بافت مو تاجی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

 بافت مو تاجی

بافت مو تاجی

یکی دیگراز جذاب ترین مدل های مو، بافت مو تاجی است که در بین همه خانم های جوان بسیار محبوب است. این نوع مدل بافت را حتی خودتان در خانه هم می توانید بر روی موهایتان بزنید و برای هرمکان و جشنی مناسب است.

روش های زیادی برای این مدل بافت مو وجود دارد. می توانید این مدل بافت را با موهای باز هم نیز انجام بدهید و یا آن را به شکل تل بالای سرتان ببندید. این بافت به قد موهایتان کوتاه باشد یا بلند ربطی ندارد. در هر صورت بافت  زیبایی خواهد شد.

برای زیبا نشان دادن یک  بافت تاجی زیبا و ساده فقط باید نکاتی را که باید انجام بدهید به درستی انجام بدید. ابتدا موهارا به دو دسته تقسیم کنید و هر کدام را جداگانه ببافید بعد هرکدام از موها را از یک طرف به سمت بالا سنجاق کنید که بسیار کار ساده ای است. حالا می‌توانید به همین راحتی مدل موی جذاب بعدی تان را درست کنید.

بعد هر طرف که بافت زده اید را با کش ببندید. و به طور برعکس مثلا بافت سمت چپ بیاورید سمت راست پشت گوش ک با گیره محکم کنید و بافت سمت راست را ببرید سمت چب و آن را هم با گیره محکم کنید. حالا یک بافت تمیز و زیبایی را مشاهده میکنید. که هم برای مهمانی و تولد و حتی برای شینیون موی عروس می‌توانید استفاده کنید.این نوع بافت دوتایی تاجی می باشد.

برای زیبا دیده ترشدن بافت تاجی می توانید از ریسه های گل استفاده کنید. سعی کنید از ریسه هایی که شکوفه های ریزی دارند استفاده کنید تا جلوه قشنگ تری به موهایتان ببخشد و نمای آن را چند برابر کند.

این نوع بافت از نوع بافت موقت به حساب می آید و نمی توانید آن را بیشتر از دو روز روی موهایتان نگه دارید چون با گیره موهایتان را نصب کرده اید اگر خیلی تکان بخورید امکان باز شدن آن زیاد است.

بافت تاجی مناسب چه کسانی می باشد؟

این نوع بافت زیبا مناسب افرادی است که صورت تقریبا گردی دارند و خیلی صورتشان زاویه دار نیست. زیرا به دلیل آنکه بافت تاجی جلوی سر بافته می شود نمای زیادی دارد و برای کسانی که صورت کشیده ای دارند این نوع بافت توصیه نمی‌شود چون کشیدگی صورتشان را چند برابر می‌کند.

اگ برای این بافت نمی‌خواهید خیلی هزینه زیادی پرداخت کنید می‌توانید با دیدن فیلم های آموزشی در رسانه های مجازی و آپارات به راحتی این بافت را در منزل انجام بدهید فقط کافیه دو عدد آینه داشته باشید تا هم بتوانید پشت سرتان را دید داشته باشید هم جلوی سر تا به راحتی به موهایتان دسترسی داشته باشید و در آخر شاهد بافت زیبایی خواهید شد.

این نوع بافت می تواند تاثیری زیادی در چهره شما بگذرد حتی این بافت با می توانید با استفاده از کاموا های رنگی و موی اضافه بافت بزنید درست است که کار شما سخت تر میشود و باید خیلی دقیق این کار را انجام بدهید تا بافت تمیزی بدست بیاورید  اما نتیجه زیبایی را در آخر مشاهده خواهید کرد.

که برای این کار می توانید موی مصنوعی را یک گره کوچک بزنید و به سر موهایتان وصل کنید ک به همراه یکی از ۳ قسمتی که برای بافت جدا کردید همراه یکی از آنها ببافید.

تاثیر رنگ در این کار بسیار کاربردی می باشد.زیرا به دلیل رنگی که بر روی موها خرده می‌شود جلوه قشنگ تری به موها می بخشد و باعث می شود بافت مو ها را زیباتر از تک رنگ بودن موها نشان بدهد.

امیدوارم با استفاده از این مطالب آموزشی بتوانید انتخاب خوبی برای این بافت داشته باشید و در منزل این نوع بافت زیبا و کاربردی را بر روی موهایتان انجام بدهید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس :  بافت مو تاجی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری