بافت مو در منزل

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بافت مو در منزل

بافت مو در منزل

بسیاری از افراد برای رفتن به مراسمات خاص و گوناگون از بافت مو برای زیباتر شدن موهای خود استفاده می کنند. همچنین برخی از روش های ساده بافت مو چه برای زیبایی موها و چه برای مرتب ساختن موها نیز استفاده می شود. انتخاب مدل بافت مو با توجه به سلیقه افراد و مکانی که فرد قرار است در آن جا حضور پیدا کند بستگی دارد در این زمینه خود فرد با توجه به حجم موها و بلندی و کوتاهی مو تصمیم به انجام بافت مو می گیرد. اغلب افراد برای انجام دادن بافت مو به آرایشگاه های گوناگون مراجعه می کنند اما در این مقاله می خواهیم با ساده ترین روش به افراد مختلف یاد دهیم که این کار را با کمترین هزینه در منزل انجام دهند و از آن لذت ببرند. بافت مو مدل های متفاوتی دارد مانند بافت موی هلندی بافت موی فرانسوی و بافت موی تلی و بافت موی ساده و بسیاری از مدل های دیگر که توسط افراد مختلف روی موهای مختلف قابل انجام دادن است برای یادگیری انواع مدل های بافت مو و انجام دادن مدل ها در منزل برای خود و دیگران با ما همراه باشید.

مدل های مختلف بافت و آموزش بافت مو در منزل

اولین مدل بافتی که به افراد مختلف قابل پیشنهاد است بافت موی ساده است در این روش موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کرد و دسته چپ مو را روی قسمت میانی قرار داده و سپس دسته راست مو را نیز روی قسمت میانی مو قرار می دهیم سیع کنید مراحل را به سفتی روی موها انجام دهید تا بافتی شل نداشته باشید زیرا اگر بافت شما در ابتدا شل باشد ممکن است در کارهای روزانه نیز شل تر شود بافت موی ساده بسیار بافت ابتدایی اما کاربردی است به صورت کلی بسیاری از بافت های مختلف از این مدل برای بافتن موهای افراد مختلف پیروی می کنند و اگر شما این مدل بافت را به خوبی یاد بگیرید می توانید انواع بافت های دیگر را هم یاد بگیرید. مدل دوم که بسیار رایج است و افراد مختلف آن را روی موهای خود و دیگران انجام می دهند بافت موی هلندی است در این روش موهای را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و دسته چپ مو را روی دسته میانی موهای خود قرار دهید با این تفاوت که در مواقع قرار دادن دسته چپ مو روی قسمت میانی بخشی از موی آزاد را هم باید قاطی دسته اصلی بکنید و سپس دسته راست مو را نیز باید روی قسمت میانی قرار دهید در این روش نیز باید قسمتی از موی آزاد را روی دسته اصلی قرار دهید در این مدل بافت ها از کف سر شروع می شوند. مدل دیگری که برای بافتن موها قابل انجام است و بسیار رایج است بافت موی فرانسوی است بافت موی فرانسوی نیز مانند بافت موی هلندی می باشد اما یکی از این مدل ها باید از رو بافته شود و مدل دیگری باید از زیر بافته شوند با این تفاوت که هنگامی که فرد دسته چپ را همراه با موهای آزاد می خواهد روی قسمت میانی قرار دهد باید از رو این کار را انجام دهد و دسته راست را نیز همراه دسته آزاد از مو را باید از رو روی قسمت میانی قرار دهد و در مدل دیگر همین کار ها را تکرار کند اما این بار دسته چپ را همراه با موی آزاد باید از زیر روی قسمت میانی قرار دهد و دسته راست را همراه موهای آزاد باید از قسمت زیرین دسته میانی قراردهد فرق این دو مدل در قسمت زیرین و رویی است. هنگامی که این دو بافت را می بافید یکی از آن ها موها را حجیم تر نشان می دهد زیرا از زیر بافته شده است.

نکاتی درباره بافت مو

در بافتن موهای خود باید از ظرافت و نظم خوبی برخوردار باشد تا بافتی بدون نقص و زیبا را در انتهای کار خود مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. پیشنهاد می شود برای تقسیم کردن موهای خود از شانه مناسب استفاده کنید و تقسیم کردن موهای خود را به صورت دقیق و منظم انجام دهید تا کار شما زیباتر شود اگر قصد بافتن موهای خود و یا افراد دیگر را دارید حتما بافت موی خود را سفت ببافید تا در انتهای کار شل نباشد زیرا هنگام فعالیت های مختلف ممکن است بافت مو نیز شل تر شود و باعث نامرتب شدن موهای شما می شود . اگر موهای فر و یا حالت داری دارید از صاف کننده های مختلف برای صاف کردن موهای خود استفاده کنید تا بافت شما مرتب و بدون نقص باشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بافت مو در منزل
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری