخی از افراد برای رفتن بیرون و یا کار های دیگر از بافت موهای جلوی سر استفاده می کنند. در این روش ممکن است فرد وقت کافی برای بافتن همه موهای خود نداشته باشد و بخواهد تنها قسمتی از موهای خود را ببافد. بافت موی جلوی سر انواع متفاوتی دارد که افراد مختلف می توانند از آن استفاده کنند. اگر برای بافت مو قصد رفتن به آرایشگاه را دارید باید از قبل مدل خود را انتخاب کنید و درباره آن اطلاعات کافی را داشته باشید اما نه اگر شما نیز قصد دارید بافتن موها را یاد بگیرید و آن را نیز برای خود و دیگران انجام دهید باید ابتدا روش بافت مو را یادبگیرید و بعد با تمرین و تکرار روی موهای افراد مختلف و یا مدل های مو با انجام دادن مدل بافت های مختلف می توانید مهارت لازم را در این زمینه کسب کنید این کار اگر متداوم باشد می توانید تخصص لازم را کسب کنید و بافت مو را روی موهای خود و یا افراد دیگر انجام دهید در این صورت دیگر لازم نیست برای بافتن موهای خود به آرایشگاه مراجعه کنید و ساعت ها وقت خود را صرف بافتن مو کنید.

مدل های مختلف بافت جلوی سر

یکی از رایج ترین مدل هایی که برای بافت جلوی سر وقت دارد و همه ما اسم این مدل را زیاد شنیده ایم مدل تلی است در این مدل بخشی از موی جلوی سر مانند تل از یک طرف سر به طرف دیگری بافته می شود برای بافت موی تلی ابتدا باید جلوی موها را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و سپس قسمت راست موها را روی قسمت وسطی موها قرار داده اگر می خواهید بافت موی شما از کف سر شروع شود باید همراه قسمت راست بخشی از موهای آزاد را نیز با قسمت راست مخلوط کنید و بعد روی قسمت وسطی مو قرار دهید برای قسمت چپ نیز به همین صورت است قسمت چپ را جدا می کنید کمی از موهای آزاد را نیز قاطی قسمت چپ می کنید و آن را روی قسمت وسطی موهای خود قرار می دهید در این کار باید از ظرافت و نظم خوبی برخوردار باشید همچنین بافت های خود را سفت بزنید تا باز نشوند اگر موهای فر و یا حالت گرفته ایی دارید قبل از انجام بافت مو به موهای خود ژل و یا صاف کننده بزنید تا موهای صاف و بافت موی شما زیباتر و بهتر دیده شود. برخی از افراد نه به صورت تلی بلکه جلوی موهای خود را به صورت صاف می بافند تا انتهای موهای خود و همه جلوی موی خود را به بالا جمع می کنند تقریبا همه روش های بافت مو مانند بافت تلی است و در همه این روش ها باید موها به سه قسمت مساوی تقسیم شود مگر اینکه در برخی از بافت ها که تقسیم بندی بیشتر می شود زیرا مدل و حجم بافت فرق می کند برخی بافت ها به چهار و یا پنج قسمت نیز تقسیم می شود در آن روش ها بافتن مو متفاوت است اما در این روش های گفته شود همه مو به سه قسمت تقسیم می شود و اگر قصد شروع کردن بافت را از کف سر دارید باید همراه قسمت چپ و قسمت راست بخشی از موهای آزاد را نیز قاطی کرده تا بافت موی شما از کف سر شما شروع شود. برخی دیگر از بافت موی جلوی سر که می توانیم به آن اشاره کنیم بافتن موها به صورت کج است که روشی مانند بافت موهای گفته شده دارد یکی دیگر از مدل ها که می توانیم به آن اشاره کنیم بافتن موها همراه کش چهل گیس می باشد در این روش موها را دسته دسته با کش چهل گیس می بندیم و سپس موهای آزاد را از بین کش رد می کنیم یا در مدلی دیگر دسته های خود کش را بهم می پیچیم برای بافتن موهای جلوی سر مدل های بسیاری وجود دارد که بنا به سلیقه افراد قابل انجام و انتخاب است.

بافت موی جلوی سر به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

این مدل بافت به افرادی که مدت های زیادی را بیرون از خانه سپری می کنند و می خواهند موهای آن ها مرتب و جمع باشد و افراد شاغل و یا حتی افرادی که برای شرکت در مجالس و تولد و دورهمی ها و یا …. دنبال مدلی جدید می گردند این روش پیشنهاد می شود این روش به دلیل در دسترس بودن زیاد و آسانی این روش می توانیم در همه زمان و همه مکان از بافت موی جلوی سر استفاده کنیم و تغییری به موهای خود دهیم.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موی جلوی سر
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری