بافت موی تلی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت موی تلی

بافت موی تلی

بافت موی تلی نیز مانند روش های دیگر بافت مو می باشد که به زیبایی موهای کمک می کند‌. در این روش موهای جلوی سر را مانند تل می بافند این روش برای موهای بلند و کوتاه نیز مناسب است و همه افراد می توانند از بافت تلی استفاده کنند. بافت تلی برای مراسمات خاص و تولد ها و دورهمی ها و یا حتی دانشگاه پیشنهاد می شود. افرادی که وقت کافی برای درست کردن جلوی موهای خود را ندارند یا فکر می کنند مدل موهای آن ها تکراری شده است می توانند از بافت تلی برای حالت دادن به جلوی موهای خود استفاده کنند. این نوع بافت را می توانید از روش های گوناگون روی موهای خود انجام دهید برخی از افراد دسته ایی از مو را جدا می کنند و آن را مانند بافت ساده می بافند و سپس به وسلیه گیره و یا … آن را به آن طرف سر خود وصل می کنند این یکی از ساده ترین روش ها برای انجام دادن بافت تلی روی موهای خودتان است که تقریبا نیاز به وسیله و تخصص خاصی ندارد و همه افراد در همه مکان می توانند از این روش برای زیباتر سازی جلوی موهای خود استفاده کنند. با ما همراه باشید در ادامه مقاله درباره بافت تلی بیشتر صحبت می کنیم و آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

بافت تلی در منزل

همه افراد به دنبال راه حلی ساده و در دسترس برای انجام دادن روش های گوناگون هستند زیرا برخی اوقات برای انجام دادن کارهای ابتدایی نمی توانند بلافاصله به آرایشگر اقدام کنند برخی اوقات افراد از وقت کافی برخوردار نیستند و برخی اوقات نیز ممکن است برخی کارها با قیمت بالایی برای افراد در بی آید پس نتیجه می گیریم که خودمان نیز می توانیم برخی از کارها را بدون هزینه یا با کمترین هزینه و با وقت کافی روی خودمان و یا دیگران انجام دهیم و از آن لذت ببریم . برای انجام دادن بافت تلی روی موهای خود در منزل ابتدا قسمت مورد نظر جلوی موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم می کنیم و سه دسته می شود. دسته سمت راست را همراه با موهای آزاد روی دسته وسطی قرار می دهیم و دسته سمت چپ را نیز همراه با موهای آزاد روی دسته وسطی قرار می دهیم این کار را از قسمت چپ سر تا قسمت راست سر و یا برعکس از قسمت راست سر تا قسمت چپ سر ادامه می دهیم تا کار ما تمام شود و انتهای کار را با کش می بندیم تا باز نشود. برخی اوقات افراد موهای خود را به صورت صاف نمی بافند و ممکن است از مدل های دیگر بافت تلی بر روی موهای خود استفاده کنند ممکن است به صورت کج ببافند که در این مدل نیز مانند بافت تلی عمل می کند و باید به سه قسمت تقسیم شود و دسته چپ روی قسمت وسطی دسته راست نیز همینطور فقط در جای گذاری دسته چپ و راست باید کمی از موهای آزاد را نیز روی دسته ها قرار دهید اگر قصد دارید بافت شما کف سری دیده شود یا حتی می توانید مانند روشی که در ابتدای مقاله درباره آن صحبت شد قسمتی از موهای خود را به صورت ساده ببافید و بعد آن را همراه گیره متصل کنید. برای بافت تلی انواع مدل های گوناگون را برای جلوی سر می توانیم در نظر بگیریم این مدل ها با توجه به سلیقه و اندازه موهای فرد قابل انتخاب و انجام است.

نکات بافت تلی

در تقسیم کردن موها دقت کنید که دسته های بافت شما به صورت مساوی تقسیم شود اگر مساوی نباشد نتیجه خوبی را در آخر کار نمی توانید مشاهده کنید. اگر جلوی موهای شما فر و یا حالت دار است می توانید از مواد صاف کننده و یا ژل مو و یا حتی اتو مو استفاده کنید تا بافت شود در آخر تمیز و منظم در بی آید. برای بافتن موهای خود از یک قانون استفاده کنید و بر طبق آن جلو بروید تا بافت شما منظم در بی آید. هنگام بافتن موهای خود دسته ها را به صورت سفت روی هم قرار دهید تا از شل شدن بافت هنگام فعالیت جلو گیری کنید و بافت شما ماندگاری بیشتر و بهتری را داشته باشد. استفاده کردن از وسایل تزیینی مانند مهره ها و گیره های مختلف و یا حتی موهای مصنوعی رنگی در هنگام بافت سلیقه ایی است اگر قصد استفاده کردن را دارید حتما قبل از استفاده درباره نحو و روش استفاده از آن تحقیق کنید و اطلاعات کافی را داشته باشید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت موی تلی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری